"Με τον Γιωργο"ειπα...ψεματα.Προτειμουσα αυτο παρα να πω κατι αλλο.Ο Γιωργος μου εκλεισε το ματι και ενοιωσα τον Οδυσσεα νευρικο.Αχα...
"Θαρρος ή αληθεια"ρωτησα.Αργησε λιγο να καταλαβει οτι λεω αυτον αλλα μετα καταλαβε.
"Αληθεια"απαντησε.Κοτα.
"Ωραια,εχεις ποτε ερωτευτει;"ρωτησα.Τι ρωτησα μωρε!!!Να παρτα ηλιθια!
Δεν απαντουσε στην ερωτηση μου και με κοιτουσε βαθια στα ματια.Να φοβηθω τωρα;Εγω λιγο φοβαμαι.Γιατι δεν απαντας;
"Οχι"ειπε σαν να διαβασε τις σκεψεις μιυ.Οχι.Οχι...Δεν εχει ερωτευτει ποτε;Οκ.
"Ναι,εσυ ερωτευμενος εισαι μονο με την Αρτεμις."πεταξε ο Ανδρεας.Ποια Αρτεμις;Γιατι ρε!;Ποια ειναι αυτη η Αρτεμις.Ο Οδυσσεας κουνησε το κεφαλι του και χαμογελασε.Παιζει να ειναι πολυ ερωτευμενος μαζι της.Γιατι!
"Λες Οδυσσεα"τον ειπε η Αλεξανδρα.
"Θαρρος ή αληθεια"την ρωτησε.
"Αληθεια λεω"ανακαθησε στην θεση της.Μαλλον πρεπει να τα περιμενεις ολα απο δαυτον.
"Ειναι αληθεια πως εισαι παρθενα;"οκ εμεινα.Αληθεια το ρωτησε;Να ενας αλλος λογος που δεν μου αρεσει το παιχνιδι.
"Τι σε νοιαζει;"τον ρωτησε νευριασμενη.Αγαπη...
"Παιχνιδι ειναι ηρεμησε"της ειπε.Δεν παει καλα ο ανθρωπος.
"Ναι"απαντησε.Γιατι απαντησες;Καρδια μου...Ευτυχως χτυπησε το κινητο της Νασιας και εσωσε της κατασταση.
"Ναι,ναι οκ"ειπς και το εκλεισε."Αλεξ παμε;"την ειπς.Μαλλον οι γονεις της την πηραν.Κουνησε το κεφαλι της και σηκωθηκαν.Της πηγα μεχρι της πορτα.
"Εισαι καλα;"την ρωυησα.Εκεινη μου κουνησε παλι το κεφαλι για απαντηση.Της χαιδεψα τον ωμο και φυγαν.Και μιας που νομιζα ειμαι μονη,ξεχασα πως δεν ειμαι.
"Εδω θα κατασκηνωσετε;"τους ειπα.
"Μπα,πρεπει να παω και σπιτι καποια στιγμη."ειοε ο Ανδρεας.Αυτο το παιδι.Σηκωθηκαν ολοι και φυγανε.Ρε πως κατεληξε ετσι η βραδια.Γυρησα το κεφαλι μου και επαθα σοκ!Ποιος θα τα καθαρησει αυτα!!;Εγω ειμαι η υποψηφια.Αυριο καλυτερα.Ανεβηκα πανω,εβαλα μπυτζαμες και κοιμηθηκα.
Ξυπνησα απο το κινητο μου.Απαισιος ηχος!!
"Εε;"απαντησα στην κληση.
"Τι ε;Ξυπνα ελα σχολειο.Εχει δεκα λεπτα να ετοιμαστεις."ακουσα την φωνη της Αλεξανδρας.Μαλακα,ειναι Δευτερα!Πεταχτηκα κυριολεκτικα απο το κρεβατι.Εβαλα γρηγορα ενα τζιν,ενα λεπτο πουλοβερ και αρπαξα την τσαντα μου.
DU LIEST GERADE
Μην με αφήσεις
RomantikΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...