Βγηκαμε απο το κλαμπ γρήγορα χωρις να μπορουμε να αντισταθουμε στην εξαψη μας.
"Πουστη, δεν εχω την μηχανη μου"χτυπησε τον αερα.
"Ειναι μακρια;"θα οηγαιναμε σπιτι τιυ γιατι η μαμα του και η αδερφη του ελειπαν.
"Σιγουρα εικοσι λεπτα με τα ποδια"κατσουφιασα με αυτο ..Ακουσα να κανει εναν ηχο και μπηκε μεσα στο γεματο κοσμο χωρο.
"παμε"ειπε μολις βγηκε"Που;"
"Εχω τα κλειδια απο το αυτοκινητο του Γιωργου"κουνησε τα κλειδια στον αερα.
"Σε πεντε λεπτα αν τρεξουμε ειμαστε στο κρεβατι""Τωρα...."εκανα μια γκριματσα.Παρατηρησε πως τωρα πια η φαση ξενερωσε..
"Τωρα..."ειπε ψιθυριδτα στο αυτι μου"θα σε πάρω άγρια στο αμαξι"ξαφινκα αναψα και προχωρησαμε στο αμαξι.
Με κολλησε πανω στην πορτα και αρχησε να με φιλαει δυνατα.Ανοιξε την πορτα και με πεταξε στα καθησματα.Κατέβηκε στα ποδια μου και τα ανοιξε και βρηκε χωρο να ορμηξει με τα χειλη του στην περιοχη μου.Κυλλουσε την γλωσσα του ρυθμικα κατα μηκος μου και δεν αντισταθηκα.Το σωμα μου εγινε τοξο και βογγητα γεμισαν τον μικρο χωρο του αυτοκινητου.Σταματισε για ενα λεπτο και ανεβηκε στο προσωπο μου.Μου εδωσε ενα φιλι και μπηκε αποτομα μεσα μου.Το αυτοκινητο αρχισε να χορευει στον ρυθμο μας και σαν μελωδια οι κοφτες μας ανασες και τα βογγητα γεμισαν ξανα τον χωρο.
Για λιγο δεν ειπαμε τιποτα.Απλα κατσαμε ετσι ακουγοντας μονο τις ανασες μας που προσπαθουσαν να καλμαρουν.
"παμε πισω;"ρωτησα μετα απο ωρα.
"Μμμ,θες να παμε πισω;"με κοιταξε.
"Ε,ωραία ηταν τελικα"ντυθηκαμε με λιγο ζορι και ξανα πηγαμε πισω στο κλαμπ.Κατευειαν βρηκαμε τα παιδια που χορευαν.
"Τι γινετε;"φωναξα για να ακουστω
"Υπεροχα"μου απαντησε η Νασια
"Εσυ που ησουν"με σκουντηξε η Αλεξ.
"Με τον Οδυσσεα"και οι δυο κοιταχτηκαν με νοημα
"Ναι ναι"σηκωσα τα χερια..Γελασαν και οι δυο και τις παρατησα και εφυγα κατεβηκα στις τουαλετες.
Ηταν και μια αλλη κοπελα μεσα με το κεφαλι σκημενο πανω απο μια λεκανη.
Σε μια στιγμη βγηκε και παραπατησε μεχρι τον νυπτηρα.Εριξε νερο στο προσωπο της και οταν κοιταξε στον καθρεφτη καταλαβα ποια ηταν."Σταυρουλα;"σηκωσε αποτομα το κεφαλι της και με κοιταξε.
"Εισαι καλα;Κατσε"τραβηξα μια καρεκλα που ειχε εκει και την εβαλα να κατσει.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...