Forever Strong ~ Epilog

7.4K 358 59
                                    

*Pentru totdeauna puternici*



Inca stateam in pat si ma gandeam la ziua de azi. In sfarsit venise ziua in care voi devenii o Styles si pe harti. La un an dupa ce micuta Gemma a venit pe lume, Harry si cu mine am hotarat ca e timpul, timpul sa fiu sotia lui.

De un an incoace apele s-au calmat si acum nu ne mai temem de nimic. Ma bucur ca pot iesi cu copii in parc fara sa fiu cu ochii in patru dupa cineva care i-ar putea rani. Apropo de copii, Edward a crescut acum si pot jura ca e intreg Harry. Are 5 anisori si e foarte inteligent, ii place sa deseneze si de curand l-am inscris la o scoala de canto. Am vazut ca ii place si de ce sa nu avem un artist in casa? Harry e foarte incantat de ideea asta si mereu se ocupa ca Edward sa mearga la fiecare curs.

Cat despre Gemma ce sa spun. Ea e o printesa si sincer e tratata ca una. Harry e mort dupa ea, nu cred ca exista zi in care sa nu mi-o fure o ora si sa stea doar el cu ea afara. Adora sa petreaca timp cu ea, iar eu ador sa vad iubirea cu care o priveste.

Eu si Harry am ramas aceiasi. Poate ca putin mai responsabili, insa aceiasi. Harry nu s-a schimbat cu nimic si nici nu ma plang de asta. Il iubesc exact asa cum e si la fel de mult ca acum sase ani.

Zayn si Aisha sunt mai rau ca noi, dar ii cred si eu. Adica cu un singur copil nu e asa mare grija, plus ca sunt eu aici sa am grija de Leyla cand ei au tot felul de treburi. Leyla, ea e o scumpete. Are doi anisori si vorbeste extrem de mult pentru varsta ei. Ea si Edward sunt adorabili impreuna, sa nu mai zic de cum o pupa mereu Edward pe obraz si ea chicoteste. Inca ma intreb de ce nu i-am pus numele Harry Junior.

Sa revenim la detaliile pentru nunta. Harry a zis ca vrea ceva special si, ei bine, m-a adus la mare. A inchiriat o casa pe plaja pentru toate pregatirile noastre si chiar in fata, la marginea apei, va fi un preot si eu cu el unindu-ne vietile pentru totdeauna.

-Iubito, pot intra te rog? Ciocani Harry in usa de la camera mea si apasa clanta insa era inchisa.

Am chicotit gandindu-ma cat de greu i-a fost sa doarma o noapte singur. Da, Aisha ne pusese sa dormim in camere diferite, macar acum inainte de nunta. Si Harry ca de obicei nu a fost de acord, dar Aisha a reusit sa-l convinga intr-un fel sau altul.

-Iubitule, daca te prinde Aisha la usa, ramai fara bile, chicotesc si ma dau jos din pat apropiindu-ma de usa.

-Nu-mi pasa de nebuna aia, tu deschide usa, spune parca disperat si ciocani mai tare.

-Dar stii ca e ghinion sa ma vezi inainte se nunta.

-Da-l dracu de ghinion, eu vreau sa te vaf acum. Deschide! Spune apasat facandu-ma sa chicotesc.

-Nu am cum, cheia mea e la Aisha, zic si ii aud oftat sau mai bine spus maraitul de dupa usa.

-Vezi tu in luna de miere. Iti promit ca nu o sa irosesc o secunda, a spus si parca ii vedeam prin usa ranjetul.

-Ne vedem jos, Harry, spun inainte sa merg si sa fac un dus.

Dupa ce termin cu dusul, o las pe Aisha sa-si faca de cap cu fata si parul meu, sub ochii mamei si a celor doua fetite. Edward era cu Harry , tata si Zayn in celalalta camera unde il pregateau pe Harry.

In aproximativ o ora eram gata sa cobor. Aisha avuse grija sa-mi faca ceva ce se potriveste perfect pentru o nunta simpla, in familie.

-Noi o sa coboram, tu mai stai putin si vii. Te va astepta Christian jos langa intrare, spune mama si ma pupa pe frunte. Aisha ia fetele cu ea, care apropo erau adorabile in acele rochite albe.

Inghit in sec incercand sa scap de acel gol in stomac si imi fac aer cu mainile respirand greoi. Aveam emotii mari si ma gandeam la tot felul de lucruri, dar de bine. Imi arunc privirea pe geam si-l vad pe Harry imbracat tot in alb alaturi de Edward, de asemenea purtand si el un costum alb, langa un preot asteptandu-ma. Era ciudat sa-l vad asa, dar ma bucuram ca face asta pentru mine.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum