αχ,θεε μου!

55 3 1
                                    

Οδυσσεας

Εδω και μιαμιση ωρα δεν εχει βγει απο το δωματιο.Δεν μιλαει,δεν τρωει,ουτε καν κουνιεται.Εχει μαζευτει σε μια γωνια του κρεβατιου και απλα αναπνεει...

Με θλιβει παρα πολυ και με πληγωνει που την βλεπω ετσι και το χειροτερο ειναι οως δεν μπορω να κανω τιποτα...Τι η Νασια,η Αλεξ ,εγω..σε κανεναν δεν μιλαει και σε κανεναν δεν δινει σημασια...

Πραγματικα η καρδια μου σφυγγεται και ποναω που ποναει και θελω τοσο πολυ να σηκωσει το βλεμμα της και απλα να με κοιταξει,αλλα κοιταει μονο το πατωμα και ουτε τα βλεφαρα κλεινει.

Πλενω λιγο το προσωπο μου και μπαινω στο δωματιο.Δεν εχει κουνηθει ουτε λιγο..Εχει παραμεινει στην ιδια θεση.

"Μωρο μου...;"πηγαινω μπροστα στο προσωπο της.Οταν δεν ανταποκρινεται ξαπλωνω διπλα της και φερνω το προσωπο μου κοντα στο δικο της.
"Αγαπη μου,κοιτα με"κανω μια προσπαθεια,αλλα παει χαμενη..
"Να σου πω μια ιστορια;"χωρις να περιμενω απαντηση αρχισα να αφηγουμαι την ιστορια
"Λοιπον,ξες οταν ημουν δεκα και η μαμα μου ηταν εγκυος και ηρθε και μου το ειπε στην αρχη δεν ειχα καταλαβει τι ελεγε,αλλα οταν μου εξηγησε θυμαμαι πως στην αρχη γελασα και μετα που λες,εβαλα τα κλαματα και επεσα στην αγκαλια της.Βεβαια μετα απο κανα δυο βδομαδες ο πατερας μου σηκωθηκε και εφυγε και δεν ξαναακουσαμε απο αυτον,αλλα αλλου ειναι το θεμα."κοιταξα σε αυτην αλλα δεν ειδα κανενα σημαδι και συνεχισα
"Οταν γεννηθηκε η μικρη και την πρωτοειδα τρομαξα και ετρεξα μακρυα και ελεγα :αυτο δεν ειναι το αδερφακι μου,ειναι ασχημο! Και δεν ηθελα στην αρχη να την πλησιασω.Οταν μου ειπαν οτι ειναι κοριτσι και οτι θα ειναι η μικρουλα αδερφη μου,πηγα κοντα στη μαμα μου που το κρατουσε και την φιλησα και εκλαιγα παλι..αν καταλαβες ολο εκλαιγα εγω"ενα μικρο χαμογελο ειδα χαρακτικε στα χειλη της και χαμιγελασα και εγω δινοντας της ενα φιλι στο μετωπο.
"Και που λες,εγω την φροντιζα ,ελεγα στην μαμα μου να μην την ακουμπαει γιατι δεν την ηθελε και καλα και ηθελε μονο εμενα"σε αυτην την αναμνηση γελασα και συνεχισα"θες να σου πως την ιστορια με τα ονοματα;"δεν περιμενα απαντηση ,αλλα σηκωσε το κεφαλι ελαφρα για να με κοιταει.Της χαρισα ενα χαμογελο και συνεχισα"λοιπον,μου ειπε η γιαγια αυτη τη φορα πως ηθελε να με βγαλουν Οδυσσεα γιατι πεδεψα πολυ τη μανα μου στη γεννα και αργησα να γενηθω και οταν με το καλο γενηθηκα κατι παιχτηκε μαζι μου και δεν ηταν σιγουροι αν θα ειμαι καλα,αν θα πεθανω και αν οχι και γινοντουσαν πολλα περιεργα πραγματα μαζι μου και τελικα,μιας και ειμαι εδω ζωντανος,εγινα καλα και η γιαγια μου απο την αγωνια και ολα αυτα και επειδη εφτα μερες εκανα για να συνελθω,ειπε να με βγαλουν Οδυσσεα για αυτους τους λογους και τετοια..."το χαμογελο της μεγαλωσε και μαζι και το δικο μου."και παλι η γιαγια,αχ αυτη η γιαγια..οταν γενηθηκε η μικρη ετρεξε να το καταχηρωσει και ειπε Αρτεμις θα το πουμε το μωρο τελος,να τιμησουμε και τη γιαγια ,τη μανα της...ε,εγω το εμαθα μετα και δεν ειπα τιποτα και ετσι εγιναν τα πραγματα..."

"Σ'αγαπαω"ακουσα τον ψιθυρο της και την φιλησα απαλα στο μετωπο

"Εγω να δεις!"την εβαλα στην αγκαλια μου και εκει μας πηρε και τους δυο ο υπνος..

Ελενη

Απο την στιγμη που επιστρεψαμε εχω κλειστει στο δωματιο και δεν λεω να κουνηθω..λες και μπορω.Ο πονος ειναι αβασταχτος και η καρδια μου νοιωθω θα σταματησει να χτυπαει απο το πολυ το κλαμα που εχω ριξει..

Αυτη τη στιγμη χριεαζομαι δυναμη να συνεχισω να αναπνεω και ο Θεος φαινεται να μη θελει...Τωρα που τον χρειαζομαι και αυτον δεν τον νοιωθω..

Αχ,θεε μου!

Ακουω την πορτα να ανοιγει και στο κρεβατι διπλα μου ξαπλωνει ο Οδυσσεας που κανει προσπαθειες για εμενα να σηκωθω επιτελους,κατι να πω.Ομως δεν βρισκω τη δυναμη.

Ειναι τοσο γλυκος και στοργικος και καθεται εδω μαζι μου καταβαλοντας προσπαθειες για εμενα.Ποσο τον αγαπω αυτον τον ανθρωπο!

Αρχιζει και μου λεει μια ιστορια σχετικα με τη ζωη του και οταν ηταν μικρος.Ετσι οπως τον ακουω ενα χαμογελο απο το πουθενα πεταγεται και νοιωθω να χειλη του στο μετωπο μου.Σηκωνω τα ματια μου και τον αντικριζω για να εχει την απολυτη προσοχη μου.

Καθως τον κοιταω ενω αφηγητε την ιστορια του χανομαι στα ματια του και ολα τα βασανα που περναω εξαφανιζονται..

"Σ'αγαπαω"ψιθυριζω

"Εγω να δεις!"με φιλαει και με κλεινει στην αγκαλια του καθως ο υπνος με παιρνει μες τα χερια του...

//παιδες μου hola!Τι κανετε;Πως περνατε τις μερες σας;..απαντηστε μου βρε παιδια νομιζω μιλαω μονη μου....
Τεσπα,εγραψα αυτο το κεφαλαιακι για να εχετε γιατι καινουριο θα ανεβασω το αλλο σαββατο,οποτε υπομονη...
Ελπιζω να σας αρεσε και αν ναι πατηστε το αστερακι που καθετε και σας περιμενει και αφηστε μου ενα σχολιο που μου αρεσει τοσο πολυ να διαβαζω!!
Σας ευχομαι τα καλυτερα!
Τα λεμε...
Κisses:*

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now