η κοπελα του

26 2 2
                                    

"Νασια που εβαλες επιτελους την μπλουζα μου!"φωναζω απο το δωματιο.Αχ,αυτη η κοπελα ολο αλλαζει θεση στα παντα..!Αισχος!

"Ρε στο πανω συρταρι της ντουλαπας"μου απανταει.Ανοιγω το συρταρι και ψαχνω αλλα δεν το βρισκω...τα νευρα μου!Σε μιση ωρα πρεπει να ειμαι στο σπιτι του Λευτερη και δεν ειμαι ακομη τελειως ετοιμη...
"Την βρηκες;"μπηκε στο δωματιο η Νασια.

"Οχι;"

"Κανε ακρη ρε"με εσπρωξε και κοιταξε στο συρταρι.Σηκωσε καποιες μπλουζες και εβγαλε την μπλουζα που ηθελα.
"Να,χαζη"

"Ναι,εγω ειμαι η χαζη..!"την φορεσα βιαστικα και ετρεξα να κανω τα μαλλια μου.Δεκα λεπτα μετα ημουν ετοιμη.

Και τωρα ή θα ετρεχα για να ειμαι στην ωρα μου εκει ή θα πεταξω

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Και τωρα ή θα ετρεχα για να ειμαι στην ωρα μου εκει ή θα πεταξω.Μαλλον ο Οδυσσεας θα με πεταξει.

"Ελα μωρο μου"τον ακουω απο την αλλη γραμμη."

"Οδυσσεα,που εισαι;"

"Στο μαγαζι με τον Ανδρεα.Τι θες;"

"Να με πας στον Λευτερη"

"Ερχομαι,αλλα ειμαι με τη μηχανη"

"Δεν πειραζει" εκλεισα το τηλεφωνο.Ευτυχως ηρθε γρηγορα και φυγαμε κατευθειαν.

"Να ερθω να σε παρω;"

"Αν χρειαστει θα σε πω"τον φιλησα και ανεβηκα γρηγορα πανω.Χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε η Στελλα.

"Ω,γεια!"επεσε στην αγκαλια μου και με.φιλησε σταυροτα.Οκ...πολυ οικειοτητα ρε φιλε.

"Γεια"περασαμε μεσα."συγνωμη που αργησα"

"Αντε καλε,κανενα προβλημα"μου χαμογελασε ζεστα ο Λευτερης καθως εβαζε ποτηρια στο τραπεζι.

"Την αλλη φορα εχει προστημο"εμφανιστηκε ο Μηχαλης και επαιξε με τα μαλλια μου.

"Γιατι δεν με περιμενατε να κανω τιποτα και εγω;"ειπα αφου ειδα το τραπεζι ολο στρωμενο.

Μην με αφήσειςKde žijí příběhy. Začni objevovat