Σχολειο τελος για δυο βδομαδες...επιτελους!!Δυο βδομαδαλες με ξυπνημα το αλλο απογευμα,εξοδο καθε βραδυ,βολτουλες με την παρεουλα...τι τελειο!Που να ερθει και το καλοκαιρι ρε φιλε.
Παρασκευη σημερα και οπως ειχαμε πει με τα παιδια θα βγουμε.Ειπαμε με τα κοριτσια να παμε στης Νασιας για αλλαγη.
Πηρα τα πραγματα μου,εβαλα παπουτσια και κατεβηκα.Θα ερθει η Αλεξ να με παρει με το αυτοκινητο γιατι ειναι λιγο μακρυα.Αντε να δουμε ποτε θα παρω εγω διπλωμα...αιντε.Η Αλεξ ειναι η πιο μεγαλη στην παρεα μας και τον αλλο μηνα στις 12 θα γινει 19.Ειχε ,θυμαμαι μου ειχε πει,χασει σχεδον μια χρονια επειδη ηταν σουηδια.
Ειδα το μπλε αμαξι της μπροστα στην εισοδο και ετρεξα προς τα εκει γιατι φυσουσε δυνατα.
"Ελα κοπελα μου"μου ειπα ανοιγοντας την πορτα."Πολυ κρυο ρε"
"Ναι,οντως"συμφωνησα."ελπιζω να κοπασει λιγο γιατι δεν θελω να χαλασουν τα μαλλια μου και θα κρυωσουμε κιολας."χαμογελασε και αναψε την θερμανση.
Σε περιπου δεκα λεπτα φτασαμε στης Νασια.Εμενε σε μονοκατοικια.Υπεροχο σπιτι!
Χτυπησαμε την πορτα και ενας ψηλος κυριος με σχεδον γκριζα μαλλια και κοστουμι μας ανοιξε."Γεια σας"ειπε η Αλεξ.
"Γεια σας κοριτσια"μας χαιρετισε με ενα χαμογελο."περαστε.Νασια φευγω"φωναξε.
"Οκ Αχιλλεα"
Μπηκαμε μεσα και πηγα στο σαλονι.Η Νασια μιλουσε στο τηλεφωνο."Ενταξει μωρο μου.Γεια"ειπε και εκελισε το τηλεφωνο."Γεια σας κορτσαρες!"σηκωθηκε καινμε αγκαλισε."Λοιπον,αν πειματε πηγαινετε στην κουζινα τρωτε εκει ειναι,το μπανιο στο διαδρομο αριστερα καντε ο,τι θελετε.Πρεπει να παω στην κυρια Νιστα να της δωσω κατι και ερχομαι."ειπε βιαστικα και εφυγε.
"Τι γαιδουρα"ειπε η Αλεξ.Γελασαμε και κατσαμε στον καναπε.
"Εχουμε εξι ωρες τι θα κανουμε;"ρωτησα.Η Αλεξ ανοιξε την τηλεοραση .
"Θα κατσουμε και θα περιμενουμε"απαντησε απλωνοντας τα ποδια της στο τραπεζακι.
Πεντε λεπτα μετα ηρθε η Νασια."Τι κανετε βρε τεμπελες σηκωθητε!"φωναξε και μας σηκωσε.
"Κατσε σε λιγο τελειωνει"παραπονεθηκε η Αλεξ που την διεκοψε την σειρα που εβλεπε.
"Οχι.Λοιπον,θα παμε για τρεξιμο."εγω και η Αλεξ κοιταχτικαμε.
"Τι;"ειπε αυτη τσιριχτα.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...