Οδυσσεας
Καθοταν στην καρεκλα με ενα ποτηρι στα χερια της.Ηταν τοσο ωραια.Ηθελα απλα να την φιλησω,αλλα δεν μπορουσα.Κατι διαφορετικο ειχε αυτη η κοπελα και ηθελα πολυ να μπλεχτω στην διαφορετικοτητα της.Θελω πολυ να δω στο εσωτερικο της πιο ατομο κρυβει,γιατι εκρυβε κατι απο τους γυρω της.Φαινοταν πως ηταν ατομο που δεν διχνει προς τα εξω τον πραγματικο της εαυτο,δεν ανοιγετε.Εγω ηθαλα να την κανω να μου ανοιχτει.Αυτο το μυστιτιο πλασμα ηθελα να με εμπιστευτει .Θελω να γινει δικια μου.
Πηρα μια θεση διπλα στην Νασια και την Αλεξ και εκατσα.
"Ο Γιωργος;"ρωτησε η Αλεξ.
"Γυμναστηριο.Σε μιση ωρα τελειωνει και θα ερθει απο εδω"της απαντησα την ωρα που η σερβιτορα ηρθε στο τραπεζι μας και μας κοιταξε.
"Να σας φερω κατι;"μας ρωτησε καρφωνοντας με με τα ματια της.
"Εναν φραπε γλυκο με γαλα"τηε ειπε ο Ανδρεας και ξανα γυρησε προς το μερος μου με ενα πονηρο χαμογελο.Θα ηθελα πολυ τωρα να την βαλω κατω και να της σβησω το χαμογελακι της,αλλα δεν αξιζει ουτε φτυσημο αυτη η ψευτοπουτανα.
"Δεν νομιζω να παρω κατι"της ειπα και εφυγε με ενα εντονο λυκνησμα των γοφων της.Φορουσε και ενα στενο κολαν...ποσο πολυ τον θελει τον πουτσο της αυτη ρε φιλε...Αυτες ειναι που με νευριαζουν και οταν σε προκαλουν ακομη χειροτερα.Εχω γαμησει πολλες απο αυτες και δεν αξιζει.Αφηνουν να της μεταχειριστουν σαν σκουπιδια.
"Ποσο εχουμε σημερα;"ρωτησε ακυρα η Νασια.
"10 νομιζω Νοεμβριου"της απαντησε η Αλεξ.Ειχε μπει ο Νοεμβριος αλλα δεν εκανε κρυο οπως θα επρεπε να κανει.Φορουσες ενα φουτερ ή μια ζακετα και μπορουσες να βγεις εξω.
Ελενη
10 Νοεμβριου.Κοντεβαν τα γενεθλια μου!!!Σε εφτα μερες θα γινομουν 18 επιτελους!!Ημουν η μονη απο την παρεα που ηταν ακομη 17,θεωριτικα...Επρεπε να αρχισω να μετραω τις μερες και να οργανωνω το παρτυ μου.Θα ηταν επικο.
"Ρε'συ Ελενη ποτε ειναι η παρασταση;"με ρωτησε η Αλεξ.
"Την Κυριακη"της απαντησα και συνηδητοποιησα πως ειναι μια μερα πριν τα γενεθλια μου.
"Ειπες κανεις συχρονο μπαλετο;"ρωταει η Νασια παιζοντας με το καλαμακι.
"Μ'αρεσει πιο πολυ το κλασικο γιατι εχει αλλη μαγεια,αλλα η καθηγητρια λεει πως μπορω στο συχρονο."της απαντησα ανασηκωνοντας τους ωμους μου.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...