Ανοιξα νευριασμενη την πορτα του σπιτιου μου και την εκλεισα με δυναμη.Ηθελα τοσο πολυ να φωναξω,να τσιριξω,να εκτονωθω και να βγακω ολη αυτη την ενταση απο πανω μου.Ηθελα να χτυπησω πολυ αγρια ανθρωπο τωρα.
Η πορτα χτυπησε και βλαστημισα απο μεσα μου.Ανοιξα την πορτα και μονο αυτον δεν περιμενα τωρα.Ο καταληλλος για να εκτονωθω.
"Τι θες εσυ εδω;"τον φωναξα.Δεν πτοηθηκε απο τον τροπο μου και προχωρησε προς το σαλονι.Τον ακολουθησα.
"Ηθελα να δω πως εισαι"μου απαντησε ηρεμα.Για ποιο λογο;
"Ναι,οκ μαμα καλα ειμαι."τον ειρωνευτικα."Γιατι ηρθες;"τον ξανα ρωτησα.
"Παμε μια βολτα."μου ειπαι και ενευσε προς την πορτα.Μου ζητησε να παμε βολτα;Ο Οδυσσεας;
"Γιατι;"ρωτησα.Εκεινος ανασηκωσε τους ωμους του.Ανασηκωσα και εγω τους δικους μου και βγηκα εξω.Μπορεσα να διακρινω ενα μικρο χαμογελο.Το αγνοησα και προχωρησα.
Πςρπατουσαμε στην πλατεια Συνταγματος και βλεπαμε τον κοσμο να περιφερεται τριγυρω.Κατσαμε σε μια μερια του σιντριβανιου και χαζευαμαι τριγυρο.Ηταν μια πολλη ωραια μερα και ο ηλιος εκανε αντανακλαση στο νερο που αν κοιτουσες σε τυφλωναι.
Δεν ειπαμε σχεδον τιποτα.Αποφασησε να σπασει την σιωπη αυτος"Να κανω μια αδιακριτη ερωτηση,τι εννοουσες με το "αν θες πιστεψε με" και τα λοιοα;"με ρωτησε.
"Στο γυμνασιο με κατηγωρησαν πως εξλεψα κατι δεν θυμαμαι,απο μαθητη,καθηγητη,κατι αλλο.Δεν με πιστεψε πως δεν το εκανα και με απεβαλαν για μια μερα."
"Δεν επρεπε να στην χαρισουν;"μου ειπε και με κοιταξε.
"Μα δεν εκλεψα τιποτα,τι να μου χαρισουν;"ειοα εγω λιγο νευριασμενα.
"Σε πιστευω αλλα εννοω πως την πρωτη φορα- ειτε λες αληθεια ειτε οχι-απλα σε προειδοποιουν"ειπε.Δεν ξερω.
"Ιδεα δεν εχω.Οταν με απεβαλαν δεν εδωσα σημασια καθολου."ειπα και ελαφρως νομιζω γελασε."Μαλλον,αν δεν ξεγελιεμαι,μου ειπαν πως πηρα...κατι εκλεψα,μαλλον τα θεματα απο διαγωνισμα,δεν θυμαμαι ομως"ειπα αυτα που αρχισα να θυμαμαι αμυδρα.
"Αχα"κοιτουσε ψηλα εχωντας τα χερια του στις τσεπες του παντελονιου του .Ηταν πολυ διαφορετικος απο προχθες.Θελω να τον γνωρισω καλυτερα αυτον τον ανθρωπο.
"Δεν μου λες"του ειπα.
"Δεν σου λεω"μου ειπε.Το κοιταξα με το φρυδι σηκωμενο και αυτος με ενα ελαφρυ χαμογελο.Ηταν πολυ...ωραιος;Μαλακα ναι!Σκασε εχεις σχεση,υοενθυμησα τον εαυτο μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Μην με αφήσεις
RomansaΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...