Εφτα γεματες ωρες στο σχολειο,ειναι απλα κολαση!Ειναι δυνατον να εχεις δυο ωρες μαθηματικα,μετα φυσικη,καπακι δυωρακι εκθεση,βιολογια και αρχαια;Θα χαρακωνομουν λιγο ακομα και η παρουσια του Οδυσσεα δεν βοηθουσε κιολας...
"Θα πεθανω!"αγανακτησε η Αλεξ.
"Εγω τι να πω;"την αγριοκοιταξα.Βγηκαμε εξω ,επιτελους και ,εποτελους παλι,θα πηγαιναμε σπιτι!
Λιγο πιο περα ακουσαμε κορνα και γυρησαμε προς τα εκει.Πανω στη μηχανη του ο Οδυσσεας μου εκανε νοημα να παω εκει.Κοιταξα τα κοριτσια και τις χαιρετησα."Ανεβα"μου δινει το κρανος και φευγουμε.
Λιγο μετα σταματαμε εξω απο μια μεγαλη πολυκατοικια.Δεν μιλησα απλα μπηκαμε μεσα και ανεβηκαμε σε ενα διαμερισμα.Μαλλον το σπιτι του."Ωραιο σπιτι"κοιταξα τριγυρω στον χωρο.Ενοιωσα τα χερια του να τυκιγονται γυρω απο την μεση μου.
"Τι κανουμε εδω;""Ειπα να,μετα απο μια τοσο κουραστικη μερα ,να περασουμε λιγες ωρες χαλαρωσεις"μου χαμογελασε και με πλησιασε. Τον επιασα απο τη μεση και αυτος με αρπαξε και με φιλησε.Πεταξαμε τα παντα απο πανω μας και προχωρισαμε προς τα μεσα.
"Περιμενε"διεκοψα"η αδερφη σου;Η μα.."
"Θα λειπουν"με διεκοψε και αρχισε να με φιλαει παλι.
Τα χερια του ταξιδεψαν σε ολο μου το κορμι κανωντας με να ανατριχιασω σε συνδιασμο με τα καυτα φιλια του στον λαιμο μου.Ενοιωσα αποτομα να μπαινει μεσα μου και να με παιρνει αχορταγα και αγρια...ωραια!Με φιλησε γλυκα στα χειλη,στο μετωπο,στο μαγουλο,στο σαγονι.Με χαιδευε απαλα στα ποδια και αντιθετως ,εμπαινε με δυναμη μεσα μου.Οι ανασες μας συχρονισμενες και τα κορμια μας υδρωμενα.Εφτανα σε λιγο στην κορυφωση και δεν μπορουσα να κρατηθω και απελευθερωσα το ονομα του απο το στομα μου.Με φιλησε στο μετωπο και ξαπλωσε διπλα μου βαζοντας με στην αγκαλια του.
Μειναμε να κοιταμε ο ενας τον αλλον στα ματια.Με χαμογελο στο προσωπο του καθενος.Τον φιλησα και σηκωθηκα να τεντωθω."Ωραια μερα εχει σημερα"ειπα κοιτωντας εξω τον ζεστο ηλιο του χειμωνα να τρυπωνει αναμεσα απο τα φυλλα των δεντρων στο δωματιο.Ο Οδυσσεας με φιλησε στον ωμο και μουγκρισε.
"Θες να βγουμε εξω;"γυρισα και τον κοιταξα.Χαμογελασε και για απαντηση με φιλησε."Μαλιστα"σηκωθηκε απο το κρεβατι αφηνωντας με μονη
"Να παω ωμος απο το σπιτι να αφησω τα πραγματα και να βαλω κατι...οχι σκισμενο"ειπα αναφερωμενη στην ωραια μου μπλουζα που ξεχιλωσε καθως προσπαθουσε να μου βγαλει.
Ο ηλιος μας ζεσταινε ελαφρως και εσπαγε την παγωνια της μερας.Σημερα ειχαμε εναν βαθμο και αυριο θα κυμμανθουμε στις ιδιες θερμοκρασιες.Καθωμαστε αγκαλια σε ενα παγκακι στην πλατεια Αριστοτελους και κοιταμε γυρω τον κοσμο να περνα.
"Ξες,καθομαι και σκεφτομαι"αρχισα να λεω.Ο Οδυσσεας περιμενει συνεχεια"στην αρχη δεν μιλουσαμε..πολυ"εριξα το κεφαλι μου στον ωμο του.
"Ναι"ειπε και με φιλησε στο κεφαλι πανω απο το σκουφακι μου.Ανασηκωσα τους ωμους μου και δεν ειπα τιποτα αλλο.Συνεχισαμε να μιλαμε περι ανεμων και υδατων.Η μερα κυλλησε πολυ ωραια και ομορφα που οταν με πηγε στο σπιτι της Αλεξ, μια αδιαθεσια με κατεκλυσε και ειχα να διαβασω.
Ειναι τοσο ωραια οταν ειμαστε μαζι.Η ωρα περναει χαρμα και δεν θελω να χωριστουμε για να εχω μετα την Αλεξ να μου τα πριζει!Αχ....πιστεψτε με αυτο θα ονειρευομαι και στον ξυπνιο μου..
//ενα μικρο κεφαλαιο για εσας.Συγνωμη...:(
Αλλα,ηταν καλο ε;Θελω σχολια παιδια γιατι ειδα πεσαμε λιγο!Αντε,αντε!!Να προσεχετε και να ειστε καλα.Τα λεμε...
Kisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...