"Γλυκια μου,ξυπνα"ενοιωθα ενα δυνατο ταρακουνημα.Το κεφαλι μου θα εσπαγε... και νομιζω θα ξερασω.
Ανοιξα δειλα δειλα τα ματια μου που καιγοντουσαν και ετριψα το κεφαλι μου.Πολλης πονος ρε..
"Ελενη;"ακουσα μια γνωριμη φωνη.Ανοιγοκλεισα τα ματια μου για να ξεθολωσουν και ειδα την Μελινα μπροστα μου με μια κουπα,που απο τη μυρωδια στοιχημα ειναι καφες,σκετος κιολας.
"Ελα,σηκω"με βοηθησε να κατσω στο κρεβατι.Μα πως βρεθηκα στο κρεβατι;"Τι εγινε;"προσπαθησα να την ρωτησω.Η φωνη μου ακουγοταν σαν νταλικερη που καπνιζε μαριχουανα και χασις μαζι.
"Θα σου πω μολις πιεις τον καφε και συνελθεις.Βλακα"μου απαντησε και βγηκε απο το δωματιο.Ηπια λιγο καφε,αλλα μου ηρθε να τον φτυσω.Ελεος!Λιγη ζαχαρη δεν εχει αυτο το σπιτι;
Σηκωθηκα απο το κρεβατι και εβγαλα το φορεμα μου.Οπως ημουν πηγα στο μπανιο για ενα καυτο ντους.Ανοιξα το νερο και το αφησα να τρεξει πανω μου.Πραγματικα με ανακουφησε λιγο.Πριν βγω το πηγα στο παγωμενο,ετσι για να ξυπνησει και ο εγκεφαλος λιγο.
Τυλιξα μια πετσετα γυρω μου και βγηκα.Μπηκα παλι πισω στο δωματιο.Κοιταξα εξω απο το παραθυρο να δω αν εχει ηλιο να βγιυμε λιγο εξω ,αλλα...ποτε νυχτωσε;
Βγηκα εξω μπερδεμενη και αναζητησα την Μελινα,η οποια δεν ηταν εδω τριγυρω...
"Μελομακαρονο;"την φωναξα.Ετσι την ελεγα καποτε.Η πρωτη φορα ηταν χριστουγεννα φυσικα και νευριασε.Ξες,Μελινα,μελομακαρονο...
"Ξυπνησες κοπελα μου;"βγηκε η γιαγια της απο το δωματιο της.
"Αμ,ναι"της απαντησα"η Μελινα;"
"Βγηκε εξω να παρει κατι.Θα ερθει οπου να'ναι"μου απαντησε και πηγε εκατσε στον καναπε.Εγω μπηκα παλι στο δωματιο περιμενοντας.
Βαριεμαι ομως...Μια βολτα δεν ειναι κακο...Βγαζω απο την βαλιτσα μου το αγαπημενο μου τζιν,μια μπλουζα και ντυνομαι.Μαλλον θα κανει κρυο.Μαζευω τα μαλλια μου σε εναν προχειρο κοτσο.Βαζω μπουφαν,το κασκολ μου,μποτακια ,αρπαζω την τσαντα μου και φευγω.
"Παω λιγο εξω ερχομαι αμμεσως"ενημερωνω την κυρια Ιωαννα.
Ο κρυος αερας αν και με μαστιγωνει με κανει να νοιωθω τοσο ωραια.Απο στιγμη σε στιγμη νομιζω η μυτη μιυ οτι θα πεσει...τοσο κρυο πια!
Ο δρομος με οδηγη στο λιμανι.Εκει συχναζα οταν ειχα νευρα και βαριομουν.Αλλη μια τετοια περισταση.Ειμαι τοσο ηλιθια!Ηλιθια που πιστεψα πως αυτος ο ανθρωπος που σχεριζομαι μαζι του δεν θα γυρνουσε να κοιταξει αλλη.Ηλιθια,που δεν μου περασε καν απο το μυαλο.Ηλιθια,που δεν με ενοιαζε καθολου.Ηλιθια που και εγω εκανα μαλακια
..αλλα αυτο ειναι αλλο ετσι;Ηλιθια,που δεν εχω ιδεα τι εκανα χθες.Τι απερισκεψιες εκανα και τι βλακειες!Μα ελεος πια κοπελα μου!Μια πουτανα εισαι που πηγε με τον καθε τυχωντα και εκανες και τριο!!Ηλιθια!Τσουλα!Χαζη!Χαζη,χαζη..."Χαζη!"φωναξα στον εαυτο μου και βαλθηκα να κλαιω.Ποσο χαζη...Ποσο χαζη που εφυγα.Ποσο χαζη που ερωτευθηκα.Ποσο χαζη...Ερωτευτικα;Ειμαι ερωτευμενη;Ω,θεε μου...ειμαι ερωτευμενη.
//παιδαρακλες μου,ειμαι μικρο το κεφαλαιο ξερω,αλλα δεν μπορουσα να σας αφησω χωρις συνεχεια και σας ειπα πως αυτη την βδομαδα θα βαλω.Ελπιζω,αν και μικρο να ειναι καλο.Τα λεμε σε λιγο..
Kisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...