let's party!

220 18 2
                                    

Ξυπνησα νωρις για να μπορεσω να τα προλαβω ολα και να τα κανω ολα τελεια.Εστειλα μυνημα και στην Αλεξανδρα οτι θα παω κατα τις τρεις στο σπιτι της να την ετοιμασω.Πρεπει να γινει κουκλα τη μερα των γενεθλειων της!Θα την κανω αγνωρηστη.

Μπηκα στο μπανιο για ενα καυτο μισαωρο και ετρεξα στη ντουλαπα μου βλαζωντας το φορεμα που σκεφτηκα να βαλω.Οχι κατι φανταχτερο,για να μην τραβηξω την προσοχη αφου η σημερινη μερα ειναι την Αλεξανδρας μου.Επιασα το λευκο μου φορεμα και τις ασπρες γοβες μου και τα εβαλα σε μια θηκη που ειχα για να βαζω τα ρουχα για να μην τσαλακωνονται.

"Καλημερα"ειπα στην μαμα μου μολις μπηκα στην κουζινα.Μμμ,ειχε φτιαξει ομελετα με πιπεριες και λουκανικο!!

"Καλημερα μωρο μου"μου απαντησε και με φιλησε στο κεφαλι "Φευγω γιατι δεν προλαβαινω.Εχω τρεια συνεχωμενα ραντεβου και μετα παλι το απογευμα.Μαλλον δεν θα ειμαι εδω.Εσυ τι θα κανεις;"ρωτησε.

"Θα παω στα γεννεθλεια της Αλεξανδρας"ειπα και σηκωσα το φρυδι μου

"Αχ,ναι μωρε.Καλα να περασετε"ειπε περνοντας τα κλειδια της και βγαινοντας πεταξε ενα "γεια" και βγηκε εξω.Οκ,εχω δυο ωρες μεχρι να παω στο σπιτι της Αλεξανδρας.Τι να κανει η Μελινα;Η Μελινα....

Πηρα το κινητο μου και καλεσα τον αριθμο της.

"Μωροοο!!"φωναξε απο την αλλη γραμμη

"Αγαπη,καλημερα!"ποσο χαρουμενη ημιυν που την ακουγα.Η αληθεια ειναι πως μονο με αυτην εχω μιλησει.Τις πεεισσοτερες φορες.

"Μου λειπεις ακομα πιο πολυ γαμωτο!"παραπονεθηκε και μπορουσα να καταλαβω πως εκλαιγε.

"Αγαπη,μην κλαις"ειπα θλιμενα.Δεν αντεχα να την ακουω να κλαιει.

"Δεν κλαιω",ειοε και ενα αναφυλητο ξεφυγε απο τα χειλη της

"Μπορω να καταλαβω πως κλαις αγαπη.Μην κλαις,δεν μπορω!"της ειπα και ενοιωθα και τα δικα μου ματια υγρα.

"Οκ,οκ"ειοε ρουφωντας την μυτη της."Τα χριατιυγεννα μπορει να ερθω για τεδερις μερες εκει.Το συζητησα απο τωρα με τους γονεις μου για να τα εχω ετοιμα."μου ειοε χαρουμενη.

"Και εγω σκεφτομουν να κατεβω Αθηνα τα χριστουγεννα"της ειπα.Το εζω αναφερει ατην μαμα μου το θεμα για τα χριστιυγεννα.

"Ωραια,δηλαδη αν δεν με αφησουν θα ερθεις εσυ και το αντιθετο!"ειπε επισης χαρουμενα.

"Οκ,αγαπη.Κοιτα πρεπει να παω καπου,θα σε ξαναπαρω παντως.Φιλα πολλα αγαπη"της ειπα και αποχαιρετηστηκαμε.Μου λειπει αφανταστα αυτη η αγαπη.Ετσι την ελεγα,αγαοη.Εγω αγαπη και αυτη μωρο.Την λατρευω πολυ ομως!!

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now