ευρεως κοινο

58 4 0
                                    


Μια βδομαδα τα παμε υπεροχα με τον Οδυσσεα.Αν και δεν ειμαστε και μηνες ή χρονια μαζι,τα παμε υπεροχα και ειναι σαν να εχει περασει πολλης καιρος που ειμαστε επισημως ζευγαρι!Δεν το εχουμε δειξει προς τα εξω και μονο τα κοριτσια ξερουν πως κατι τρεχει μεταξυ μας,οποτε σημερα αποφασισαμε να το μοιραστουμε με τους αλλους.

Το επριζα τοσο καιρο το αγορι μου και δεχτηκε,φυσικα δεν ξερει πως θελω να το μαθουν ολοι και με ποιον συγκεκρημενο τροπο.

"Ελα μωρο,μια φωτογραφια"του κουναω το κινητο.Καθομαστε στο μοναστηρακι,μια απογευματινη βολτα.

"Δεν ειμαι τηε φωτογραφιας ρε μωρο μου"οταν ακουω να με λεει ετσι απλα λιωνω.Χαμογελαω σαν χαζο και κολλαω πανω του.

"Πως με ειπες;"

"Μωρο μου"χαμογελαει και αυτος.Τα χειλη μας σχεδον ακουμπανε.Τα ενωνω δινωντας του ενα φιλι και βρισκω την ευκαιρια για να βγαλω μια φωτογραφια.Αν και δεν το καταλαβε δεν του το λεω γιατι θα κλαψει...

"Μια μια!Στο υποσχομαι"του λεω μολις σπασει το φιλι μας.Κουναει αγανακτησμενος το κεφαλι.

"Μια"λεει και εγω με το νικητηριο χαμογελο μου τραβαω την φωτογραφια.Το αριστερο του ματι κρυβεται απο τα μαλλια μου και το δικο μου επισης.Ειναι υπεροχη φωτογραφια και δειχνει τοσο σεξυ το αγορι μου!Το αγορι μου...
"Ευχαριστημενη;"

"Ναι,αλλα ειπαμε πως θα το μαθουν και οι αλλοι"του ειπα καθως πειραζα την φωτογραφια.Την εκανα ασπρομαυρη οπως ταιριαζαι στην κατασταση.

"Το ειπαμε ,σημερα"

"Τι λες τωρα;"μου σηκωσε το φρυδι.

"Τωρα;Θα τους παρεις εναν εναν τηλεφωνο για να τους το πεις;"

"Οχι,εχω εναν πιο ευκολο τροπο."με κοιταξε με απορια.
"Αχ,ξες,πρεπει να κανεις ενα facebook"του ειπα και μπηκα στον λογαριασμο μου.

"Τετοιες μαλακιες δεν θελω"μου αντιγυρησε κοιτωντας αλλου.

"Ποια απο τις δυο να βαλω;"του εδειξα τις φωτογραφιες που εβγαλα τωρα.Οταν ειδε αυτην που φιλωμαστε με κοιταξε παλι με σηκωμενο φρυδι.

"Εισαι μια..."με φιλησε ορμητικα αφηνωντας με ξεπνοη.Του χαμογελασα και γυρησα στο κινητο μου.Η πρωτη φωτογραφια ειναι λιγο τραβηγμενη μωρε και για να ειμαστε λιγο πιο...ενταξει,εβαλα τη δευτερη.Δεν ηθελα και σχολια χαζομαρες..αν με πιανετε.

Ανεβασα λοιπον τη φωτογραφια αφου τσεκαρα αν ειναι και οι τεσσερις που ηθελα οπωσδηποτε να το δουνε και κομπλε.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now