περιεργα συναισθηματα

291 18 1
                                    

Ξυπνησα απο εναν θορυβο απο κατω.Κατεβηκα βαριεστημενα τις σκαλες και πηγα προς την κουζινα.

"Καλημερα,αγαπη μου"μου ειπε η μαμα μου.Ειχε ετοιμασει ενα πολυ ωραιο πρωινο και απο οτι καταλαβα εφτιαχνε και κεικ τωρα.

"Καλημερα"ειπα κι εγω και εκατσα να φαω.Ηταν πεντανοστημα ολα!Αφου τελειωσα το πρωινο ανεβηκα πανω να ετοιμαστω.Εκανε ζεστη,αν και ηταν μεσα Σεπτεμβριου,και διαλλεξα ενα απο τα φορεματα μου.Τα συνδιασα με τα ασπρα all star μου. Εκανα τα μαλλια μου ελαφριες μπουκλες και εβαλα λιγη μασκαρα και lip-glose και ημουν ετοιμη.Πηρα την τσαντα μου και εφυγα.

Εξω απο το σχολειο στεκοταν ο Οδυσσεας με ενα τσιγαρο αναμεσα απο τα δαχτυλα του.Ηταν τοσο σεξυ.Ελενη σοβαρεψου!μαλωσα τον εαυτο μου για αυτες τις σκεψεις.

Προχωρησα προς το σχολειο αποφευγοντας να τον κοιταξω.

"Καλημερα"μου ειπε με μια βραχνη φωνη.Τοσο σεξυ...Αχ,τι σκεφτεσε Ελενη!μαλωσα ξανα τον εαυτο μου.

"Καλημερα"ειπα με δυσκολια.Οκ,θα ειναι ενα βασανιστικο μαθημα...Συγκεντρωσου εχεις αγορι!Αχ,μου λειψε ο Σωτηρης!

Οταν κατσανε στις θεσεις μας,μπηκε στην αιθουσα και ο καθηγητης Κωνσταντινιδης.Μας εκανε Αρχαια.Πρωτη ωρα Αρχαια!Αν θες να με σκοτωσεις...κανε Αρχαια πρωτη ωρα στο σχολειο για να πεθανω!Καθομαι και στον Οδυσσεα διπλα.Μπραβο,καλα τα καταφεραμε!

Μολις το κουδουνι χτυπησε,πεταχτηκα,πραγνατικα και βγηκα απο την χαζη αιθουσα.

"Χευ,κοριτσι"ειπε χαρουμενα η Αλεξανδρα.Παντα χαρουμενη!Φυσικα,ειναι διπλα χαρουμενη γιατι εχει γεννεθλια το Σαββατο και απο οτι καταλαβα οταν η Αλεξανδρα εχει γενεθλια γινεται χαμος!

"Καλημερα"της ειπα προσπαθοντας να φανω κι εγω χαριυμενη."Για το Σαββατο εχεις σκεφτει τιπιτα;"ρωτησα.Λες και δεν ξερω την απαντηση.Αλεξανδρα ειναι αυτη

"Φυσικα!Ενα μηνα οργανωνομαι για αυτην την μερα!"φωναξε."Να αρχισεις να ετοιμαζεσε!Θα ειναι επικο!"μου εκλεισε το ματι και τοτε χτυπησε το κουδουνι.

Εγω ειχα Μουσικη με τον αγαπημενο μου μεχρι στιγμης, κυριο Φωτειαδη.

"Γεια σας!"φωναξε για να ακιυστει πανω απο τις φωνες των παιδιων."Ησυχια παρακαλω"ειπε πιο ηρεμα.

Αφου περασαμε τριαντα λεπτα συζητοντας για την ροκ μουσικη και αλλα πραγματα σχετικα με αυτην,χτυπησε το κουδουνι.Ολοι βγηκαμε εξω γρηγορα.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now