Η παρααταση ΙΙ

105 4 3
                                    

Ημασταν ετοιμοι να ερχισουμε.Εβαλα τη ροζ στολη και εκανα προβα τα βηματα που με δυσκολευαν λιγο.Η δασκαλα λεει πως ολα θα πανε καλα και δεν θα υπαρξει προβλημα.Οταν λενε κατι τετοια εγω γιατι πιστευω το αντιθετο;Ειμαι πολυ αισιοδοξο ατομο,αλλα οταν γροτσουζευεις κατι τοσο πολυ δεν γινεται να μην παει κατι στραβα.

Ηρθε η ωρα της παραστασης.Βγηκαμε και πηραμε θεσεις.Οταν ανοιξε η κουρτινα και ειδα τον κοσμο...κομπλαρα λιγο.Αχ,Ελενη συνελθε!!

Η μουσικη αρχισε.Πρωτα το κλασικο και μετα το μοντερνο.Η μελωδια του πιανου και του βιολιου με εναθαρυναν να κουνηθω με το παθος που με κατεκλεισε εκεινη τη στιγμη.Ειδα τα παιδια και την μαμα μου με τον Σταματη να κοιτανε την σκηνη.Να κοιτανε εμενα παμω στην σκηνη.Το χειροκροτημα τους με εδωσε δυναμη και χορεψα μαζι με τη μουσικη.Ο ηχος απο τις πουεντ και η μουσικη κε εκαναν να νοιωθω πιο οικεια.

Τα κοριτσια μπηκαν στη σκηνη και καναμε το κομματι του φιναλε.Μια πιρουετα και πηδημα και τελος...

Η κουρτινα εκλεισε και εμεις τρεξαμε να βγαλουμε τη στολη για να ετοιμαστουμε για τον συγχρονο.Μμμ,τον συγχρονο μου μεσα!Οκ παντως,θα χορεψω και θα το ευχαριστηθω.

Βγηκαμε εξω και ξεκινησαμε.Εγω εμπαινα δευτερη με τροχο και αναποδη τουμπα.Συνεχισαμε κανονικα το χορευτικο μας και στο τελος επρεπε μα κανω τροχο και σπαγκατο.Οπως προσγειωθηκα πατησα στραβα το ποδι μου,αλλα συνεχισα μεχρι να κλεισεο η αυλαια.Πονουσε πολυ...

"Μπραβο κοριτσια!Καταπληκτικα,καταπληκτικα..!"μας ειπε η κυρια χειροκρωτοντας.Εγω κουτσενα.Το παρατηρησε νομιζω.
"Ελενη;Τι επαθες;"με ρωτησε.

"Το στραμπουληξα,δεν ειναι τιππτα."την απαντησα.

"Ειναι εδω οι δικοι σου ετσι;"

"Ναι,ναι.Εξω ειναι.Οαω"της ειπα και βγηκα εξω.Ισα που μπορουσα να το πατησω.Αχ και πονουσε πολυ!

"Κοριτσακι μου υπεροχη ησουν!"η μαμα μου με αγκαλιασε σφυκτα μπορω να πω.

"Ησουν πολυ καλη."μου ειπε και ο Σταματης.

"Σας ευχαριστω"του ειπα και ειδα τα παιδια να ερχονται.Η Νασια πρωτη με αγκαλιασε και ελεγε συνεχεια"μπραβο,μπραβο".Η Αλεξ μετα με αγκαλιασε και αυτη λεγοντας μου ποσο καλη ημουν.

"Κοιτα"ειπε ο Ανδρεας"Το μπαλετο ειναι χαζο..."τον αγριοκοιταξα"αλλα φυσικα εσυ ησουν υπεροχη!"με φιλησε στο μαγουλο.Και ο Γιωργος επισης.

"Συγχαρητηρια.Ησουν πολυ καλη"μου ειπε ο Οδυσσεας.Τον κοιτουσα νομιζω αρκετη ωρα πριν πω ευχαριστω.Αχ μωρε...

"Αντε παμε"ειπε η Νασια.Πηγα να πεπτατησω αλλα το ποδι μου πονουσε πολυ!!
"Κουτσενεις;"ρωτησε ο Γιωργος.

"Ναι το στραμπουληξα στο τελος"του απαντησα.

"Δε θα παμε στο κλαμπ;"ρωτησε θλιμμενα η Νασια.

"Δεν νομιζω"η Αλεξ την χτυπησε τον ωμο.

"Ελατε σπιτι.Εμεις θα παμε καπου.Θα ειστε μονοι"μας λεει η μαμα μου και φευγει χαιρετοντας.

"Ελατε"του λεω και παμε να φυγουμε.Στην ουσια ο Ανδρεας με κουβαλησε για να παμε στο αυτοκινητο.

Με τα παιδια πηγαμε σπιτι και ετοιμασαμε ενα σωρο πραγματα.Πηραμε δυο μεγαλες πιτσες,μετα πηρακε και μια τριτη,φαγαμε ολο το παγωτο μου..γαμωτο πρεπει να παρω κι αλλο.

"Ελα βαλει την αλλη"ειπε στον Γιωργο η Νασια.

"Και αλλη ταινια;Δυο ειδαμε φτανει!"της απαντησε.

"Ναι ναι αντε"ειπα και εγω.

"Τοτε τι;"μας ρωτησε ο Ανδρεας.

"Εχ ρε παιδια...."η αγανακτιση της Αλεξ ηταν φανερη.Αυτη και ο Οδυσσεας δεν πολυ μιλουσαν.Καλα ο Οδυσσεας δεν μιαλει πολυ γενικα Ειναι τοσο σεξυ...ρε!Τι ειπες;Δεν εισαι καλα Ελενη!Βλακα!

"Οκ,πηγε δωδεκα και δεκατρια,εγω λεω να παω σπιτι μου"μας ειπε ο Οδυσσεας.

"Ναι αιντε"συμφωνησε ο Γιωργος και σηκωσε την Αλεξ για να φυγουν.

"Ε,καλα,παμε.."
Ολοι εφυγαν και εγω ηθελα παρα πολυ να κανω ενα ντουζ και να κοιμηθω.Πολυ κουραστικη μερα...

//Παιδακια μου γεια..ξερω πως ειναι μικρο αλλα αυτο μπορεσα να κανω.Συγχωρηστεμε.Θελω τα σχολια σας να δω!!Μην ξεχασετε!!
Kisses:*

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now