Νεο σπιτι,νεα ζωη

273 15 0
                                    

Οταν επιτελους φτασαμε στη Θεσσαλονικη ειχα στερεψει και απο δακρυα και απο τα συναισθηματα μου.Ενα κενο ενιωθα τωρα μια νοσταλγια.Δεν ξερω τι πραγματικα ενιωθα...

"Μωρο μου,ολα καλα θα πανε"με ειπε η μαμα μου και με αγκαλιασε απο τους ωμους μου.Ολα καλα θα πανε,ολα καλα.Τελος παντων.Αμα πανε...

Φτασαμε επιτελους σπιτι και ξεφυσηξα βαρια.Το νεο μας σπιτι...Μπηκαμε στην πολυκατοικια και ανεβηκαμε στον τριτο οροφο.Ξεκλειδωσε την πορτα και μπροστα μου ειδα το καινουριο μου σπιτι να περιμενει να μπω μεσα και να ζησω εκει τωρα πια.Προχωρησα μεσα και κοιταξα ενα γυρω.Ηταν πολυ ωραια επιπλομενο,μοντερνα...το καφε και το πρασσινο κυριαρχουσαν στον χωρο.Μπηκα στην κουζινα και κοιταξα και αυτην.Ροζ πλακακια στον τοιχο της κουζινα απο την μια πλευρα του τοιχου και λαχανι τα υπολληπα.Ωραια...Εντυπωση με εκανε που ειναι δυοροφο.Οκ...Ανεβηκα τα σκαλια αργα και βρεθηκα σε ενα εντελος διαφορετικο μερος.Οι τοιχοι εδω ηταν γαλαζιοι και μικρα ψαρακια σε διαφορα χρωματα κρεμοντουσαν στον τοιχο.Μπηκα στην πρωτη πορτα που βρηκα μροστα μου.Ανοιξα την ασπρη πορτα και βρεθηκα στο μπανιο.Μπλε πλακακια πανω κατω,ενας αρκατα μεγαλος καθρεφτης πανω απο τον νυπτηρα,μια ντουζιερα ολο τζαμι και παραδιπλα μια μικρη στρογγυλη μπανιερα με μια κιτρινη κουρτινα με ροζ λουλουδια.Βγηκα και μπηκα στο διπλα δωματιο.Μαλλον της μαμας μου αφου τα περισσοτερα χρωματα ηταν κοκκινα.Της αρεζε πολυ το κοκκινο.Οι τοιχοι ηταν βαμενοι στο χρωμα της ωχρας και το κρεβατι της ειναι πανω κοκκινα σεντονια και μαυρα μαξιλαρια.Διπλα απο το κρεβατι σε καθε πλευρα μια μικρη συρταριερα με δυο μικρες λαμπες,κιτρινες.Απεναντι ειχε μια μεγαλη ασπρη ντουλαπα και πιο διπλα να μικρο τραπεζι με τα σεσουαρ της καιντα ειδη κομμωτικης.Πηγα στο αλλο δωματιο,αλλα πριν μπω πηρα μια βαθια ανασα.Γυρησα το πομολο και μπηκα ροζ δωματιο μου.Ναι ροζ...ξερω.Μου αρεσει παρα πολυ ροζ και απο μικρη ονειρευομουν να εχω ενα ροζ μεγαλο δωματιο σαν πριγκιπισσα.Το μεγαλο μου κρεβατι στη μεση του δωματιου με τα ροζ και τα ασπρα σεντονια και τα μεγαλα μαξιλαρια εκλεψαν την προσοχη μου.Κοιταξα και το υπολληπο δωματιο με ευχαριστηση.Μια μεγαλη ασπρη ντουλαπα ηταν αριστερα στο δωματιο και αριστερα απο την πορτα ενα μπεζ γραφειο εσπαγε τα κυρια χρωματα ασπρου και ροζ.Πανω απο το κεφαλι μου ηταν η επισης μπεζ κυκλικη λαμπα.Δεξια το παραθυρο με τις ροζ κουρτινες που ειχαν πανω ασπρα αστερια κρεμοντας και ακουμπουσαν το πατωμα με το χοντρο ροζ χαλι με τους ασπρους κυκλους.Διπλα στο κρεβατι μου μια μιρκη συρταριερα και μια μικρη κιτρινη λαμπα και αριστερα η μεγαλη μου καφε αρκουδα.Την ειχα κερδισει οταν ημουν οχτωσε ενα λουνα παρκ που ειχα παει με τον μπαμπα μου.Την ονομασα Τζενη.Χαζο....ναι.Αυτο ειναι το νεο μου δωματιο.Το νεο μου σπιτι.

Αφου τελειωσα με το τακτοποιημα του δωματιου μου κατεβηκα κατω.Ειδα την μαμα μου να μαγειρευει στην κουζινα και πηγα να δω.

"Μμμ,και πηνουσα.."ειπα και μου χαμογελασε.

"Σου αρεσε;"με ρωτησε.Καταλαβα τι ενοουσε.

"Ναι.Ωραιο το σπιτι"

Κατσα με και φαγαμε τα μακαρονια που ετοιμασε και αφου τελειωσαμε ηταν πια αργα και πηγα να κοιμηθω.Αυριο ηταν και η πρωτη μου μερα στο καινουριο μου σχολειο την Θεσσαλονικη.

Ας δουμε πως θα παει και αυτο...

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now