μια βδομαδα εμεινε

82 4 0
                                    

Αχ ρε φιλε...αυτο το σχολειο μπορει να με πεθανει.Αλλα πρεπει να δωσω μεγαλη προσοχη.Ακομα δεν ξερω τι να κανω...

Ξες,θα μπορουσα ανετα να γινω δασκαλα χορου.Μου αρεσει τρελα,θα κανω αυτο που μου αρεσει..τι αλλο θελω;

Αλλα και η χημεια μου αρεσει.Θα μου αρεζε να δουλευω κιολας σε ενα εργαστηριο και να πεοραματιζομαι..

Μαλλον,οχι.Δεν ξερω ακομα τι θα κανω.Θα το ψαξω λιγο ακομα.Εχω χρονο μπροστα μου.

Βγαινω γρηγορα απο το σπιτι γιατι υπαρχει μεγαλη περιπτωση να αργησω παλι και δεν θελουμε κατι τετοιο σωστα;Ετσι.

Δεκα λεπτα μετα φτανω στο σχολειο.Την στιγμη που παταω το ποδι μεσα χτυπαει το κουδουνι.Αλλα δυο λεπτα και ο Δουκας δεν θα με δεχοταν στο μαθημα.Αυτος εντωμεταξυ ειναι τοσο αχρηστος!Μας κανει βιολογια αυτον τον μηνα γιατι η υπεροχη κυρια Μανια εσπασε το ποδι της.Σε δυο μηνες,δηλαδη τιυ χρονου,δηλαδη τον Φεβρουαριο θα την εχουμε και παλι πισω.

"Προλαβες ε;"με σκουντηξε η Νασια.Αυτη ξερη σιγουρα τι θα κανει.Εδω και δυο χρονια μου εχει πει.Θελει να περασει ψυχολογια και το εχει πλακα πλακα.Νομιζω ειμαι η μονη που δεν ξερει.Μεχρι και ο Ανδρεας ξερει..Ελεος!!

Οι τρεις πρωτες ωρες περασαν βαρετα.Ανηπομονουσα να τελειωσουν και δεν τελειωναν.Μετα ειχαμε δυωρο εκθεση.Θα γραφαμε σε αγνωστο φυσικα θεμα.Δεν ειχαμε κανει πολλες φορες λογω απεργειων,γιορτων..Ελειπε και μια βδομαδα,εφτα φορες να καναμε μαθημα με αυτην.Αλλα η Λιαμη εκανε καλο μαθημα.

Στην ταξη το θεμα της εκθεσης ηταν ηδη γραμενο στον πινακα.

"Λοιπον,εχετε καιτι δυο ωρες,θα ειμαι επιοικης,και τι διαλλειμα δικο σας"μας ειπε μολις μπηκαμε ολοι μεσα.Εβγαλα μια κολλα χαρτι και εγραψα το θεμα.
Πηρα και απο το διαλλειμα και ειχα τελειωσει δεκα λεπτα αφου χτυπησε το κουδουνι για μεσα.Εγω και αλλα τρια παιδια τελειωσαμε.

Ειδα την Νασια να βγαινει απο την ταξη.Σηκωθηκα και πηγα κοντα της.

"Αχ,ηταν απαισιο!"μουγκρισε.Χαμογελασα και καθησαμε σε ενα απο τα παγκακια.Μεσα στο κτιριο εχει δυο παγκακια σε καθε οροφο,πληροφοριακα.

Μετα απο λιγο βγηκε ο Οδυσσεας.Εκατσε ,επεσε στην ουσια,στο παγκακι και εγυρε το κεφαλι του πισω.

"Πως εγραψες;"τον ρωτησε η Νασια.
Σηκωσε το κεφαλι του τριβοντας τα ματια του.

"Με στυλο"χαμογελασε.Εκεινη τον σκουντηξε στον ωμο και γυρησε σε εμενα.

"Σε τεσσερις μερες κλεινουμε.Ειπαμε χθες με την Αλεξ την παρασκευη οτι θα βγουμε"μου λεει"να πεις και τα παιδια"γυρησε στον Οδυσσεα.Κουνησε καταφατικα το κεφαλι του.

Στι σπιτι επικρατουσε ησυχια.Απο χθες ειχα να δω τη μαμα μου.Κομμωτηριο,δουλειες,Σταματης.Που να βρει χρονο για την κορη της.

Ακουσα το κουδουνι.Παρατησα το ρυζοτο με κοτοπουλο,φανταστικο,και πηγα να ανοιξω.

"Γεια σου κοριτσι"με φιλησε στι μαγιυλο ο Γιωργος"ενοχλω;"

"Οχι ρε,περνα"του ειπα αν και ειχε ηδη περασει.

"Μου ειπε η Αλεξ για την Παρασκευη"με ενημερωνει.

"Ωραια"

"Τι μυριζει ετσι;"ειπε και πηγε προς την κουζινα.
"Αχ,και πεινουσα"εκατσε στην καρεκλα μου και αρχισε να τρωει.

"Ξες εχει και αλλο μπορω να σου βαλω"του ειπα.

"Ωραια βαλε για εσενα"μου ειοε με γεματο το στομα.Στις τεσσεριε εφυγε και εμεινα μονη μου παλι.

Ανεβηκα πανω και πηγα στο δωματιο της μαμας μου.Ειχε τρια ραφια με βιβλια,των οποιων ειχα διαβασει μονο δυο.Ωραια λοιπον.Καιρο ειχα να δοαβασω.Διαλλεξα ενα μικρο,με λιγες σελιδες.Εκατα στον καναπε και ετσι περασα το απογευμα μου.Διαβαζοντας για τη ζωη της Μαρινας.

//Αυτο το κεφαλαιο μικρο,αλλα παιδακια μου δεν μπορω να γραψω μεγαλο τωρα.Λοιπον,κεφαλαιο θα βαλω την αλλη βδομαδσ.Μεχρι τοτε αρκεστηται σε αυτο.Στη φωτο τα τουχα της Ελενης.Οκ,σχολιαστε ,ψηφηστε και χαρηται το διαβασμα...Σας φιλω.
Κisses:*

Μην με αφήσειςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt