Εχω αγανακτησει με τα παιχνιδια της γαμημενης ζωης!Την μια μερα ξυπναω και μια ειναι εγκυος ζητωντας την βοηθεια μου.Την αλλη μερα μου λενε πως η μητερα μου πεθανε και τωρα εμφανιζεται ενας τυπος και λεει πως ειναι πατερας μου...
Ποιος πατερας;Αυτος που δεν ειχα ποτε..;(!)Εχω πολλες ερωτησεις που θελω να κανω και πολλα χτυπηματα να ριξω!Θελω κατι να μου αποσπασει την προσοχη.
Γυρναω στο ατομο που καθεται διπλα μου.Με κοιταει και αυτος.Ανεβαινω πανω του και αρχιζω να τον φιλαω.Στην αρχη ανταποκρηνεται,αλλα μετα σταματαει και με κοιταει.
"Κανε μου ερωτα"λεω τοσο σιγα που απορω αν με ακουσε.Με σηκωνει και με παει στο δωματιο του.(ειχαμε παει σπιτι του αφου ελειπαν).
Με ξαπλωσε απαλα στο κρεβατι και μου χαρισε γλυκα φιλια.Εβγαλε σιγα την πλουζα μου και πλησιασε τον λαιμο μου.Το δερμα μου εκαιγε κατω απο τα φιλια του και ηθελα κι αλλο.Του εβγαλα την μπλουζα,το παντελονι και γρηγορα πηγα να βγαλω και το δικο μου αλλα με σταματησε.Πηρε το παντελονι και το εβγαλε αργα καθως εδινε φιλια στην κοιλια μου.Αφαιρεσαι το εσωρουχο μου και η γλωσσα του επαιξε με το αιδιο μου.Με φιλουσε απαλα,γλυκα και η ηδονη ανεξηγητη!
Ανεβηκε προς τα πανω και επιασε το στηθος μου.Με γεμισε κοκκιναδια εκει,το ξερω.Πηγε στο λαιμο μου και μετα στα χειλη μου.Με κοιταξε με τα ακαταμαχητα ματια του,αυτα τα μελι ματια που δεν μπορει κανεις να αντισταθει.Το βλεμμα του μου προκαλουσε ταχυπαλμια και ετσι μπηκε ξαφνικα μεσα μου.Το βλεμμα του δεν αποχωριστηκε το δικο μου.Ενα,δυο,τρια βογγητα δεν αντεξαν και ξεφυγαν απο μεσα μου.
"Δεν ξερεις ποσο σε αγαπαω"μου ψιθυρισε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο
ενα δακρυ θαρρω εφυγε απο τον φρακτη των ματιων μου και τον κοιταξα με τοση λατρεια,αγαπη και παθος."Σε αγαπαω Οδυσσεα"τον φιλησα και κουρνιασα στην αγγαλια του.
________________________________________________________
Με πηγε μια βολτα στον Υμμητο.Καναμε εναν γυρω στα πρασινα μερη και κατσαμε σε ενα ωραιο παγκακι αγκαλια.
Ηταν μια ομορφη μερα σημερα,με τον ηλιο ψιλα να μας ζεσταινει,τα πουλια να τραγουδουν,ο Οδυσσεας να μου κρατα το χερι,ο αντρας που θελω αυτος να ειναι που θα μου κραταει το χερι για παντα.
"Παμε να πιουμε μια ζεστη σοκολατα μονοι μας,μακρυα απο τον κοσμο"του ειπα ναζιαρικα.Χαμογελασε και σηκωθηκε.
Πηγαμε σπιτι του και καναμε σοκολατα και κατσαμε στον καναπε κατω απο μια κουβερτα και κοιτουσαμε εξω απο το παραθυρο.
"Εισαι πανεμορφη"εβαλε το κεφαλι στα μαλλια μου.Γυρισα και του εδωσα ενα φιλι.
"Ειμαι πολυ τυχαιρη που σε εχω!Σε ευχαριστω που εισαι διπλα μου"τον κοιταξα μεσα στα ματια.
Κατσαμε εκει αγκαλια ολη την υπολοιπη μερα συζητωντας για ασχετα θεματα τη μια και μια στη σιωπη.Δεν μας πειραζε καθολου.Και καπου εκει μας πηρε και ο υπνος...
//μωρα μου γειαααα!Τι κανετε?!?!?!Ευχομαι καλα παντα!
Καινουριο κεφαλαιακι και ελπιζω να σας αρεσει!Αν ναι παρακαλω δωστε μου ενα αστερακι και ενα σχολιακι που μου αρεσει να διαβαζω...
Αντε σας αφηνω εγω.Τα λεμε...
Kisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...