διπλο χτυπημα

30 3 2
                                    

Σημερα αν και Κυριακη ξυπνησα πολυ νωρις.Για να μην ξυπνησω τη Νασια πηγα στην κουζινα να φαω κατι και μετα εκατσα στον καναπε και χασεβα στο Facebook.

Κατα τις οχτω,δεν θα το φανατζομουν ποτε αυτο, με στελνει μηνυμα η Σταυρουλα.

"Ελενη;"

"Οριστε;"της γραφω αμεσως

"Θελω τη βοηθεια σου!"
Αυτο να πω πως με ανησυχησε καπως γιατι απο την Σταυρουλα δεν περιμενα ποτε να μου μιλησει ποσο μαλλον να ζητησει τη βοηθεια μου...

"Ολα καλα;"

"Θα μαθεις απο κοντα.Μπορεις να να με συναντησεις;"

"Φυσικα !Να ερθω καπου;"

"Μπορεις να ερθεις σπιτι μου;"

"Απλα πες μου που ειναι και ερχομαι"τι τρεχει στα καλα καθουμενα!?Με το που μου στελνει την διευθυνση ντυνομαι προσεκτικα μην ξυπνησω την Νασια γραφω.στο κινητο της πως εφυγα και στην ουσια τρεχω για την Σταυρουλα.

Πολυ καλα γνωριζει και η ιδια πως δεν θα ενδιαφερομουν στο ελεχιστο για αυτην,αλλα να'μαι να ανησυχω...

Οταν φτανω σπιτι της χτυπαω σαν μανιακη την πορτα και τελικα μου ανοιγει μια αγνωριστη Σταυτουλα την πορτα.Με μαυρους κυκλους,κατακοκκινα ματια και προσωπο χλωμο,να τρεμει και να μην μπορει να σταματησει τους λυγμους της.

"Σταυτουλα!?"ειπα τρομοκρατιμενη απο την κατασταση της.Το κλαμα της δυναμωσε με μιας και κατερευσαι στο πατωμα και εσπευσα να τη συγκρατησω.
"Σταυρουλα τι τρεχει!"την κρατησα στην αγκαλια μου και εκλεισα την πορτα.
"Σταυρουλα!"την ταρακουνησα και μετα αντιληφθηκα οτι κρατουσε κατι πολυ σφηκτα στο χερι της.Προσπαθησα να το παρω,αλλα το κρατουσε πολυ δυνατα.Μετα απο αλλη μια προσπαθεια καταφερα να το παρω και εμεινα να κοιταζω αυτο που ειχα στο χερι μου.

Οι λυγμοι της με επνηγαν οπως επνηγαν και αυτη και δεν εκανα τιποτα παρα μονο να την σφηξω περισσοτερο και να της χαιδεψω καθησυχαστικα την πλατη.

Μετα απο τρια τεταρτα καπως ηρεμησε και καταφερα να την μεταφερω στον καναπε και την σκεπασα με μια κουβερτουλα.

"Ηρεμησε.."ειπα σιγα και την αφησα να κοιμηθει.

Εικοσι λεπτα αργοτερα την ειδα να κουνιεται και εκατσα διπλα της.Της εδωσα λιγο νερο και δεν ειπα τιποτα,απλα καθομουν εκει.Μετα απο καποια λεπτα σιωπης αποφασησε να μιλησει.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now