πρωτοχρονια!

84 5 1
                                    

Με τα κοριτσια τωρα καθομαστε και τρωμε στην κουζινα.Προηγουμενος ειχε φτιαξει η Αλεξ μακαρονια με κρεμα γαλακτος και επειδη ειχαμε λιγο κοτοπουλο και καναμε και κοτομπουκιτσες,χιχι.

"Πω πω φιλε μου,δεν στο'χα καθολου"ειπε γεματη μακαρονια η Νασια.Οσο χημα και πολυ χαλαρη και καθολου τετοιου τυπο δεν εινα ετσι ειναι η Αλεξ,ειναι εξπερ στην κουζινα και καλη νοικοκυρα.

"Μπραβο ρε Αλεξ!"της ειπα.Πολυ υπεροχα τα μακαρονια με κοτοπουλο...
"Να ερχεσε καθε μερα να μαγιρευεις"

Την υπολοιπη μερα, το μονο που καναμε ειναι να γελαμε, να βλεπουμε supernatural και να γελαμε..μηπως το ειπα αυτο ξανα...;Πολυ γελιο!!!

"Σκαστε λιγο,σκαστε"ειπε η Νασια
"Ελα μωρο μου"μαλιστα...το μωρο"οχι ρε,σκασε.Παρε τους αλλους και ελατε εδω"με κοιταξε.Κουνησα το κεφαλι μου καταφατικα και χαμογελασε."Ναι ναι...και κοιτα ή βαλτε τα καλα σας απο τωρα ή παρτε τα μαζι σας ή δεν ξερω τι,το βραδυ θα βγουμε"κοιταξε σε εμας και κουνησε τα φραδια της..τι κανει αυτο το κοριτσι..;"κλεισε αντε"εκλεισε το τηλεφωνο και μας κοιταξε"θα βγουμε ε;"εγω με την Αλεξ γελασαμε και ηπιαμε αλλη μια μπυρα..

Αυτη τη στιγμη βλεπουμε sex and the city πινκντας μπυρες και τρωγοντας πατατακια και ζελεδακια.Χιχι..

Η ωρα ηταν εξι και δεκα οταν χτυπησε το κουδουνι.Ετρεξε η Αλεξ να ανοιξει οποτε δεν μπηκα στον κοπο.Στο σαλονι μπηκαν τα αγορια...ξεχασα οτι θα ερχοντουσαν.Με βρηκαν καθησμενη αναποδα,με το κεφαλι κατι απο τον καναπε και οκλαδον πανω τα ποδια...ετσι με ειδε...;!!Ελεος

"Γειαααα"καθησα κανονικα και πηρα μια μπηρα

"Βλεπω καλα περνατε"ειπε αυτος .Καθησε στην πολυθρονα απεναντι χαμογελαστος.Να μια καινουρια εικονα..

"Φυσικα!Ειμαστε υπεροχες"ειπε η Αλεξ μολις σταματησε να φιλιεται με τον Γιωργο...κυριε ελεησον χαχα

"Τι εξοδους ακουσα;"ειπε ο Ανδρεας.

"Ρε παιδια σε εξι ωρες εχουμε happy new year γαμωτο!"ειπε με τον «Νασια» τροπο η Νασια

"Ναι ρε μαλακες!"ειπε ο Γιωργος"επιβαλεται.."

"Αχα,σιγουρα.Ουτως η αλλος η μανα μου γραμμενη με εχει..στα παπαρια μου"ειπα.Αυτη η μπυρα αρχιζει και εχει περιεργη γευση...

"Τι κανιυμε μεχρι τοτε;"η Αλεξ ξανα μπαινει στο χωρο και καθεται πανω στον καλο της.

"Μπορεις να κανεις πολλα"της απαντησε ο Οδυσσεας με νοημα και τα αγορια εσκασαν στα γελια..και εγω επισης

Μην με αφήσειςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora