Nasia's POV...
Μολις σχολασα απο το φροντιστηριο.Οταν βγηκα εξω ειδα τον Ανδρεα να καθετε πανω στα καγκελα που εχει το πεζοδρομιο.Μολις με ειδε ενα χαμογελο κολλησε στο προσωπο του και ηρθε προς το μερος μου.
"Χει"με επιασε και με φιλησε.
"Τι κανεις εδω;""Χορευω"με ειρωνευτηκε.Ποσο μου την εδινε που το εκανε αυτο!Παντα αυτο κανει...
"Μαλιστα"γελασα .Περασε το χερι του γυρω απο τον λαιμο μου και φυγαμε απο εκει.
"Πως πηγε;"με ρωτησε
"Βαρετα"
"Βαρετα η φυσικη και η χημεια;"με σαρκαστηκε παλι.Γελασα και τον εσμπρωξα αλλα με τραβηξε παλι κοντα του.
"Μη με διωχνεις"μου ειπε σε αποσταση αναπνοης.Ποσο πολυ με επιρρεαζε...Ετσι οπως με κοιτουσε με αρπαξε και μου εδωσε ενα παθιασμενο φιλι.Τοσο παθιασμενο!"Πεινασα"εσπασα το φιλι μας πρωτη.
"Μμμ,κατι θα βρουμε να φας"μου εκλεισε το ματι.Τον χτυπησα και καλα και εκανε πως πονεσε κιολας,τον βλακα...
"Τι θα ελεγες να παμε σπιτι μου να σου κανω εγω να φας απο τα χερακια μου;"με κολλησε στον τοιχο στιμωχνωντας με ετσι ωστε να μην μπορω να ξεφυγω."Καλη ιδεα"του απαντησα"αλλα δεν θα ειναι η μαμα σου εκει;"τον ρωτησα.Ναι,ο Ανδρεας μενει με την μαμα μου,χωρησαν οι γονεις του και ο πατερας του πηγε σκοπελο,απο εκει καταγετε.
"Οχι.Η Βασιλικη δουλευει τετοια ωρα"χαμογελασε νικητηρια και με ελευθερωσε.
Ανεβηκαμε στο σπιτι του και πριν προλαβουμε καν να μπουμε μεσα μου ορμηξε.Με επιασε απο τη μεση φιλωντας με και με σηκωσε βαζοντας τα ποδια μου γυρω απο τη μεση του.Με εβαλε πανω στο μπρατσο του καναπε και εβγαλε το μπουφαν του.Με τη σειρα μου εβγαλα και εγω το δικο μου.Μου ξανα ορμηξε και με αυτο επεσα πισω και αυτος ακολουθησε και ανεβηκε απο πανω μου.
Εβαλα το χερι μου στο στηθος του απομακρυνωντας τον και τον κοιταξα
"Πειναω ειπαμε"γλυστρησα και του ξεφυγα.Με ακολουθησε στην κουζινα .Με χτυπησε λιγο στον κωλο και γελασα,ενω αυτος πηγαινε στο ψυγειο.
"Α,η μανα μου εκανε παστιτσιο"ανοιξε τον φουρνο και εβγαλε το ταψι.
"Ειπες να φαω κατι απο τα χερακια σου"σηκωσα το φρυδι μου.Εβαλε τα χερια του πανω στο τραπεζι και πλησιασε το προσωπο τιυ στο δικο μου.
"Μετα αυτα"μιυ εδωσε ενα πεταχτο φιλι και γυρησε στο ταψι.
"Παντως εγινε πολυ καλο."ανασηκωσε τους ωμους του."Αν δεν θες,χανεις"εβαλε σε αυτον ενα τεραστιο κομματι και εγω εμεινα να κοιταω.Με την ορεξη θα μεινω..."Τι γαϊδουρι!"γελασε και μπουκωθηκε εκει σαν το βοδι με παστιτσιο.
"Ελα ελα"ετεινε το πιρουνι του προς εμενα.
"Οχι ρε,μην στο στερησω"σταυρωσα τα χερια μου.Σηκωθηκε και με σηκωσε απο την καρεκλα.
"Θυμωνιαρα"με ανεβασε στο τραπεζι και με φιλησε.
"Δεν θα γλυτωσεις τωρα"με φιλησε παλι με ορμη.Τα χερια του μετακινηθηκαν στην μπλουζα μου την οποια εβγαλε και στην συνεχεια μου ξεκουμπωσε το τζιν.Εβγαλα και εγω την μπλουζα του και αφου μειναμρ γυμνοι-φυσικα πηραμε τις καταλληκες προφυλαξεις-εκει πανω στο τραπεζι με πηρε.Τα φιλια του παθιασμενα,ρουφουσε το οξυγονο μου λες και δεν ανηκε σε εμενα."Ανοιξε τα ματια σου"μου ψιθυρισε.Υπακουσα και ανοιξα τα ματια μου.Το βλεμμα του διαπεραστικο,με κοιτουσε βαθια στα ματια.Φανερωναν τοσα πολλα.
Βγηκε και μπηκε με δυναμη μεσα μου κανωντας το σωνα μου να λυγισει σαν τοξο και να αναστεναξω.Το ποδι μου προσγιωθηκε πανω στο πιατο.Δεν δωσαμε και σημασια σε αυτο,αντιθετως συνεχισε να με φιλαει.
Αφου μαζεψαμε τα την σημια που εκανα με το ποδι μου,καθησαμε στο σαλονι κανωνταε βλακειες.Η ωρα ειχε παει σχεδον εφτα και δεκα.
'Πρεπει να παω και σπιτι ξες"εκανα να σηκωθω αλλα με τραβηξε κατω
"Ω,ελα"εχωσε το κεφαλι του στον ωμο μου.Μου εδωσε ενα μικρο φιλι εκει κανωντας με να ανατριχιασω.
"Πρ-πρεπει"τραυλισα.Ποση επιρροη πια..
"Μμμ,ναι ναι,ξερω"συνεχιζε να με φιλαει.
"Φευγω!"φωναξα και ετρεξα στην πορτα.Πριν την κλεισω γυρησα πισω αρπαξα την τσαντα μου,επειδη την ξεχασα.Θα πηγαινα να τον φιλησω αλλα ηξερα οτι θα με κραταγε οποτε του εστειλα ενα φιλακι απο μακρυα και εφυγα.
//Παιδια,της Ελλαδος παιδια!Γεια σας,γεια σας.Εγραψα ενα γρηγορο κεφαλαιακι για εσας να μην περιμενετε εναν ολοκληρο μηνα..Περιμενω σχολια,παρακαλω!!Διαβαζουμε,ψηφιζουμε,σχολιαζουμε...τα λεμε!!
Κisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...