Μολις εφυγα απο το μαθημα μουσικης.Μετα απο τρεις ωρες θεωριας και εξασκησης πανω στην κλασικη και ηλεκτρικη κιθαρα ,χρειαζομουν εναν καφε.Μαλλον,να κατσω να πιο εναν καφε...Ποιον να παρω;Το μωρο μου!
Παιρνω τηλεφωνο και περιμενω να το σηκωσεις.Χτυπαει και χτυπαει και μετα μου ερχετε οτι εχει γυμναστηριο σημερα.Να παω λες;
Αλλαζω πορια και περνω τον δρομο για το γυμναστηριο του.Μπαινω στο κτηριο και ανεβαινω τις σκαλες για να παω στον χωρο με τους σακους και τα διαφορα τετοια πραγματα..
Μπροστα μου τεσσερις ανδρες χτυπανε τους σακους του μποξ μπροστα τους με τοση δυναμη.Ενος ο σακος σχηστικε λιγο.
Παραδιπλα εντοπισα τον Γιωργο να κανει κατι με ενα μηχανημα που ουτε ηξερα τι ειναι..Οι κινησεις των χεριων του εκαναν τους μυες στην πλατη του ολες να φαινονται τοσο εντονες..μια κολαση απλα!
Πηγαινω κοντα του και στεκομαι μπροστα του.Μολις με βλεπει χαμογελαει και σταματαει οτι εκανε.
"Χει"καθομαι σε ενα κενο που βρισκω στο καθισμα του.Πλησιαζει πιο πολυ και με φιλαει.
"Τι κανεις εδω;"με ρωταει καθως σπουπιζεται.Ειναι τοσο σεξυ!
"Τελειωσα απο το μαθημα και ενοιωσα ενα εγκεφαλικο και ειπα πως ενας καφες με το αγορι μου θα με εκανε καλα"του ειπα.Τα χειλη μου σχεδον ακουμπουσαν στα δικα του.Το χαμογελο του μεγαλωσε και τελικα ενωσε τα χειλη μας.
"Να περιμενεις"ειπε και σηκωθηκε.Πηγε στα αποδυτηρια.Οταν τελειωσε ηρθε σε εμενα που περιμενα στην εξοδο.Φορουσε την γκρι φορμα που λατρευω οταν την φοραει.Τονιζει πολυ τους...γλουτους του.
Καθομασταν στην καφετερια μας,που συνηθηζαμε να πηγαινουμε.Πηρα τον ωραιοτατο καφε μου,φυσικα ο Γιωργος χυμο πορτοκαλι,και λεγαμε τα δικα μας.
"Παμε την παρασκευη σινεμα"του ειπα με το καλαμακι στο στομα.
"Να παμε μωρε"ανασηκωσε τους ωμους του.
Μπαινοντας στο σπιτι δεν ειδα κανεναν.Στο ψυγειο πανω ενα αυτοκολλητο χαρτακι εγραφε πως η μαμα μου θα ελειπε στη φλωρινα σε επαγγελματικο ταξιδι και ο μπαμπας ειναι στο χωριο για δουλειες και θα ερθει την Κυριακη.Καλα αυτο δεν ειναι σπιτι...ολοι λυπουν απο εδω μεσα.Μονο εγω μενω εδω...
Εφαγα κατι γρηγορα και τωρα επρεπε να διαβασω.Προχωρουσα στον διαδρομο και το ματι μου πηγε στο δωματιο του αδερφου μου.Τον ειδα να φιλαει μια κοπελα στο στηθος και το χερι του να βρισκεται αναμεσα απο τα ποδια της.Κλεινετε καμια πορτα!!!Τους εκλεισα την πορτα ισα ισα για να μην με καταλαβουν και πηγα στο δωματιο μου.
Πριν καλα καλα ανοιξω το βιβλιο η κοπελα αρχισε να φωναζει...οχιι!!
"Αχ,ναι!Ααα"τωρα αυτα θα ακουω...
Παντως ειναι πιο ενδιαφερον απο την ιστορια της τεχνης."Ναι γαμωτο ναι!Πιο γρηγορα"οκ...μαλλον θα παω μια βολτα.Εβαλα τα βιβλια σε μια τσαντα,πηρα το μπουφαν μου και βγηκα εξω.Μονο που επεσα πανω στην κοπελα...γυμνη!
"Θελεις να ερθεις στην παρεα μας;"με ρωτησε ενω εγω ειχα μεινει ακινητη με τα ματια γουρλωμενα.Με πλησιασε λιγο και εγω βιαστικα την προσπερασα και βγηκα τρεχοντας εξω.
"Κοριτσια ο,τι ναναι!"προηγουμενως ειπα να ερθω στης Νασιας να τους πω και για το συμβαν και να μπορεσω να διαβασω λιγο.Μπηκα μεσα και πεταξα τα πραγματα μου.
"Τι εγινε;"ε ρωτησε η Ελενη.
"Μπαινω στο σπιτι πηγε προς το δωματιο μου και βλεπω τον μαλακα τον αδεεφο μου να βιαζει μια κοπελα και μετα αυτη μου ειπε αν θελω να τους κανω παρεα!"ελεγα χωρις ανασα.
"Ε;"εκανε η Νασια.
"Την βιαζε;"η Ελενη σοκαρισμενη ανακαθησε στον καναπε.
"Οχι την βιαζε.Μεταφορα ηταν.Το θεμα ειναι ...αυτο"κουνουσα τα χερια μου στον αερα λες και προσπαθουσα να σκοτωσω μυγα.
"Ιου!"αναφωνισε η Νασια.
"Ουαου!"ειπε η Ελενη.
"Θα δουμε ταινια;""Βασικα ηρθα για να διαβασω τιποτα γιατιβαπο τις φωνες της δεν μπορεσα,οποτε..."ανασηκωσα τους ωμους μου .
"Μμμ,καλα.Θα παω και εγω να κανω την ασκηση στην αλγεβρα..."σηκωθηκε και η Ελενη και πηγε μεσα.
"Εγω τελειωσα και θα κατσω μονη μου να δω τηλεοραση"
"Εσυ ρε Νασια,εχεις τα πιο πολλα απο ολους και τελειωνεις παντα τοσο γρηγορα...."
"Ειμαι εξυπνη τι να κανω!"χαμογελασε.Πηγα στην κουζινα και εκατσα στο τραπεζι να διαβασω καμια λεξη...Ωιμε!
//Και αυτο ηταν το κεφαλαιο της Αλεξ.Πως σας φανηκε;Ελπιζω να σας αρεσει!Και,λοιπον,δεν θελω να ξεχνατε να αφηνετε και ενα σχολιο κατω εκει στο υπεροχο κενο και να γραψετε την γνωμη σας,την αγωνια σας,το προβληματισμο σας και λοιπα...Το επομενο κεφαλαιο ειναι του Ανδρεα.Συνεχιστε να διαβαζετε γιατι τα βιβλια ειναι θυσαυρος!Λοιπον,καλη σας επιτυχια και στις εξετασεις οποιοι γραφετε,(εγω αυριο γραφω αγγλικα για αυτο ανεβασα)και τα λεμε στο επομενο..
Kisses:*
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...