μωρε....

98 7 2
                                    

"Μιλα"λεω μολις κλεινω την πορτα του σπιτιου μου.Η Νασια με κοιταει ανιδεη και κουναει τα χερια της.
"Εκανες σεξ"την λεω απλα.Γουρλωνει τα ματια της οταν με ακουει και μετα χαμογελαει."το'ξερα!"φωναζω"αααα,ποτε;"

"Χθες προφανως.."απανταει ντροπαλα η Νασια.Τα μαγουλα της εχουν παρει ενα απαλο ροζ χρωμα και κατεβαζει το κεφαλι της.

"Πλακας κανεις;"κανει η Αλεξ."πως το καταλαβες;"με ρωταει
Κοιταω παλι τη Νασια και της απανταω:

"Απο την μλουζα"η Νασια φοραει ενα μαυρο κοντομανικο φανελακι,του Ανδρεα προφανως...

"Και η δικια σου;"ρωταει την Νασια

"Προσπαθησαμε να κανουμε κατι να φαμε και η ομελετα...ναι,δεν εγινε ομελετα και καπως λερωθηκα με αυγο και ετσι οπως πηγαμε στο πανιο να το κανουμε καπως να φυγει,με φιλησε και καταληξαμε στο κρεβατι."μας εξιστωρησε το πως εγινε.Υπεροχο...

"Πρωτη φορα;"ρωταω

"Ναι ειναι η πρωτη φορα που ...κανω σεξ"δισταζει

"Γιατι,πριν τα φτιαξεις με τον Ανδρεα ειχες κανει κατι αλλο;"ρωταει αστεια η Αλεξανδρα.Εμεις γελαμε και η Νασια στην ντοπη της κρυβεται και μας πεταει ενα μαξιλαρι.

"Ναι"μας απανταει κατα τ'αλλα.

"Πως ηταν;"ρωταει η Αλεξ.

"Μια χαρα"απνταει"ηταν...δεν περιγραφεται"

"Φερθηκε καλα;"ρωτησα εγω.

"Ναι!Ηταν υπεροχος.Ηταν σαν να μην ηταν η πρωτη μας φορα.Με κοιτουσε τοσο γλυκα,τοσο ζεστα,οικεια.."λεει ειλικρινα"πριν το κανουμε με ρωτησε κιολας αν ειμαι σιγουρη και αυτα μωρε"μας τα ελεγε και τα ματια της γυαλιζαν.

"Εισαι φουλ ερωτευμενη!"της λεω και την περνω αγκαλια.

Το μεσημερι εκατσαν εδω τα κοριτσια και φαγαμε.Καναμε ετσι οι μεγαλοι σεφ μια ωραια...μακαροναδα!Υπεροχη.Το απογευμα κατα τις εξι ηρθε και η μαμα μου.Εφαγε,αλλαξε ρουχα και ξαμα εφυγε στο κομμωτηριο.Ειχανε πολλη δουλεια.Χαιρομαι που παει καλα η δουλεια της,αλλα την λυπαμαι που τρεχρι καθε μερα.

"Να παρουμε τα αγορια να ερθουν;"ειπε η Αλεξ.

"Εσυ δυο λεπτα χωρις τον αλλον δεν μπορεις"της πεταει ενα μαξιλαρι η Νασια.

"Ναι γιατι εσυ μπορεις;"Συνεχισαν για λιγο να κοροϊδευονται.Το κουδουνι χτυπησε και πηγα να ανοιξω την πορτα.

"Γεια σου,σου ελειψα;"μου κλεινει το ματι ο Γιωργος και με φιλαει στο μαγουλο.

"Πολυ"του απανταω.Ακουγονται η φωνες των κοριτσιων απο μεσα που συνεχιζουν να κοροϊδευονται"πανε μαζεψε την δικια σου...μας τα πριξε!"του λεω."μην βγαζεις τα παπουτσια"
Περασαν μεσα και πηγαμε στο σαλονι.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now