Μερες εξωμολογησεων

211 10 3
                                    

Εχουν περασει δυο μερες απο την μερα στο σπιτι του Γιωργου και σχολειο δεν εχω παει.Περναω πολυ ωραια μονη μου,τις ωρες που η μαμα μου λειπει.

Κανω προβες στο χορευτικο για να καταφερω να πεισω την καθηγητρια.Αν και καινιυρια,στην καινουρια μου σχολη,τα παω καλα και με συμπαθησαν,καποιες.Η Παυλινα δεν με συμπαθησε γιατι τα οαω καλα και κανω καλυτερες τις κινησεις απο αυτη.Χαχα!Μιαμιση βδομαδα μεχρι την οαρασταση.

Τα κοριτσια κανονησαν να ερθιυν απο εδω να κοιμηθιυμε μαζι και αυριο θα κανανε κοπανα.Αυτο μονο με την Μελινα το εκανα.

Το κουδουνι χτυπησε και πηγα να ανοιξω.Τα κοριτσια περιμεναν απο εξω με τσαντες και λοιπα.Θα περνουσανε πολυ ωραια!

"Γεια σου!"ειπε χαριυμενα η Νασια.Μπηκαν μεσα και της πηγα στο δωματιο μου.Καθησαμε στο κρεβατι μου και αρχισαμε με τα σημερινα κουτσομπολια.

"Τι εγινε σημερα;Γιατι χθες πολυ ησυχα ηταν"τις ειπα.

"Τιποτα σπουδαιο μωρε.Θα γραψουμε διαγωνισμα στην Γλωσσα,οποτε βα διαβασεις,δεν πιανει την αποβολησου.Ειναι την δευτερα"μου ειπε η Αλεξ.Διαγωνισμα;Δεν θελω

"Τιποτα καλο δεν εγινε;"τιςς ειπα περιμενοντας κι αλλα.

"Εκεινις που σας ειπα οτι μου ειπε να βγουμε,ειναι καθικι."μας ειπε η Νασια.Την κοιταξαμε οεριμενοντας να συνεχισει."Του ειπα οτι δεν θελω αλλα οαρε-δωσε και τελειωσε."

"Γιατι;"της ειπα εγω.

"Γιατι ειναι μαλακας και γυναικας"απαντησε.Ποσο μου την δινουν τετοιο τυποι!

"Θα βρεις πολλους τετοιους,αλλα τελικα θα βρεις καποιον που θα σιυ φερθει οπως σου αξιζει και τελικα θα ειναι καποιος που ηταν μπροστα σου και δεν το εβλεπες"ειπα.Και οι δυο τους με κοιτουσαν περιεργα.

"Εσυ τον βρηκες ε;"μου ειπε η Αλεξ.Σκεφτηκα λιγο αυτο που ειπε.Βρηκα οντως τον ανθρωπο που μιυ αξιζει,το ενα και μοναδικο ατομο στον Σωτηρη;Αυτος ειναι ο ενας και μοναδικος;Δεν ξερω.Δεν νομιζω.Με τον Σωτηρη μπορει να ταιριαζουμε,αλλα δεν νοιωθω οτι ειναι αυτος.

"Δεν νομιζω."τις απαντησα.Τωρα με κοιταξαν με περισσοτερη απορεια."Δεν ξερω,μπορει να ταιριαζω με τον Σωτηρη και αστρολογικα"γελασαν και οι δυο"αλλα δεν νοιωθω πως ειναι ο ανθρωπος μου."της ειπα.Και ειναι αληθεια.Τωρα που το λεω φωνακτα το καταλαβαινω πιο πολυ.Ο Σωτηρης ειναι απλως το "αγορι" μου.Δεν ειναι ο ερωτας της ζωης μιυ.Δεν τον ερωτευτικα.Οχι δεν νομιζω.

Μην με αφήσειςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon