χαιρω πολυ!

39 3 0
                                    

Οι πρωτες ωρες δεν παιζωνται στο σχολειο και το προγραμμα δεν το κανει καθολου καλυτερα...Εχω αγανακτησει!Μετρω τις μερες μια-μια μεχρι να τελειωσουμε και να φυγω...

Οι δυετερη ωρα επιτελους τελειωσε!!!Με κουρασε πολυ ο Στρατακης...Τις δυο πρωτες ωρες ο Οδυσσεας δεν εμφανιστηκε και το μυαλο μου ειναι συνεχεια σε αυτον...

Κατεβαινω κατω στο παγκακι μας και βρισκω την Αλεξ με τον Γιωργο να γελανε.

"Τι γινεται παιδες;"

"Μια χαρα"μιυ απανταει ο Γιωργος.

"Ξερετε αν εγινε κατιε τον Οδυσσεα;"

"Οχι.Τι τρεχει;"ειπε ανησυχος.

"Δεν εμφανιστηκε απο το πρωι"

"Ε,καλα ρε !Δεν αντεχεις ουτε μια μερα χωρις αυτον πια!"γελασε η Αλεξ.

"Εε,μπορει να κοιμηθηκε ή να εγινε κατι με την Αρτεμις..Δεν θα αφηνε με τιποτα την Αρτεμις αν γινοταν κατι,αυτο ειναι σιγουρο"λεει ο Γιωργος και σηκωνεται καθως χτυπησε το κουδουνι.

"Οκ,αν δειτε την Νασια πειτε την να με καλυψει"και εφυγα.

Ενα τεταρτο περιπου μετα βρισκομουν εξω απο την πορτα του.Μολις ανοιξε την πορτα με κοιταξε εκπληκτος

"Τι κανεις εδω;"σηκωσε το φρυδι του και με τραβηξε στην αγκαλια του χαριζοντας μιυ ενα φιλι

"Δεν ηρθες και ανησυχησα"χαμογελασα.

"Μην ανησυχεις για εμενα"με ξαναφιλησε.

"Τι τρεχει;"

"Η Αρτεμις δεν ειναι καλα"πηγα με στο σαλονι και ειδα την μικρη του αδερφη αναμεσα σε κουβερτες να βλεπει dvd με την χιονατη.
"Αρτεμις,αυτη ειναι η Ελενη"το κοριτσακι με κοιταξε και χαμογελασε

"Γεια σου!"σηκωθηκε λιγο

"Γεια σου!"ανταπεδωσα

"Ελα να δουμε την Χιονατη μαζι"

"Δεν νομιζω να θελει να δει τη..."

"Θελω"τον διεκοψα και εκατσα διπλα της.Εκατσε και ο Οδυσσεας απο την αλλη και ειδαμε και οι τρεις τη Χιονατη και τους επτα της νανους...

"Αχα...το ηξερα!"εκανε η Αρτεμις μολις τελειωσε

"Τρεις φορες το εχεις δει φυσικα θα το ηξερες"την πηραξε ο Οδυσσεας.

"Και;"

"Καιρος"και την γαργαλησε λιγο.

"Καλα καλα"ελεγε μεσα απο τα γελια της.Αυτη η εικονα θα μου μεινει για παντα!

"Παμε να παρεις το σιροπι σου"την σηκωσε στα χερια του και πηγαν στην κουζινα

"Δεν θελω ειναι απαισιο!"γρινιαξε η Αρτεμις

"Καλο ειναι πιες!"

"Οχι"

"Πιες!"

"Οδυσσεααα!"

"Αρτεμις!"εκανε στον ιδιο τονο αυτος

"Μην με κοροϊδευεις!"

"Δεν σε κοροϊδευω αλλα πρεπει να το πιεις..πιες!"

"Οχι!"σηκωθηκα τοτε εγω και πηγα διπλα τους.

"Να σου πω εγω τι εκανα οταν δεν ηθελα να πιω το σιροπι μου;"η μικρη με κοιταξε ησυχη και κουνησε το κεφαλι της

"Τι;"

"Επινα νερο"γεμισα ενα ποτηρι που βρηκα και της το εδωσα.
"Θα ειναι καλυτερο"πηρα το σιροπι απο τον Οδυσσεα και της το εδωσα και ξεμπερδεψαμε...

"Ευχαριστω"με αγκαλιασε τα ποδια και εφυγε στο σαλονι.

"Επιδιξεια.."μου ειπε και με φιλησε.

"Εεε"η Αρτεμις μας διεκοψε"στματηστε τα φιλια και βαλτε μιυ την σταχτοπουτα!"γελασα και πηγα στην Αρτεμις με τον Οδυσσεα να με ακολουθει.

"Γιατι!!Κατσε λιγο ακομα!"με τραβουσε η Αρτεμις για να μην φυγω

"Αν δεν παω στο σπιτι η Νασια θα φυγει και θα μεινω απ'εξω"την εξηγησα δευτερη φορα

"Θα κατσεις εδω!"

"Αρτεμις ασε την κοπελα να φυγει.."

"Οχι!"κλαψουρισε

"Κοιτα,σου υποσχομαι οτι θα ξαναερθω καλα;"

"Σημερα!"

"Σημερα,οκ"

"Ενταξει"με αφησε επιτελους και μπορουσα να φυγω.Αυτο το μωρο ειναι υπεροχο και ο Οδυσσεας ακομη πιο σεξυ οταν ασχοληται μαζι της!Ειναι αυτο που θα ηθελε καθε κοπελα και ως αγορι και ως αδερφο...

//χαιρεται!!!Χρονια πολλα στις Σοφιες,στις Ελπιδες,στις Αγαπες και σε οσους αλλους γιορταζουν...
Ενα κεφαλαιακι για σας να εχετε να διαβαζεται.Ελπλιζω να σας αρεσει και αν ναι ξερετε εσεις..vote,comment και οτι θελετε...

Θελω μα σας ευαριστησω για την στηριξη και την αγαπη σας!Σας ευχαριστω ολοψυχα!!Αν εχετε καποιες ιδεες ή οτιδηποτε σχολιαστε και μπορει να δειτε την ιδεα σας στην ιστορια μου,απλα αφηστε ενα σχολιο κατω στο κενο...

Ευχομαι η καινουρια σχολικη χρονια να παει καλα και ολα να σας ερθουν ομαλα!Και καντε υπομονη ,ολα τα βασανα καποτε τελειωνουν...

Εμεις τα λεμε,λοιπον...
Kisses:*

Μην με αφήσειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora