δεν το ηθελα

17 3 2
                                    

Οπως ολοι μας ξερουμε φυσικα,οι τρεις πρωτες ωρες στο σχολειο δεν αντεχονται!Καναμε αλγεβρα,λογοτεχνια,σχεδιο και μενουν αλλες τεσσερις ωρες βαρεμαρας.Και τωρα έχουμε γυμναστική,κάτι καλό αν και θα καταλήξουμε να μην τιποτα παλι.
"Ελα να τρεχουμε!"φωναζει ο χοντρος γυμναστης.

"Αυτονα θελω να του χωσω μια"ψιθυριζω στην Αναστασια.

"Ολοι"συμφωνει

"Μα που ειναι ο Οδυσσεας;"κοιταω γυρω μου μηπως εμφανιστηκε,αλλα μπαα.

"Ενταξει,μαζευτητε"λεει ο Λουκας"βρε,μας θυμηθηκες;"απευθυνεται...στον Οδυσσεα.

"Μου ελεγε η κυρια Λυτριδου για το διαγωνισμα"

"Η απουσια μπηκε"

"Αφου δεν μου βαλατε"

"Καλα, αντε"του εκανε μια χειρονομια με το χερι να μας  ακολουθησει.Τελειωσαμε τις διατασεις και ωρα για παιχνιδι.
"Παρτε μπαλες"

"Ελενη θα πας;"μου λεει η Γιωτα

"Παω"πηγαινω στην αποθηκη και απο πισω μου ερχεται ο Οδυσσεας.

"Ωραιο κολαν"κολλαει πανω μου και με πηγαινει πισω απο το διαχωριστικο.

"Καινουριο"του λεω και με φιλαει.
"Θα ερθει κανεις και θα μας δει"τον απομακρυνω και παιρνω μια μπαλα
"Ελα"

"Αντε ρε Ελενη δεκα ωρες τι κανεις;"φωναζει η Γιωτα αλλα οταν βλέπει τον Οδυσσεα απο πισω χαμογελαει"ααα,πες το ντε"παιρνει την μπαλα και παει να παιξει με τα κοριτσια.

Αφου σχολασαμε ειχα την ιδεα να παω να δω...την οικογενεια μου;
Μπορει να ειναι φρεσκο αυτο,αλλα ναι ειναι η οικογενεια μου.Στον Οδυσσεα δεν πολυαρεσε αυτο αλλα εγω θα πηγαινα.

"Καλα,θες να σε παω;"με ρωτησε

"Θελεις;"

"Εγω σε ρωταω αν θελεις Ελενη"μου απαντησε καπως αποτομα.Η Νασια εφυγε αμεσως με τον Ανδρεα και η Αλεξ με τον Γιωργο αποχωρισαν οταν τους ειπα πως θα επισκεπτω τον Λευτερη.

"Καλα,Οδυσσεα.Οχι θα παρω το λεωφορειο"του ειπα και εγω αποτομα και εφυγα και μετα απο λιγο ακουσα και αυτον να φευγει με την μηχανη.

Ο Λευτερης λειπει απο το σπιτι,πηγε για περπατημα οπως μου ειπε η Στελλα και ο Μηχαλης ειχε μια εκπληξη για εμας.Ουτε αυτη ηξερε.

Ακουμε κλειδια και η πορτα ανοιγει και μπαινει ο Λευτερης.

"Ω,τι εκπληξη!"μου δινει ενα φιλι στο κεφαλι και πηγαινει προς την κουζινα.
"πηρα μια σοκολατοπιτα"

Μην με αφήσειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora