μιλα μου

33 2 2
                                    

"Ξυπνα"μουρμουρισε η Νασια και μου εδωσε μια κλωτσια κατω απο τα σκεπασματα.

"Τι;"

"Σηκω να ντυθεις,σχολειο"την ενοιωσα να σηκωνεται απο το κρεβατι και να βγαινει απο το δωματιο.Ξαναμπηκε μεσα και ανοιξε τις κουρτινες
"Σηκω!"τραβηξε με μιας το παπλωμα απο πανω μου.

"Πωω.."σηκωθηκα και εγω και πηγα στο μπανιο να πλυθω.

"Σημερα δεν θα κανει πολυ κρυο"ειπε η Νασια κοιταζοντας την ντουλαπα της.Ανοιξαρνα απο τα συρταρια που μου παραχωρησε η Νασια και εβγαλα καποια ρουχα.

"Αχ,πολυ ωραιο!"ειπε για το παντελονι μου.

"Ευχαριστω"

Βγηκαμε να παρουμε πρωινο και οπως καθε φορα ,απο τη μερα που εμεινα εδω,το τραπεζι ηταν γεματο.

"Σε περιποιηται καλα"τραβηξα μια καρεκλα .

"Ολοκληρος σεφ "
Αφεθηκαμε στην απολαυση των κρουασαν για λιγο και μετα ετοιμαστηκαμε για το σχολειο.

"Νωρις ηρθατε.."μας ειπε η Αλεξ μολις φτασαμε.Ηθελε δυο λεπτα μεχρι να χτυπησει το κουδουνι.Διπλα μου ηρθε και σταθηκε ο Οδυσσεας και περασε το χερι του στους ωμους μου.Το κουδουνι χτυπησε και αυτο συμαινε οτι επρεπε να ανεχτουμε την Καριοτακη.Ξινη...

"Ε,τα παιδια δεν ξερω αν σου ειπαν ,αλλα σκεφτομαστε να κανουμε εκλπηξη στον Γιωργο"μας ειπε η Νασια πριν κατσουμε.

"Ναι,αυτο σκεφτομαι δυο μερες τωρα"εκεινη την ωρα μπηκε η Καριοτακη μεσα και παψαμε να μιλαμε.

Η ωρες περνουσαν γρηγορα και καπου στην πεμπτη ωρα,στο διαλειμμα ειδα την Σταυτουλα να καθετε κατω απομονωμενη με ακουστικα στα αυτια.

"Ερχομαι"ειπα στα παιδια και την πλησιασα.
"Χει"εκατσα διπλα της.

"Τι θες Βελιδη;"εβγαλε το ενα ακουστικο και με κοιταξε.Για ενα λεπτο απλα την κοιτουσα.
"Ωχ,πανε σπασε αλλουνου τα αρχιδια"ξαναεβαλε τα ακουστικα.Εγω τα ξαναεβγαλα και την κοιταξα
"Τι θες!"

"Να μου μιλησεις"της απανταω

"Τι να σου πω;"

"Για προχθες"ξεφυσησε και εκανε να σηκωθει,αλλα την επιασα απο υο χερι και την σταματησα.
"Μιλα μου"

"Δεν εχω καμια ορεξη οκ"αυτη τη φορα σηκωθηκε και εφυγε.

//Συγνωμη,συγνωνη!Απλα δεν μπορω να ασχοληθω περισσοτερο με τα κεφαλαια και τα κανω λιγο μικρα το καταλαβαινω.Εχω αρκετα πραγματα στο μυαλο μου και εχω αρκετες δουλειες και επισης ετοιμαζω την καινουρια ιστορια(περιμενετε μεσα στις επομενες εβδομαδες..)Ελπιζω να σας καλυπτει καπως αυτο το κεφαλαιο και περιμενετε ενα παρτ βομβα....;)Σχολιαζουμε,ψηφιζουμε ξερετε εσεις.Τα λεμε..
Kisses:*

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now