Επιστροφη στο σχολειο

179 13 1
                                    

Δευτερα σημερα....Ξανα παμε σχολειο.Γαμωτο!Μου αρεσε η αποβολη μου,αν και κανονικα θα επρεπε να μην χαιρομαι.Ή οχι;Παντως δεν με ενοχλει.

Σηκωθηκα εβαλα ενα ροζ τζιν με μια ασπρη πουλοβερ μπλουζα που ειχε μια σταμπα πανω ενως συννεφου που ελεγε "Dreaming about me?".Μια απο τις αγαπημενες μου.Βαζω τα ασπρα μου μποτακια και βαζω λιγη μασκαρα.Οταν κοιταζομαι στον καθρεφτη προβληνατιζομαι.Μηπως να βαλω κολαν;Δεν εχω πολυ χρονο.Τρεχω αλλαζω παντελονι,αρπαζω την τσαντα μου και φευγω.

Στον δρομο χτυπαει το κινητο μου.Η Νασια.

"Ελα"λεω μολις το σηκωνω

"Που εισαι;"την ακουω ψυθιριστα.

"Στον δρομο ερχομαι"της απανταω καο επιταχυνω το βημα μου .

"Καλυτερα οχι.Εχουμε μαθηματικα"μου ειπε.Οχι!!Πλακα κανει τωρα!!!!Για να μαθετε,μαθηματικα μας κανει ο Παπαδακης και Παπαδακης ισον διαολος.Πραγματικα,αυτος ο ανθρωπος δεν θα επρεπε ουτε σε αλλη ζωη να υπηρχε.Τοσο απαισιος.Στριφνος,κακος,μαλακας!Απαισιοτατος!Αλλα κανει μαθηματικα οχι αστεια.Μονο αυτο ειναι καλο πανω του.Μια φορα τα λεει και ο ποιο ασχετος τα καταλαβαινει.

"Ελα ρε γαμωτο!"φωναζω και μια γριουλα γυρναει και με κοιταζει.Της χαμογελαω απολογιτικα και συνεχιζω τον δρομο μου."Που εισαι και μιλας;"την ρωταω.

"Εξω απο την ταξη.Ζητησα αδεια για τουαλετα."μου εξηγει.Απορρω πως την αφησε.Δυσκολα αφηνει να βγει μαθητης απο την ταξη.

"Οκ ερχομαι"της ειοα και το εκλεισα.Μετα απο πεντε λεπτα ειμαι εξω απο το σχολειο.Ανεβαινω τρεχοντας τις σκαλες δυο δυο και περνω μια βαθια ανασα πριν χτυοησω την πορτα.Ακουω τον Παπαδακη να λεει"περαστε"και ανοιγω την πορτα.

"Μας εκανες την τιμη να παραβρεθεις στο μαθημα μου δεσποινις Βελιδη;"ειοε με υφακι.Ποσο θελω ωρε ωρες να τον κοπανησω στον τοιχο.

"Χιλια συγνωμη,πραγματικα"του ειπα απολογιτικα.

"Με δεχεστε;"

Στεκεται λιγο να το σκεφτει."Αν και δεν θα επρεπε,κατσε"μου ειπε.Μπηκα στην ταξη και εριξα μια γρηγορη ματια.Στο θρανιο μου(το μονο αδειο)καθοταν ο Οδυσσεας.Κατευθυνθηκα προς τα εκει και εκατσα διπλα του.

"Τι εχασα;"τον ρωτησα.Γιατι νομιζω πως η στιγμη ηταν αβολη;

"Τιποτα σπουδαιο."απαντησε χωρις να με κοιταει.Κοιταξα στον πινακα και αντιγραψα οτι ειχε γραψει ο καθηγητης.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now