"Ποσες φορες;"με ρωτησε η Αλεξ.Ειμαστε πενηντα εφτα λεπτα ακομη στο μαγαζι και μιλαμε ακομη για εμενα και τον Οδυσσεα.
"Τρεις,τρεις και μισο μπορεις να πεις..."ηπια τον χυμο φραουλας και τελειωσα και τις βαφλες μου.
"Τρεις!"Τσιριξε η Νασια.
"Παιδια,ηρεμηστε.."
"Να ηρεμησουμε"καυχασε η Αλεξ"παιδι μου,εσυ με τον Οδυσσεα δεν μιλουσατε τι μου λες;"
"Εεε...ναι"χαμηλωσα το κεφαλι.
"Δεν με νοιαζει τι εχει γινει..το θεμα ειναι οτι επιτελους παιδια..""Τι επιτελους;Το περιμενες καιρο;"η Νασια ειπε χαμηλοφωνα.
"Η αληθεια ειναι πως εχει καμποσο καιρο που ενοιωθα καπως και.."ανασηκωσα τους ωμους.
"Μαλιστα.."εκανε η Αλεξ.
Αποφασησαμε να φυγουμε και να παμε προς Ερμου.Το μονο που θυμαμαι ειναι κατι απο την τριημερη οταν ημουν πρωτη γυμνασιου.Ειχε αρκετο κοσμο εξω και εβλεπες γεματες τις περισσοτερες καφετερειες.Ο κοσμος εχει λιγες μερες να χαρει με την ησυχια του..
Μπηκαμε σε πανω απο εξι μαγαζια και φορτωθηκαμε πανω απο τεσσερις σακουλες η καθε μια."Ξεθεοηθηκα!"ειπε η Αλεξ βγαινοντας απο το τελευταιο μαγαζι που θα μπαιναμε σημερα.Ηταν μια κουραστικη μερα μπορω να πω.
"Λοιπον,κοριτσα σε μιση ωρα εχω ραντεβου με τον Αχιλλεα,δεν θελω να αργησω και σκεφτομαι να μπορντο φορεμα ε;"
"Καλη ιδεα"συμφωνησα με την επιλογη της.Πολυ ωραιο φορεμα αυτο που διαλλεξε.Ειναι μακρυ μεχρι το γονατο με μακρια μανικια με χρυσο τελειωμα,κλειστο απο παντου..πολυ ωραιο.
"Πεινασα"περπατουσαμε με την Αλεξ στην πλατεια Συνταγματος χαζευοντας τον γυρω κοσμο.
"Παμε να φαμε"της ειπα.Πηγαμε σε μια μικρη ταβερνα,καπου ...δεν ξερω που,και καθησαμε να φαμε.
"Φιλε ,αυτο το ψαρι ειναι υπεροχο!"ειπε με γεματο στομα.
"Μαλιστα.Τρωγε ομως για να παμε και στα σπιτια μας"εγω ειχα τελειωσει γρηγορα το μηδοπιλαφο μου και την περιμενα.
Σπιτι βρηκα την Παναγιωτα να καθετε στην κουζινα και να μιλαει στο τηλεφωνο.Πηρα ενα μπουκαλι νερο και εκατσα μπροστα της.
"Ναι ναι,Γεια σου"εκλεισε το τηλεφωνο και με κοιταξε.
"Τι κανεις κοριτσι μου;"χαμογελασε"Εγω καλα ειμαι"της απαντησα"εσυ ;Θυμηθηκες την κορη σου;"σηκωσα το φρυδι μου.Κατεβασε το κεφαλι της,αλλα χωρις να κρυψει το χαμογελο της..
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...