"Φευγουμε;"με κοιταξε στα ματια και χαμογελασε.Πηραμε τα πραγματα μας,χωρις να μας καταλαβει κανεις και φυγαμε.
Ηταν σιγουρο πως η μητερα θα ελειπε και σημερα απο το σπιτι,ετσι πηγαμε εκει.Ανοιξα την πορτα και ορμηξα πανω του.Στα σκαλια πηγαμε να σκοτωθουμε,αλλα ευτυχως φτασανε σοι και αβλαβεις μεχρι το δωματιο μου.
Προσπαθουσε ο ενας να βγαλει τα ρουχα του αλλου.Στην προσπαθεια να βγαλουμε το φορεμα μου πεσαμε στο κρεβατι.Τα φιλια μας αγρια και παθιασμενα λες και περιμεναμε αυτη τη στιγμη απο παντα και επιτελους συναιβει..
Τα χειλη του ταξιδεψαν σε ολο μου το κορμι και τα στιβαρα του χερια με με κρατουσαν σφυχτα.Περασε τη γλωσσα του αναμεσα απο τα ποδια μου κανοντας με να ανατριχιασω.Τα χερια μου μετακινηθηκαν στα μαλλια του και τα τραβηξα.Εβαλε δυι δαχτυλα μεσα μου και με τη γλωσσα του με χαιδευε απαλα.
Τετοια εξαψη και ηδονη πρωτη φορα ενοιωθα.Ηταν κατι πρωτογνωρο,σαν να ηταν η πρωτη φορα.Τοσο ξεχωριστο,τοσο μοναδικο...ηταν υπεροχο.Και καλα καλα να φανταστεις δεν μπηκε καν μεσα μου
Με φιλησε με παθος στα χειλη και σιγα σιγα μπηκε μεσα μου.Προσεχε και εκανε μικρες κινησεις σαν να ημουν γυαλινη κουκλα και προσπαθουσε να μη με σπασει.Με τα ποδια μου το εσπρωξα πιο βαθια ,επιταχυνοντας το ρυθμο.
Τα χειλη μας αχωριστα,η γλωσσες μας να χορευουν σε εναν ακανονιστο ρυθμο.Ενοιωθα πως θα εκραγω.Αρχισε να με φιλαει στο στηθος και να δαγκαει τις ρωγες μου.Ενα δυνατι βογγητο εφυγε απο το στομα μου.Δεν μπορουσα να σταματησω τις απαλες φωνες μου και ολο πιο πολυ δυναμωναν.Το τελειοτικο χτυπημα εδωσε ο Οδυσσεας και το σωμα μου λυγισε σαν τοξο.
Εριξε το κεφαλι του στο δικο μου και με κοιτουσε στα ματια.Ενα αχνο χαμογελο φανηξε στα χειλη του και μου χαρισε και εμενα ενα.Το φιλησα ορμητικα και ανεβηκα απο πανω του.Τον ξαπλωσα πισω και αρχισα να ρουφαω τον λαιμο του.Κατεβαινα ολο και πιο κατω φιλοντας τους υπεροχους κοιλιακους του.Τον πηρα στο στομα μου και χαιδευα τους κοιλιακους του.
Το βογγητο του με ενθαρυνε και επιβεβαιωσε την καλη δουλεια μου.Επιταχυνα το ρυθμο μου και γευρικα την ηδονη του.Καθησα πανω του και με επιασε απο την μεση.Με φιλησε με ορμη και τυλιξα τα χερια κου γυρω του.Κουνιομουν γρηγορα και αργα και τον φιλουσα παθιασμενα.
Τα μπλε,υπεροχα ματια του με κοιτουσαν νε ποθο και παθος.Μου χαμογελασε και μου εδωσε ενα πεταχτο φιλι.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...