γυρισμος

70 4 0
                                    

Πισω στο σπιτι τωρα,η Μελινα καθοταν στον καναπε και εβλεπε κατι στο λαπτοπ της.Εκατσα διπλα της παιρνοντας το ενα ακουστικο και ειδα μαζι της το "suits"(καταπληκτικο anyway,το συνιστω).

"Ποιο επεισοδιο ειναι;"

"Το 14 του πρωτου."μου απαντησε.

"Ακομα εδω εισαι;"την ειπα.Την εσπρωξα λιγο να παει πιο μεσα μην πεσω κιολας και βολευτικαμε καλυτερα.

"Πεινας;"με ρωτησε μολις τελειωσαμε το 16 επεισοδιο.

"Θα φας στις εντεκα το βραδυ;"της πεταξα ενα μαξιλαρι.

"Εχουμε πολυ ωραιο παγωτο,αλλα αφου δεν θες..."μου πεταξε πισω το μαξιλαρι.

Για τα επομενα δεκαπεντε λεπτα,καθομασταν στον καναπε αμιλητες και τρωγαμε το υπεροχο παγωτο σοκολατα με μποσκοτο που βαλαμε εμεις.

"Καρδια μου;"μιλησε."χθες..."αρχισε να λεει.

"Χθες ηταν μια οτι να ναι μερα και πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να πω"ειπα και μπουλωθηκα με το ωραιο παγωτο.Πραγματικα ,αυτες τις μερες που ειμαι εδω εχει γιννει το ελα να δεις.

"Τωρα θα στο πω..."αφησε κατω το παγωτο και με κοιταξε."χθες με πηρε τηλεφωνο ο Σωτηρης και με ρωτουσε για εσενα και οτι σε επαιρνε και δεν σηκωνες το κινητο σου και οντως δεν το σηκωσες οταν σε πηρε και εγω."μου λεει.

"Αμ,αν σου πω δεν εχω ιδεα για το που εινι το κινητο μου..."της λεω τρογωντας.

"Μαλιστα.Τελος παντων"συνεχιζει"ηρθε και απο εδω"πεταχτηκα και την κοιταξα.

"Τι του ειπες;"την ρωτησα.

"Του ειπα οτι δεν ξερω που εισαι και καλα θα κανει να μην ξανα ερθει εδω"απαντησε και με αυτο ανακουφιστηκα.Ευτυχως δεν ειπε τιποτα αλλο...

"Καλα εκανες"σηκωθηκα και πηγα τα πιατα στην κουζινα.

"Παντως,που ειναι το κινητο σου;"ειπε.Πηρε το χειριστηριο και ανοιξε την τηλεοραση.

"Δεν εχω ιδεα φιλε μου."της απαντησα.Ξαπλωσα πανω της και μειναμε ετσι βλεποντας τηλεοραση.

Κατα της μια αρχιζα να νυσταζω και ζαλιζομουνα και λιγο.Ακομα...Δεν βαριεται,ας κοιμηθω.Πηγα στο δωματιο μεσα και αλλαξα.Μπηκα κατω απο τα σκεπασματα και μαλλον ηταν ο πιο χαλαρος υπνος εδω και τρεις μερες...

Το αλλο πρωι ξυπνησα απο μια μουσικη.Βγηκα εξω και ειδα την Μελινα να σκουπιζει χορευοντας..
Τι αλλο θα δω;Εκλεισα το ραδιο και ξαφνιασμεμη γυρισε προς εμενα.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now