χρονια μου πολλα!!!

152 6 0
                                    

Ξυνησα απο τον ιδιο ηχο που ακουω τοσα χρονια.Αλλα σημερ; ειναι εντελως διαφορετικα....γινομαι 18!!!Η πιο τελεια μερα σε ολοκρληρη της ζωη μου.

Θυμαμαι ακομη που ημουν δεκα και ειχα εναν τσακωμο με την μαμα μιυ επειδη δεν με αφηνε να κανω κατι και θυμαμαι ακριβως τι της ειπα:"βαρεθηκα πια!Ανηπομωνω να γινω 18 να φυγω απο εδω μεσα!"και της κοπανησα την πορτα.Σαν σημερα το θυμαμαι.

Τωρα,οχτω χρονια μετα,επιτελους εγινα 18 και εγω.Συγκινουμαι.

Μπαινω να κανω ενα καυτο μπανιο των 18ων γενεθλιων μου και φτιαχνομαι.Αρπαζω μια μπλε φουστα,μια ασπρη μπλουζα και μπαλαρινες.Ειναι παρασκευή και μου αρεσει....

Οταν κατεβαινω στην κουζινα ειναι αδεια.Που ειναι η Παναγιωτα;Δεν με πολυ νοιαζει.Θα φτιαξω το πλουσιο πρωινο των 18ων γενεθλιων και μετα θα την παρω τηλεφωνο.Ανοιγω το ψηγειο και βγαζω οτι χρειαζομαι.Μολις το κλεινω βλεπω ενα κιτρινο αυτοκολλητο χαρτακι κολλημενο.

"Μωρι μου ειμαι με την Χριστινα για χριατουγεννιατικα και αλλα.Συγνωμη...ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!"

Ελεγε το χαρτακι.Το πηρα και το πεταξα.Δεν με πειραζει καθολου που δεν ειναι εδω για το πρωινο των 18ων γενεθλιων μου,πραγματικα.Θα εχω τη μερα δικια μου και βγω με τιυς φιλους μου μεχρι το αλλο πρωι.Τελεια!!

Περνω το τηλεφωνο μου και καλω την Αλεξ.Χτυπαει...χτυπαει...χτυπαει...Γιατι δεν το σηκωνει;

Προσπαθω με την Νασια αλλα ουτε αυτη μπαινει στον κοπο να απαντησει.Οκ...θα παρω τον Γιωργο.

Αυτος τουλαχιστον μου εκανε την τιμη.

"Κοπελα"απαντησε.

"Αγορι"ετσι μιλαμε πλεον."τι μου κανεις;"του λεω.

"Τιποτα,αλλα μπορω να περασω για να σου κανω πολλα"απανταει και γελαω.Αυτο το παιδι...Τον λατρευω μωρε!

"Που εισαι;"

"Αμ,εξω με τον αδερφο μου"του περνει λιγο να απαντησει.Δεν εχω ακουσει πολλα για τον αδελφο του.Ξερω πως ειναι ενα χρονο μεγαλυτερος.Σπουδαζει νομικη.

"Ου,αμ,οκ.Μηπως ξες που ειναι η Αλεξ ή η Νασια;"τον ρωτησα να μαθω.

"Ιδεα δεν εχω"μου απαντησε.Που πηγαν μωρε.

"Οκ,ευχαριστω.Γεια σου αγορι"

"Κοπελα"ειπε και κλεισαμε.

Τι να κανω τωρα;Να παρω και τον Ανδρεα;Ποιον;Που ειναι;Τι κανουν;Πεθαναν;Θεε μου,κι αν πεθαναν;Τι μαλακιες λεω!!Καποιος να με βαρεσει.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now