Ετρεξα κατευθειαν στο σπιτι της Μελινας.Οταν μου ανοιξε και με ειδε μες στα δαρυα μεχρι και εγω απορησα για το τι συναιβει.Επεσα στην αγκαλια της και συνεχισα να κλαιω με αναφυλητα.
Δεν εφυγε στιγμγ απο κοντα μου με αφησε να ξεσπασω,για τα καλα...
"Ειναι το πιο ηλιθιο καθηστεριμενο μπασταρδο γουρουνι ολου του κοσμου το μαλακισμενο!"προσπαθουσα να πω αναμεσα απο τον σπαραγμο μου."ειναι τοσο τοσο μαλακας!Να πεθανει ρε,να πεθανει!Το καθαρμα !Τι πηγε και εκανε πισω απο την πλατη μου το καθικι!και δεν ξερω και γω ποσο καιρο με απατουσε το αναπηρο γαμωτο!"ελεγα,ελεγα και ξανα ελεγα.
Μετα απο ενα μισαωρο κλαματος και πονου στο λαιμο και στο στομαχι το παγωτο θα τα ηρεμουσε ολα.Εφαγα ενα ολοκληρο μπολ παγωτο μπανανα και εβαλα και μπανα μεσα.
"Εισαι καλα μωρο μου;"ρωτησε δειλα η Μελινα.
"Οχι!Οχι δεν ειμαι καλα"φωναξα"ειμαι υπεροχα.Και αφου ειμαι υπεροχα..θα βγουμε"την αρπαξα και πηγαμε στο δωματιο της.
"Τι λες παιδι μου;"ειπε η Μελινα και εκλεισε την πορτα.
"Θα βγουμε δεν μπορω αλλο τα κλαματα.Ενα γουρουνι ειναι οπως τα αλλα δεν με νοιαζει."ανοιξα την ντουλαπα της και αρχισα να ψαχνω κατι συγκεκρημενο.
"Βρε"με αρπαξε τα χερια"θα μου καταστρεψεις την ντουλαπα.Τι θες;"
"Εκεινο το κοκκινο φορεμα"την ειπα και σηκωσα το φρυδι και καταλαβε τι εννοουσα
"Εισαι σιγουρη πως θα το κανεις;"με ρωτησε ξεφυσωντας.
"Ναι Μελινα.Φερτο"της ειπα.Εβγαλε απο τα ταρταρα της ντουλαπας της το κοκκινο φορεματακι στην κυριολεξια και το πεταξε.
"Να εισαι καλα"την φιλησα και πεταξα τα ρουχα μου."θα παω να κανω μπανιο,μαλιστα;"κουμησε καταφατικα το κεφαλι της."μηπως θες να ερθεις;"της εκλεισα το ματι.Γελασε και πεταξε ενα μαξιλαρι.Της το επεστρεψα και μπηκα στο μπανιο.Εκανα περιπου μια ωρα κανοντας τα ποδια μου και τα λοιπα και μετα βγηκα."Η βρα ειναι οχτω,αν θες πας κανεις μπανιο και ερχεσαι να ετοιμαστεις ή ετοιμασου τωρα"της λεω και βγαζω την πετσετα απο πανω μου.
"Τι κανεις παιδι μου!"τσιριξε η Μελινα πετοντας μιυ την πετσετα.
"Τι;Δεν εχεις ξαναδει βυζια;"την κοροϊδεψα και εβαλα το φορεμα και ξεχασα να βαλω εσωρουχα,αλλα ...ουπς.
Οταν βγηκε και η Μελινα απο το μπανιο στεγνωσε τα μαλλια της,αρχισε να ετοιμαζεται επιτελους.
Εγω βγηκα λιγο στο σαλονι να παρω το κινητο μου.Η πορτα που ανοιγει με εκανε να αναπηδηξω.Η γιαγιας της Μελινας ηταν στο δωματιο της και σιγουρα θα κοιμοταν.Ποιος;Σε αυτην την απαντηση απαντησε ο αδερφος της Μελιμας που μπηκε μεσα.Μα θα ελειπε και αυτος...
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...