Τρεις μερες τωρα μενω στο σπιτι της Αλεξ.Τρεις μερες εχουν περασει απο τοτε που η μανα μου επαθε υστερια.
Αυριο δυστυχως κιολας,ανοιγουν τα σχολεια παλι και πρεπει παλι να σηκωνομαι απο τις εφτα και τα λοιπα...Χθες πηγαμε με την Αλεξ να παρω τα πραγματα μου,βιβλια,τετραδια καποια ξεχασμενα πραγματα που δεν ειχα παρει.
"Ελα να φαμε"με φωναξε η Αλεξ στην κουζινα.Η κυρια Ολυμπια,η μαμα της Αλεξ ,εκανε κοκκινιστο κοτοπουλο με μακαρονια.
"Ελα ελα,βαλε"της απλωσα ενα πιατο.Μου εβαλε μπολικο απο το φαι.Καθησαμε οι δυο μας και φαγαμε συζητοντας για την αυριανη μερα.Δυσκολο το πρωινο αυριο...
Γυρω στις εννια,καθομασταν στο δωματιο της Αλεξ ξαπλωμενες σχολιαζοντας οτι βλεπαμε στο facebook.
"Ρε η Αννα τα εφτιαξε με τον Σταυρο"ειπε αποτομα η Αλεξ.Η Αννα ειναι στην ταξη της και ο Σταυτος στο τεσσερα,αλλα το θεμα ειναι οτι ηταν σαν τον σκυλο με την γατα.Μιλαμε και με τους δυο..
"Μαλιστα"εκεινη τη στιγμη το κινητο μου δονθηκε και μου επεσε απο τα χερια.Με σκοτωσε...Το πηρα και κοιταξα την οθονη(μη πω οτι η Αλεξ γελουσε).Ο Οδυσσεας.
"Παρακαλω;"απαντησα.
"Παρακαλεις;"
"Παρακαλω"του ξαναλεω.Η Αλεξ απο διπλα εκανε διαφορα νοηματα και καλυπτε το στομα της με το μαξιλαρι.Προσπαθουσα να την κανω να σταματησει.
"Τι κανεις;"τον ρωτησα"Παιζω με την Αρτεμις μια βλακεια.."μου απαντησε"τωρα πηγε τουαλετα και ξαφνικα σε σκεφτηκα"ωωωω!Με σκεφτηκε..
"Μαλιστα..Θα το ξενυχτησετε;"αστειευτικα λιγο
"Πρεπει να την βαλω για υπνο σε λιγο"
"Και εγω την Αλεξ"χτυπησα το χερι της που τοση ωρα με τραβολογουσε.
"Αχα,οκ.Μαλλον τα λεμε αυριο"
"Ναι,μαλλον.Καληνυχτα"τερμαρισαμε την κληση και γυρησα στην ηλιθια διπλα μου.
"Ρε,ποσο χαζη εισαι!;""Ναι ναι καληνυχτα"με κοροιδεψε το βλαμμενο
"Αντε σκασε και κοιμησου"της γυρησα την πλατη και κουκουλωθηκα.
Το χαζο ξυπνητηρι της Αλεξ που κανει σαν τρακτερ με εκανε να πεταχτω,κυριολεκτικα!Η Αλεξ σχεδον δεν πηρε χαμπαρι.Την σκουντηξα για να σηκωθει και βγηκα απο τα σκεπασματα.Ανοιξα την βαλιτσα και εβγαλα τα ρουχα που θα φορουσα.Εκανα λιγο τα μαλλια μου μπουκλες, εβαλα λιγο μασκαρα,λιπγκλος και ντυθηκα.
ESTÁS LEYENDO
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...