Όταν μπαίνω στο σπίτι βρίσκω την Νασια στον καναπέ τυλιγμένη με μια κουβέρτα.
"Επ, πως πέρασες;" κάνει λίγο χώρο για εμένα. Πάω και ξαπλώνω πάνω της.
"Μια χαρά" λέω αδιάφορα.
"Τι ενθουσιασμός είναι αυτός καλή μου;" με σπρώχνει να σηκωθώ και κάθεται καλύτερα ώστε να με βλέπει.
"Νιώθω σαν να έχω ενδοιασμούς για την όλη φάση με την καινούρια 'οικογένεια' και νομίζω το ίδιο ισχύει και από την άλλη πλευρά"
" Τι λες; Ο άνθρωπος βρήκε την κόρη του και θα έχει ενδοιασμούς για εσένα;"
"Πριν είχαμε μια αμήχανη συζήτηση" ξάπλωσα πίσω"μαλλον Πάσχα εδώ θα κάνουμε "
" Δεν θα πηγαίναμε στο σπίτι τους; "
" Όχι πια. Καλύτερα πιστεύω, βιαστηκαμε πολύ "ξεφυσαω και πηγαίνω στο μπάνιο να λιώσω κάτω από το καυτό νερό.
Πάνω που ήμουν έτοιμη να ξαπλώσω ακούω έχω μήνυμα. Το αρπάζω και βλέπω ένα μήνυμα από τη Σταυρούλα.
" Μπορείς να με συναντήσεις στο πάρκο; "
Για να θέλει να βρεθούμε μάλλον θα είναι κάτι που δεν πρέπει να αγνοήσω. Της απαντάω και αλλάζω γρήγορα να φύγω.
Η Σταυρούλα κάθεται σε μια κούνια με σκυφτό κεφάλι εμφανώς ατημέλητη. Όταν αισθάνεται την παρουσία μου σηκώνεται και σκουπίζει το πρόσωπό της. Έκλαιγε προφανώς και μάλλον θα ακούσω κάτι δυσάρεστο.
"Γιατί κλαις;" την πλησιάζω ανήσυχη.
"έγινε κάτι;""Δεν μπορώ να το κρατήσω" άρχισε πάλι το κλάμα.
"τι εννοείς;" είπα πανικοβλητη έχοντας μια υπόνοια για το τι θέλει να πει.
"Θα το ρίξω" λέει μετά από μια μεγάλη παύση. "Δεν μπορώ να το κάνω αυτό Ελένη, δεν μπορώ "έτρεξα να την παρηγορήσω. "Έχω ραντεβού σε μια ώρα "
" Τι; "στήριξα άθελά μου. "Το σκέφτηκες καλά, εννοώ είσαι σίγουρη;" είπα πιο ήρεμα.
"Δεν μπορώ να το κάνω. Θα καταστρέψω τη ζωή και των δυο και μετά τι κακό έκανε το μωρό για να μεγαλώσει με εμένα; Δεν μπορώ!"
Δεν μου φαινόταν πολύ βέβαιη, αλλά σίγουρα πήρα μια απόφαση και όπως δείχνει θα την στηρίξει. Δεν νομίζω να γίνεται να την μεταπείσω και δεν ξέρω τι μπορώ να κάνω, εκτός...
Εγώ ξέρω πως ο Σταύρος υπήρχε ένα διάστημα που την ήθελε και βάσει την ιστορία τους που μου είπαν τα κορίτσια φαίνεται να υπάρχει κάτι, άρα θα μπορούσε να κάνει κάτι αυτός.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...