*Fericire distrusa*
Am coborat usor scarile si m-am facut nevazuta pana am intrat in bucatarie. M-am oprit brusc si mi-am intors capul. Harry statea intr-un colt si vorbea cu cateva persoane, parea fericit dupa gropita care i se juca in obraji. Nu vreau sa stiu ce reactie va avea cand va afla de acel nenorocit. Toata fericirea asta s-a scurs prea repede, mormai usor si plec fara sa ma mai uit inapoi. Pana la urma era vorba de viata copilului meu si nu aveam de gand sa o pun in pericol.
Am iesit pe usa din spate si am mers pe langa casa pana in fata casei. M-am uitat incruntata vazand ca nicio masina nu era in fata ei.
Mi-am simtit mainile prinse de ceva puternic si imediat o palma gigantica mi-a acoperit gura.
-Usor, sa nu te gandesti ca acum ai scapat. Edward inca e legat langa fereastra, iar oamenii mei asteata orice contact de la mine si crede-ma ca nici nu se vor uita ca e un copil, spuse vocea lui Mark in urechea mea. Misca, mai in fata ne asteapta o masina. Ti-am promis o plimbare, chiar vei avea parte de una, ranji el de-mi facu stomacul sa se intoarca.
Imi doresc sa-l aud pe Harry strigandu-mi numele si sa vina sa ma salveze. Sa ia un pistol si sa-i gaureasca creierul acestui papitoi, sa ma ia in bratele sale si sa nu ma mai lase niciodata.
O dubita ne astepta la cativa metrii mai departe de casa mea, iar un tip musculor statea sprijinit de ea.
-Se pare ca a decurs bine, ranji barbatul spre mine facandu-ma sa ma stramb.
-Totul iese bine cand e vorba de Caleb, vorbi Mark cu mandrie in glas. Nenorocitul.
-Ce naiba vrei de la mine, idiotule?! Spun si ii trag cativa pumni in piept. De ce te incapatanezi sa-mi distrugi familia? De ce, nenorocitule? Tip printre lacrimi si oftez cand sunt imobilizata de mainile acelui barbat.
-O sa afli, cat de curand, papusa, imi facu cu ochiul si merse spre barbat luandu-i ceva din buzunar. O seringa!
-Nu, sa nu indraznesti! Nu! Tip cand vad cum vine spre mine cu acel drog in mana. Harry! Harry!! Urlu de data asta fara sa mai gandesc din cauza fricii.
Gura imi e acoperita in scurt timp, iar mana imi e luata cu brutalitate si infinge acul in vena mea. Am gemut dureros si m-am incruntat, lasand alte lacrimi sa-mi paraseasca ochii.
-Asta e suficient sa o tina adormita pana ajungem, susotele lui Mark le-am auzit vag, deoarece capul incepuse sa-mi tiuiasca, iar privirea sa mi se incetoseasca.
-Noapte buna, frumoaso! Fu ultimele cuvinte pe care le-am auzit inainte sa ma las prada intunericului.
*
Harry P.O.V.
M-am uitat nedumerit spre fata inspaimantata a Aisha, ce privea parca impietrita spre camera mea.
-Aisha? Intreb si imediat tresare vazand lacrimi in ochii ei.
Ma incrunt si imediat intru in camera vazandu-l pe Edward legat de maini si de picioare in fata geamului.
-Edward! Zic mai tare si alerg spre el, punandu-l la pamant. Putea oricand cineva sa-i faca rau cu o arma din afara.
-Edward, cine ti-a facut asta? Il intreb si-l iau repede punandu-l pe pat, desfacandu-i funiile.
-Un om rau, foarte rau, planse el cu ochii rosii si niste lacrimi mari de-ti venea si tie sa plangi. Un fior mi-a traversat sira spinarii cand i-am auzit cuvintele, privirea mea fugind spre Aisha. Ochii ei era plini de lacrimi si nici macar nu vrea sa ma gandesc la ce-i trece prin cap.
CITEȘTI
Our love is strong |1|&|2|
FanfictionEvelyn - o fata obisnuita ce trece printr-o perioada grea din viata ei, deoarece ambii parinti ii mor intr-un accident de masina. Aceasta este obligata sa ramana cu fratele ei, Jake, care o uraste dintr-un motiv necunoscut, asigurandu-se ca ii face...