'Η μανα σου εχει γκομενο;"ρωταει ο Ανδρεας αλλη μια φορα.Καθομαστε ολοι μαζι σε μια πλατεια ;Δεν ξερω πια ειναι και δεν θυμαμαι πως μου την ειπανε τα παιδια.Ειναι ωραια εδω κατω απο τα αστερια να καθεσαι με την παρεα σου και να συζητας μαζι τους.
Τωρα εμεις λεμε για την μαμα μου και τον Σταματη.Λενε πως ειναι οκ και εγω ομως δεν εχω προβλημα αλλα δεν θα τους το ελεγα;
Συζηταμε ποση ωρα για αυτο το θεμα και χαιρομαι παρα πολυ που τους εχω.Αν δεν ηταν αυτοι που ειναι τωρα δεν θα τους ενοιαζε για το προβλημα μου που δεν ξερω αν ειναι ακριβως προβλημα.
Μωρε,η μαμα μου ειναι 37 χρονων,τον Φεβρουαριο θα γινει 38.Δεν λεω οως δεν μπορει να εχει προσωπικη ζωη και τετοια,φυσικα μπορει,αλλες και 40 που ειναι οαντρευονται και κανιυν και παιδια.Χαιρομαι πιυ συνεχιζει την ζωη της μετα απο τοσα χρονια.
"Παντως εγω δεν θα ειχα προβλημα αν η μανα μου ειχε γκομενο"λεει ο Γιωργος.Ο Ανδρεας γελαει και χτυοαει τα χερια του."Τι γελας ρε!"
"Ρε μαλακα παντρεμενη ειναι και μονο προβλημα δεν θα ειχες!!"
"Ακριβως!"λεει και ο Οδυσσεας"Την εχεις πολυ αδυναμια και ποιος δεν την εχει δηλαδη"
"Ρε μαλακα την μανα μου!"λεει κανοντας πλακα
"Αντε ρε!"τον χτυοαει στον ωμο"ειναι πολυ γαματη εννοω.Καμια αλλη δεν εχω δει ετσι."
"Δηλαδη ρε οαιδια τι μανα ειναι αυτη;"ρωταω με περιςργια.
Ο Ανδρεας γελαει"ειναι απλα γαματη η γυναικα.Παραδειγμα μια μερα θα βγαιναμε ρε πηγαμε απο τι σπιτι του και ακου ακου,μας λεει να ερθει και αυτη μαζι μας ρε και ασχετα που ειναι γυναικαρα..."περνει ενα χτυπημα απο τον Γιωργο στο κεφαλι και μια μπροξια απο την Νασια και συνεχιζει"ε τι;Λοιπον,ετοιμαζεται και βγαινουνε και ηταν πραγματικα τελεια ρε συ!Δεν την ειχα για τετοια την κυρια Μαρθα"
"Ε μαλακα θα πιστω πως γουσταρεις την μανα μου"
"Τι λες ρε μαλακα!Αν και ειναι πολυ σεξι εχω το πιο πανεμορφο μωρο μαζι μου"ειπε και φιλησε την Νασια .Ποσο χαιρομαι για αυτους.
"Εε!"λεω ξαφνικα"Αυριο στις οχτω ειναι η παρασταση και θα ερθετε βουλωστε το!"τους λεω.
"Αφου μας δεινεις και πολλες επιλογες..."λεει ο Ανδρεας.
"Αντρι,την Τριτη θα παμε στην θεις Αργυρω και θα ερθεις"ειπε η Αλεξ στον Ανδρεα.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...