Odysseus's part

239 17 6
                                    

Αυτο το part θα ειναι απο την μερια του Οδυσσεα.

Πηγα σπιτι μου και επεσα στον καναπε.Πω,αυτο το κοριτσι κατΙ εχει.Δεν ειναι οπως τα αλλα τα τσουλακια εδω.Γαμωτο.Θελω πολυ αγρια να την γαμησω αυτην.Καμια σχεση με τις αλλες.Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η μικρη μου αδερφη.

Το λατρευω αυτο το μωρο!Ειναι η ζωη μου,πραγματικα.Οτι προβλημα εχει,ειτε στο σχολειο ειτε αλλου,εγω την βοηθαω.Ειναι η ζωη μου.

Με τα μαυρα τα μαλλια της μεχρι την μεση της,τα πρασσινα ματια της.Λατρευω τα ματια της.Οταν της λεω ποσο τελεια ματια εχει κοκκινιζει και τρεχει.Ποσο υπεροχο πλασμα!Ειναι πραγματικα το πιο αθωο και γλυκο πλασματακι στον κοσμο.

"Οδυσσεα,ενα παιδακι απο το σχολειο δεν μου φερεται καλα"μου ειπε με λυπημενη φατσουλα.Ποιο καθηστερημενο φερεται ασχημα στην αδερφη μου γαμω;Θα τον σκισω!Τον πουστη!

"Ποιος μαλακας;"ειπα νευριασμενα.

"Η Αριανδη.Νομιζει πως ειναι καποια και με διωχνει απο την παρεα."αυτο ηταν,την σκωτοσα.Την πουτανα.Αν ειναι ετσι απο τωρα,στο μελλον το βλεπω να καταληγει σαν την Σταυρουλα την μεγαλυτερη τσουλα στην Αθηνα.Πουτανακι.

"Θα την πω δυο λογακια αυτινης και θα ειναι ολα καλα.Λοιπον,πανε κοιμησου γιατι ειναι μια και τα λεμε το πρωι."της ειπα και την σηκωσα στην αγκαλια μου και την πηγα στο δωματιο της.Την σκεπασα την φιλησα και πηγα κι εγω στο δωματιο μου και κοιμηθηκα.

Το αλλο πρωι οταν ξυπνησα πηγα στο μπανιο και εκανα ενα ζεστο ντουζ και μετα κατεβηκα στην κουζινα και ειδα την μαμα μου να φτιαχνει πρωινο.

"Καλημερα"της ειπα και την φιλησα στο μαγουλο.Εκατσα σε μια καρεκλα και εφαγα μια φρυγανια με μαρμελαδα.Κανει πολυ ωραιες μαεμελαδες.

"Καλημερα, μωρο μου."μου ειπε κι αυτη."Μπορεις να πας σημερα εσυ στο supermarket;Εχω να κανω μια δουλεια και θα ερθω το βραδυ."μου ειπε.

"Οκ,και η μικρη;"την ρωτησα.Η μικρη που θα ειναι;

"Μαζι σου.Συγνωμη αν κανονησες,αλλα θα εισαι με την μικρη."μου απαντησε.

"Οκ.Don't worry"της ειπα και σηκωθηκα απο το τραπεζι.Ακουσα την πορτα να κλεινει κι αυτο συμαινε πως εφυγε.Ωραια,μια ολοκληρη μερα με την μικρη αδελφουλα.Μπηκα στο δωματιο της και την πλησιασα.

"Ελα πριγκιπισσα,ξυπνα"της ελεγα στο αυτι."Θα περασουμε μια καταπληκτικη μερα οι δυο μας."ανοιξε τα μετια της και μου χαμογελασε.

"Εμεις οι δυο;"ρωτησε και ενευσα.

"Οι δυο μας;"με ξαναρωτησε και ξανα ενευσα.Πηδηξε και με αγκαλιασε.

"Ωραια,παμε να φας,να αλλαξεις και θα παμε πρωτα στο supermarket ομως"την διαβεβαιωσα και συμφωνησε.

Την εβαλα να φαει,αλλαξε ρουχα και πηγαμε με το αυτοκινητο στο supermarket.Πηρε πολλα πραγματα.Πολλα πεεισσοτερα απο την λιστα που μου αφησε η Στελλα.(Η Στελλα ειναι η μαμα μου).Πηρα μια ταινια(περαιττω να πω πως διαλλεξε barbie)και πηγαμε σπιτι.Ακυρωσα οτι ειχα κανωνησει και εστειλα στην Φανη οως δεν θα περασω απο το σπιτι της το βραδυ.Η φανη ειναι η κοπελα της εβδομαδας,αν με πιανετε.

"Αντε ελα!"φωναξε η Αρτεμις.Πηρα τα δυο μπολ με τα ποπ-κορν και εκατσα διπλα της.Η ταινια κρατησε μιαμιση ωρα και κατα την διαρκεια της επιφωνηματα εβγαιναν απο το στομα της.Ενθιυσιαστηκε πολυ με την barbie.Χαχα.Αυτο το μωρο...

Πλεον ηταν δεκα η ωρα και η μικρη νυσταξε.Την πηγα στο δωματιο της και την εβαλα να κοιμηθει.Οκ,εγω τι θα κανω;Εβαλα μια κανονικη ταινια για εμενα και οταν τελειωσα πια εγω ειχα κουραστει και κοιμηθηκα κι εγω.

//Τυχαιρες ειστε!Προλαβα και εβαλα αυτο το σαββατο κεφαλαιο,αν και μικρο^_^Χαιρομαι!
Στην εικονα ειναι το σπιτι του Οδυσσεα(καλα μονο το σαλονι.Σε αλλα θα βαλω και το δωματιο.)see you later kisses

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now