Η ανακοινωση

336 23 0
                                    

Μιλησαμε λιγο με τα παιδια μεχρι να χτυπησει το κουδουνι.Μαζευτηκαμε ολοι μπροστα απο τις σκαλες για να μας μιλησει ο ξινος διευθηντης,ο Πετρος Ματακης.Γελιο ονομα!Παντα τον κοροηδευαμε με τα παιδια!Τοσο αστειο...

Πρωτη ωρα ειχα με την κυρια Στεφανιδου.Κανει Ιστορια,αλλα σημερα δεν θα κανουμε καθολου μαθημα.Θα γνωρισουμε καινουριους καθηγητες αμα ερθουν,θα μας απασχολουν με διαφορα ή οπως καποιοι χαζοι θα μας κανουν επαναληψη και τα φυθτα φυσικα θα συμμετεχουν.

"Καλημερα"φωναξε η καθηγγητρια για να ακουστει πανω απο τις φωνες μας.Φυσικα εγω και μελινα καθομασταν τελευταιο θρανιο.Στη ταξη δεν ειμασταν με κανεναν αλλον απο την παρεα αλλα γνωριζομασταν με ολους στην ταξη,φυσικο.Γενικα και με ολο το σχολειο.

Αφου περασαμε εφτα ωρες βαρεμαρας στις ταξεις με τους καθηγητες,ειχαν ερθεικαι καινουριοι.Ο Πετρακος(σκασαμε στα γελια)μας κανει χημεια,η Στρουλη,μας κανει θρησκευτικα και ενας αλλος που δεν μας κανει,ο Αποστολακης,κανει μαθηματικα.Τελος παντων,βαρεθηκαμε μεχρι θανατου και κουβαληθηκαμε και ενα σορο βιβλια!Ευτυχως εχω τον Σωτηρη και το αυτοκινητο του και τα μεταφεραμε στο σπιτι μου με αυτο.

"Δεν θες να ανεβω;"με ρωτησε μολις φτασαμε

"Οχι καλυτερα."απαντησα"θα μιλησουμε με την μαμα για κατι που ηθελε και θελω να τακτοποιηθω"του απαντησα και μου χαμογελασε.Καταλαβα τι σκεφτοταν και του απαντησα χωρις να με ρωτησει"Θα βρεθουμε το βραδυ!"τον φιλησα για αρκετη ωρα και βγηκα εξω περνοντας τα βιβλια."Γεια"του φωναξα και μπηκα στο σπιτι.

"Ηρθες"ειπε η μαμα μου

"Ναι."ειπε και πεταξα την τεραστια γεματη βιβλια σακουλα.

"Κατσε να σου πω"μου ειπε.Εκατσα απεναντι της στον καναπε και την κοιταξα.

"Ελενη,η δουλεια δεν παει καλα."αρχισενα μου λεει.

"Γιατι;Ερχονται συχνα να χτενιστουν".Η μαμα μου ξερετε ειναι καταπληκτικη κωμμοτρια!Παντα αυτη με κουρευε και με χτενιζε.Ειναι θεα!

"Ναι αγαπη μου μια χαρα ολα αυτα,αλλα-"μας διεκοψε η πορτα"Ποιος ειναι;"ρωτησε.

Σηκωθηκα και ανοιξα."Η Μελινα"απαντησα."Παμε στο δωματιο θα μου πεις αργοτερα"ειπα στην μαμα μου και τραβηξα την Μελινα μεσα στο δωματιο μου και κλειδωθηκαμε."Τι εγινε;"ρωτησα

"Ο Παναγιωτης..."αρχισε να λεει και στα χειλη μου ηδη σχηματηστικε ενα χαμογελο.Ο Παναγιωτης ειναι καψουρης εδω και κατι μηνες με την Μελινα και αυτη το ιδιο."Τα φτιαξαμε!"τσιρηξε και αρχισα να χοροπηδαω στο κρεβατι

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now