Σημερα εχει ο κολλητουλης μου γενεθλια και κανονισα το καλυτερο παρτυ.Πρωτα θα πηγαιναμε σπιτι του να του κανιυμε εκπληξη και μετα σε ενα ηρεμο κλαμπακι,οχι πολυ νταμπα-ντουμπα...
Πηρα το κινητο μου και πηρα τηλεφωνο την Αλεξ."Ελα ρε"
"Ειστε στο δωματιο ετσι;"
"Ναι ναι,κατσε τωρα γιατι ερχεται"μου εκλεισε το τηλεφωνο.Λιγο αργοτερα μου εστειλε μηνυμα λεγοντας να παμε κατα τις πεντε εκει.
"Νασια,σε μια ωρα παμε"φωναξα απο το σαλονι
"Τελεια!Πως σου φαινεται αυτο;"ηρθε στο σαλονι φορωντας ενα μπλε μακριμανκο φορεμα μεχρι το γονατο.
"Μια χαρα παω να ντυθω και εγω και παμε μετα απο τον Ανδρεα αν ειναι..."ετρεξα στο δωματιο και αρχισα να ετοιμαζομαι.
"Μιση ωρα μετα ημασταν εξω απο το σπιτι του Ανδρεα.Εκεινη την ωρα ειχε φτασει και ο Οδυσσεας.Μολις τον ειδα ετρεξα σε αυτον και του εδωσα ενα μεγαλο φιλι.
"Γεια σου"χαμογελασε.Τον τραβηξα στους αλλους οπου και αυτοι δεν εκαναν τιποτα διαφορετικο απο εμας.
"Εε!Αντε"τους ξεκολλησα και πηραμε το δρομο για το σπιτι του Γιωργου.Ειναι σχετικα κοντα οποτε θα παμε με τα ποδια.Ολη την ωρα δεν καταλαβα ποσο ωραιος ηταν ο Οδυσσεας.Φυσικα ειναι ωραιος αλλα εννοω πως ντυθηκε πολυ ωραια.Με το σκισμενο του το τζιν,με μια σκουρη πρασινη, με V ,μακριμανικη μπλουζα...βγαλτε συμπερασματα...
"Εισαι πολυ ωραιος σημερα"ψιθυρισα σε αυτον και με κοιταξε με τα μελι κολασμενα ματια του και μου εδωσε ενα υπεροχο φιλι.
"Εισαι μια κουκλα"μου ειπε στο αυτι και αυτο με εκανε να χαμογελασω.
"Ε,στριβουμε!"φωναξε ο Ανδρεας.Εμεις ειχαμε προχωρησει μπροστα ενω εκεινοι ειχαν στριψει και δεν το καταλαβαμε.
"Στειλε μηνυμα στην Αλεξ να ανοιξει " τις δυο πορτες,της εισοδου και του σπιτιου,να ξερετε...
Εστειλε η Νασια μηνυμα και μας ανοιξε.Ανεβηκαμε σιγα πανω και μπηκαμε στο σαλονι φωναζοντας"Χρονια πολλα!"ο Γιωργος κοιτουσε σα χανος.
"Χρονια πολλα μωρο μου"τον φιλησε η Αλεξ και με τη σειρα του ευχηθηκαμε και εμεις.
"Δεν σας πιστευω!"ειπε μετα απο λιγο.
"Πιστεψε μας"γελασε η Νασια.Ο Ανδρεας διπλα της την πιραξε τα μαλλια και αυτη αμεσως παραπονεθηκε.
"Λοιπον,τραβα πανω ετοιμασου ,θα βγουμε"του ειπα και τον εσπρωξα να παει.
"Που παμε;"
"Καπου ωραια αντε"τον εσπρωξα.
"Οντως,που παμε;"ρωτησε η Αλεξ
"Στα μπουζουκια!"σηκωσε τα χερια του ο Ανδρεας.
Ημασταν εξω απο το μαγαζι και περιμεναμε να μας βαλουν μεσα.Αφου πονεσανε τα ποδια μας λιγο,επιτελους ενας τυπος μας λεει να προχωρησουμε και μας δειχνει ενα τραπεζι.Την ωρα που καθομασταν μια κοπελα μολις τελειωνε το τραγουδι της και αποχωρησε απο τη σκηνη και τη θεση της πηρε ενας αλλος.
"Αχ παμε να χορεψουμε!"μας τραβηξε η Νασια απο το χερι εμενα και την Αλεξ και μας ανεβεβασενστην σκηνη μαζι με αλλες κοπελες και οχι μονο που ειχαν ανεβει και χορεψαμε σχεδον ολο το τραγουδι.
"Κουραστηκα"επεστρεψα στην θεση μου διπλα στο Οδυσσεα και κολλησα στην αγκαλια του.
"Χορευες πολυ ωραια γιατι κατεβηκες;"μου ψιθυρισε στο αυτι.Τον κοιταξα με ενα χαμογελακι και ηπια λιγο κρασι.
"Και ηρεμα με αυτο""Μαλιστα μπαμπα"ειπα κοροϊδευτικα και ξαναηπια.
"Χαχα ο τυπος ειναι υπεροχος"ειπε η Νασια αφου γυρισαν στις θεσεις τους γελωντας.
"Εε!"σηκωσε η Αλεξβλ το ποτηρι της"στον υπεροχο ανθρωπο που καθεται διπλα μου"
"Ωραια προποση Αλεξ"γελασε ο Ανδρεας και του εβγαλε τη γλωσσα.
"Χρονια πολλα!"φωναξε η Νασια και ολοι μαζι τσουγκρισαμε τα ποτηρια μας.
Ηταν μια ωραια βραδυα,με γελιο πολυ,με χορο πολυ!Η νεα μου παρεα ειναι υπεροχη και οι ανθρωποι που εχω εδω τωρα διπλα μου ειναι υπεροχοι και αυτη η βραδυα ειναι υπεροχη και δεν θα ηθελα να βγουμε στον πραγματικο κοσμο και να χασουμε αυτο το υπεροχο...Ειχαμε προβληματα και φυσικα θα συνεχισουμε να εχουμε και πιστεψτε με θα ειναι χειροτερα ,αλλα σαν παρεα,σαν μια υπεροχη παρεα νομιζω πως τιποτα δεν θα καταφερει να μας διαλυσει...Αυτοι οι νεοι φιλοι μου με αλλαξαν σιγουρα και ας τους ξερω μονο σχεδον εξι μηνες.Τα γενεθλια του Γιωργου μου εδειξαν ποσο αχωρηστοι ειμαστε τελικα ο ενας απο τον αλλον και δεν μπορουμε βασικα χωρις ο ενας τον αλλον.Σαν μια πολυ δεμενη οικογενεια που αλληλοβοηθιοματσε και αγαπαμε ο ενας τον αλλον μεχρι θανατου.
//Αγαπουλες χαιρεται!!!Μου λειψατε πολυ και σας δεινω αυτο το κεφαλαιακι να περασετε καποιες βδομαδες και αν σας ελειψα και εγω αφηστε ενα σχολιο και ενα πορτοκαλι αστερακι.Σας φιλω πολυ πολυ και να προσεχεται!Καλες βουτιες..
Kisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...