Ειχα αργησει για καποιον λογο και κανεις δεν ηταν εξω.Ετρεξα ανεβαινοντας δυο δυο τα σκαλια και εφτασα στην αιθουσα μιυ.Χτυπησα την πορτα και η αυστηρη φωνη του Πετρακου με καλεσε μεσα.
"Χιλια συγνωμη που αργησα"απολογηθηκα.Δεν ηθελα να αργησω στο μαθημα του.Οποιος αργει δεν τον δεχετε μεσα.
"Τι εγινε Βελιδη κοριτσι;Αργησαμε να ξυπνησουμε;"ρωτησε καπως ειρωνικα.Τωρα ποσο θελω να του δωσω μια σφαλιαρα να γυρησει το κεφαλι του 360 μοιρες.
"Οχι,η με την μαμα μου ειχα μια συζητηση.Συγνωμη"τι να του ελεγα...
"Ναι ναι..."λεει ειρωνικα.Βλακας!"Δεν θελω να το επαναλαβεις ξανα!"τονισε διχνοντας με με το δαχτυλο του.
"Οχι"απαντησα εγω και προχωρησα προς τα μεσα.Η Νασια καθοταν με την Κικη και η μονη κενη θεση ηταν διπλα στον Οδυσσεα.Πηγα προς τα εκει και εκατσα αφηνοντας μια ανασα αγανακτησης και ανακουφησης να βγει.
"Τι εγινε κοριτσακι;"ακουσα τον Οδυσσεα.Γυρησα και τον αγριοκοιταξα.
"Σκασε!"του απαντησα και εβγαλα τα βιβλια μου.
...
Στο διαλλειμα μαζευτηκαμε παλι στο παγκακι μας.Η Αλεξ ηταν καπως και ο Γιωργος επισης.
"Λοιπον,πρεπει να σας το πουμε"αρχιζει ο Γιωργος.
"Τι;"τν ρωταει ο Οδυσσεας.Περνει μια βαθια ανασα και τραβαει κοντα του την Αλεξ.
"Ειμαστε μαζι"λεει χαρουμενα η Αλεξ και τα ματια της φωτιζονται.Μια στιγμη συγης και μετα η τσιριδα της Νασιας κανει καποια βλεματα να στραφουν πανω μας.
"Ειναι τελειο!"λεω κι εγω συμφωνοντας με τον ενθουσιασμο της.
"Ε τοτε να σας πω κι εγω πως ειμαι με τον Ανδρεα"μας λεει η Νασια και μενουμε να την κοιταμε.
"Ακουσα το ονομα μου"λεει ο Ανδρεας μολις φτανει στην παρεα.
"Ναι τους το ειπα!"του λεει χαρουμενη.Η Νασια με τιν αανδρεα;Αυτη που μας ελεγε πως ποτε δεν θα ηταν με καποιον σαν αυτον.
"Ρε μεγαλε!"λεει ο Γιωργις και κανουν μια ανδικη αγκαλια.Εγω και ο Οδυσσεας εχουμε μεινει να κοιταμε εκπληκτη.
"Δεν θα πειτε κατι;"μας ρωταει η Νασια.
"Χαιρομαι τοσο πολυ για εσας ρε παιδια"λεω και αγκαλιαζω τις φιλες μου.
"Εγω ενα θα οω σε εσενα"διχνει τον Ανδρεα"Αν της κανεις κατι,οτιδηποτε, ετσι και κανεις καμια μαλακια δεν θα υπαρχεις μετα"τον απηλησε ή μαλλον τον προηδοποιησε ή και τα δυο τελος παντων, ο Οδυσσεας.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...