Forever Strong ~ Capitolul 6

10.9K 372 33
                                    

*Crãciunițã....porno*

Bagajele noastre erau deja in avion, iar acum stateam toti intr-un cerc band cate o cafea fiecare inainte sa decolam.

-Presimt ca va fi un Craciun minunat, spune mama si si uita la mine zambind. Ii intorc gestul si o sarut pe frunte.

-Si eu cred la fel si mai ales ca acel vierme nu e cu noi, spune Harry scarbit parca sa spuna de acel "vierme" a.k.a. Zac.

-Presupun ca a ales mai bine sa nu vina cu noi si sa plece singur in Seattle, dar nu stiu cum e si pentru el, zice Brian. E foarte straniu ca se comporta asa, nu as fi crezut vreodata ca voi doi o sa va certati in halul asta, spune si ia o gura din cafea.

Mi-am scos din geanta pastiluta pe care o iau mereu si am dat-o pe gat impreuna cu careva guri din sticla de apa pe care o aveam in mana. Eu nu beam cafea, o las mai moale cu cofeina cat timp il alaptez pe Edward.

-E cea pentru astm? Intreaba Harry si ma priveste cu o spranceana ridicata.

-Da, ti-am spus ca m-am lasat de anticonceptionale si ce crezi, din cauza ta o sa am probleme cu menstrua, spun in asa fel incat sa ma auda doar el.

S-a uitat la mine amuzant si m-a tras intr-o imbratisare stransa.

-Nu-i nimic, o sa treaca si dupa vom merge la doctor, spune si-mi da un sarut rapid. Si dupa ce mergem la doctor, voi putea face dragoste cu tine oricand, oriunde, oricum, zice si-si apropie urechea de a mea lasand un geamat sa-i scape, facandu-ma sa-i strang antebratul.

-Opreste-te, zic soptit. Poate te aude cineva, continui si il aud cum rade infundat in parul meu.

-Haideti copii, trebuie sa mergem, ii da tata un ghiolt lui Harry in spate, facandu-l sa tresara si sa maraie. Am chicotit si l-am luat de mana, tragandu-l dupa mine pana in avion.

-Vom face ceva pana acolo, zic in timp ce-mi puneam centura. Edward e bine acolo, da Harry? Strig spre el si aproba. Se aseaza si el langa mine, dupa care isi fixeaza centura si avionul decoleaza.

                              *

-Edward, ce naiba? Spun cand din nou nu pot sa ma inteleg cu el ca plange in continuu. Tocmai ce i-am dat sa manance si brusc a inceput sa planga, zic spre Harry iar el se uita la el nestiind ce sa faca.

A cautat ceva prin geanta lui, scotand de acolo o suzeta albastra.

-Poate ajuta, spune cu o o fata incurajatoare. Ii scoate capacul si o pune pe buzele lui inainte sa i-o dea lui Edward.

Am oftat fericita cand plansul i-a incetat, el acceptand bucuros suzeta.

-Mersi, spun si las inca un oftat.

Ca raspuns din partea lui ma trage in bratele sale, sarutandu-ma apasat.

Ne schimbasem deja in haine groase, deoarece aici ningea si era al naibii de frig.

Coboram pe rand din avion, o masina neagra, o dubita mai exact, stand fix in fata noastra.

Edward a scos un sunet ciudat de fericit cand a vazut totul alb si zapada care ii cadea pe fata. Am zambit si m-am grabit sa iau putina zapada care se adunase pe masina. I-am aratat-o, manuta lui punand imediat mana pe ea, strangand-o in mainile sale mici. A chicotit in timp ce se juca cu ea, dar si-a retras-o brusc cand a simtit ca e prea rece.

-Da, stiu ca e rece pentru tine, trebuie sa mergem sa luam niste manusi, zic si imi scutur mana de zapada, pupandu-i unul dintre obraji.

Se uita atent la mine cand vorbeam cu el, dar imediat si-a intors privirea spre altcineva cand i-a observat prezenta.

Our love is strong |1|&|2|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum