Ξυπνησα απο τον τοσο ενοχλητικο θορυβο του ξυπνητιριου.Τον εχω πολυ,πολυ ομως δυνατα γιατι δεν ξυπνα καθολου ευκολα!Σηκωθηκα και στο μπανιο να πλυθω.Κατεβηκα να φαω και βρηκα την μαμα μου να μΙλαει στο τηλεφωνο.
"Ναι,ναι το ειπαμε ντε"ειπε και γελασε.Σιγουρα με καμια φιλη της μιλαει."Οκ,παω να ετοιμαστω να δω και τι θα παρω.Μην με καθηστερειε"ειπε κι εκλεισε το τηλεφωνο.
"Τι γινεται;"ειπα μπουκομενη με την φριγανια.
"Καρδια μου,θα παω μια εκδρομη με τις φιλες μου για τεσσερις μερες.Θα εισαι καλα ετσι;"με ειπε.Το ρωτας;!Τελεια.
"Μια χαρα θα ειμαι do not worry babe!"της ειπα και την φιλησα καταενθουσιασμενη."καλα να περασεις"ετρεξα στο δωματιο μιυ και πηρα κατευθειαν την Αλεξανδρα.
"Εεε"ειοε.Μαλλον την ξυπνησα.
"Μαντεψε αγαπη."δεν απαντησε οποτε συνεχισα"Μονη για τεσσερις μερες girl!"τσιριξα.
"Αααα"τσιριξε και αυτη με την σειρα της."Ομως ξεχνας κατι.Σχολειοοοο"με προσγιωσε.Ωχ,γαμωτο...τη κοτρωνα ηταν αυτη;Γαμωτο!Εφυγε σε περιοδο μαθηματων!!!!!Γαμωτο!Ποιο ατυχη...
"Ε,οχι ρε μαλακα!Απιστευτη και αυτη.Παει τις εκδρομες της αυτη και εγω θα πηγαινψ σχολειο που να παρει!"ειοα νευριασμενα.Απιστευτο!
"Δες την καλη πλευρα.Εξω μεχρι τερμα αργα,χωρις ορια,παρτυ"μου ειπε.Δεν ειναι κακο.Οχι.
"Εχεις και ενα δικαιο ρε κοπελα."θα βγαινω εξω μεχρι τις δυο,τρεις,νταξει μην το παρακανουμε κιολας.Σχεδον τελεια θα ειναι.Θα ηταν εντελως αλλα, σχολειο ξερετε.
"Οκ,κλεινω.Θα ερθεις το απογευμα εξω ετσι;"με ρωτησε.
"Πες μου ωρα και ερχομαι."της απαντησα χαριυμενα
"Οχτω να εισαι ετοιμη θα ερθω να σε παρω."με ενημερωσε και το εκλεισε.
Οκ εχω δεκα ωρες περιπου.Σημαζεψα λιγο το σπιτι,εκανα κατι να φαω και ειδα λιγη τηλεοραση.Η ωρα ειχε παει εξι παρα.Οκ,πρεπει να ετοιμαστω.Εκανα ενα πολυμακρο μπανιο.Οταν τελειωσα στεγνωσα τα μαλλια μου και τα πατησα λιγο με την μασια,ισα να φυγει το πολυ σπαστο.Ωραια,τωρα να δουμε τι θα βαλουμε.Σημερα εχει πολυ ηλιο,αν και ειναι αρχες Οκτωμβριου.Το βρηκα!Πηρα το κοντ μου σορτσακι και ενα ροζ πουκαμισο.Τελεια.Ντυθηκα με το πασο μου αφου ειχα χρονο.Εβαλα μασκαρα,λιγο μολυβι και ενα απαλο ρουζ.Perfect!Εβαλα ενα μακρυ κολιε με χαντρες και διαφορα και φορεσα τα all star μου.Κουκλα παλι!Φτου.Σε μιση ωρα θα επρεπε να ειναι εδω.Πηγα πηρα ενα μηλο να φαω μην και πεινασω και τοτε χτυοησε το κουδουνι.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...