Η σκυλα εγινε αρνακι;

96 7 3
                                    

Οταν πρεπει να σηκωθω απο τις εφτα παρα για να παω σχολειο,απλα πεθαινω..Ποιος θελει να σηκωθει τοσο νωρις για να παει να αυτοκτονησει σε ενα δημοσιο χωρο;Απλα επρεπε να ηταν παρανομο αυτο που γινετε και να μας αφηνανε να κοιμηθουμε περισσοτερο.

Σηκωνομαι απο το ωραιο μου κρεβατακι και πηγαινω στο μπανιο.Αχ,τρομαξα μαλακα!Πως ειμαι ετσι;Που ειναι η χτενα!!.

Ανοιγω αργοτερα την ντουλαπα μου και ψαχνω τι ρουχα να βαλω.Μμμ..πιανω μια ολοσωμη φορμα,μπορντο κ;ι φοραω ενα τζακετ απο πανω  και ενα σκουφακι..τελεια.

"Καλημερα μωρο μου"μου λεει η μαμα μου κατεβαινοντας."εισαι μια κουκλα"

"Ω,ευχαριστω!"φοραω τα παπουτσια μου και φευγω.Γυρναω,ανοιγω την πορτα,παιρνω την τσαντα μου και ξανα βγαινω.Χεχε

Ακουω το αγαπημενο μου τραγουδι να χτυπαει και μετα συνειδητοποιω οτι ειναι το κινητο μου...ελεος!

"Καλημερα!"λεει χαρουμενα η Αλεξανδρα.

"Τι γινεται;"την ρωταω

"Που εισαι;"

"Λιγο πια πανω απο το σχολειο"της απανατω

"Οκ,κανε μεταβολη και ελα στην καφετερεια μας"αιντε..Η καφετερεια μας ειναι το μερος που πηγαινουμε οταν κανουμε κοπανες..χιχι

Σε εικοσι λεπτα φτανω στην καφετερεια και τους βκεπω να καθονται να μεσα κοντα στην τζαμαρια.Η θεση μας.Προχωροντας παρατηρω πως ειναι και η Σταυρουλα εκει...ρε φιλε!

"Καλημερα"παρα την συγχηση μου χαμογελαω και καθομαι διπλα στη Νασια και τον Γιωργο.

"Καλημερα"μου απαντανε

"Ωραια ρουχα"τιιι;Ξαφνιαζομαι ,εντελως οταν ακουω την Σταυρουλα να λεει αυτα τα πραγματα.

"Εμ..ευχαριστω;"δεν ξερω τι να απαντησω.Χαμογελαει απαλα και πινει απο τον φρεντο της.Ερχεται η σερβιτορα και μου παιρνει τξν παραγγελεια.Σε πεντε λεπτα ερχεται και ο νες μου.
"Πως αποφασισατε να κανετε κοπανα σημερα;"απορρηθηκα.

"Ειναι μια ωραια μερα και ειπαμε να μην τη χαλασουμε στο σχολειο"απαντησε η Νασια.

"Και θα προτιμουσες να καθεσαι εφτα ωρες με καθε βλακα καθηγητη να σου τα πριζει;"ειπε ο Ανδρεας.Ειχε μεγαλο δικαιο.Ανασηκωσα τους ωμους μου και ηπια απο τον καφε μου.

Το περιεργο σε αυτες τις δυο ωρες που ειμαστε μαζι,ειναι πως δεν εχω ακουσει κανενα χαιρεκακο σχολιο απο την Σταυρουλα...ειναι περιεργα ησυχη και καλη.

Μην με αφήσειςOù les histoires vivent. Découvrez maintenant