Capitolul 19~Mai mult

17.2K 654 51
                                    

Harry P.O.V

Mi-am lipit usor buzele de gatul ei fierbinte, auzind cum un geamat de placere ii paraseste buzele. Am ranjit pe pielea ei si am continuat ce faceam, soldurile ei tremurand in mainile mele. Am urcat cu sarutarile pana in dreptul urechii ei, muscand-o. Si-a pus o mana peste a mea, strangand usor pentru a inabusi oricare alt geamat.

-Ti-a fost dor de mine? I-am soptit in ureche si puteam sa jur ca picioarele ei tremurau. Nu a raspuns nimic, doar isi inclina capul pentru mai mult. I-am facut pe placerea, aplicand sarutari umede pe gatul ei , muscand pe alocuri. Mici gafaituri ii paraseau gura, realizand de altfel ca doar noi eram singuri de pe ring ce stateau.

-Misca-te! Am spus lipind-o complet de trupul meu, fundul ei fiind chiar peste membrul meu deja erect pentru ea.

A inceput sa-si miste corpul pe ritmul melodiei, incercand sa isi preseze cat mai mult fundul de erectia mea. Am gemut amandoi, iar miscarile ei s-au accentuat mai mult. Ce poate fata asta sa-mi faca doar cu putin twerk, am comentat in minte.
O idee geniala mi-a strabatut mintea ce sunt sigur ca si pe ea o va incanta.

I-am apucat mana, tragand-o dupa mine pana la garaj.

-Harry, unde mergem? A spus ea putin ametita.

-Am planuri cu tine, iubito, am ranjit si i-am auzit chicotul entuziasmat. Ea chiar e perfecta pentru mine.

Am ajuns in fata garajului, dar parca cineva nu tinea cu mine. Am incercat sa o deschid, dar cheia se blocase in usa.

-La dracu, am injurat, nervos pe situatie.

-Hai sa ne intoarceam,oricum nu tin neaparat sa mergem acolo, a spus ea strangandu-ma de mana.

-Nu, eu o sa intru acolo cu sau fara chei.

-Harry, ce vrei sa faci? A intrebat nesigura.

-Sa intru, am spus si am lovit puternic cu piciorul in clanta. Nimic. Am expirat nervos, incercand incaodata. A treia ora e cu noroc, am spus si am lovit, clanta cazand pe jos. Da! Am strigat fericit. Am fugit spre ea si am luat-o in brate, incolacindu-si picioarele in jurul meu.

Am impins usa si am intrat, punand un scaun langa usa, deoarece fara clanta nu sta.

Am inceput sa-i sarut gatul flamand, strangand-o in acelasi timp de fese. A gemut infundat, luandu-mi parul in maini si strangand usor de el, provocandu-mi un geamat. Ador cand face asta.

Am indepartat cu o mana lucrurile de pe masa si am asezat-o pe ea. I-am indepartat geaca, apucand de tivul tricoului, aruncandu-l si pe el undeva pe jos.

-Harry, a incercat ea sa vorbeasca normal, dar i-a iesit mai mult un geamat. Daca vine cineva? A intrebat ingrijorata.

-Nu o sa vina nimeni, iubito. Relaxeaza-te, i-am soptit, sarutandu-i umarul drept. Mainile mele coborau incet pe spatele ei, aceasta tremurand sub atingerile mele. Iubesc felul cum corpul ei imi raspunde la orice atingere.

Printr-o singura miscare, sutienul ei a fost desfacut si aruncat pe jos alaturi de restul lucrurilor. Normal ca prima reactie a fost sa se acopere, dar am fost rapid si i-am prins mainile. Am sarutat podul palmelor ei, privind-o in ochi.

-Sunt eu, nu ai de ce sa-ti fie rusine. Mi-am coborat fata in pieptul ei, gura mea asaltand unul din sanii ei, facand-o sa geama puternic si sa mareasca stransoarea din parul meu. In timp ce gura mea se juca cu sanul ei, mana cealalta cobora incet spre pantalonii ei ce parca explodau pe fundul ei, fapt ce-mi facea hormonii sa tipe.
Gura mea s-a mutat pe celalalt san, gemetele ei umplandu-mi urechile. Am desfacut cu grija nasturii pantalonilor ei, infiltrandu-mi mana inuntru dand de cel mai frumos paradis. Feminitatea ei clocotea in suc propriu, asteptand orice atingere din partea mea.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum