Αναψαν τα αιματα

273 19 0
                                    

Η ωρα περνουσε γρηγορα και ευχαρηστα.Αν και περιεργα επειδη ημουν καινουργια και κατι περιεργο ενοιωθα στην ατμοσφαιρα.Με αποδεχτηκαν καποιοι,ενω καποιες,τονιζω,οχι.Πηρα και τα στραβα μου βλεματα.

"Ελα να χορεψουμε!"με παρακαλεαε αλλη μια φορα η Αλεξανδρα.Ειχε μεθυσει αρκετα.

"Δεν θελω ειπα.Χορεψε εσυ"της απαντησα και ανακαθησα στην θεση μου.

"Ξενερωτη"μου πεταξε βγαζοντας την γλωσσα και μετακινηθηκε στην πιστα και χορευε με αλλους.Καθομουν μονη στο τραπεζι.Μονο δυο ατομα απο την παρεα ηταν στο τραπεζι εχοντας ανοιξει μια συζητηση.Σηκωθηκα και πηγα στην τουαλετα.Μπηκα μεσα και αναστεναξα.Δεν ανηκα εδω!Ηθελα να παω πισω στην Αθηνα.Ανοιξα το κινητο μιυ και πηρα την Μελινα.

"Κοριτσι μου."απαντησε στον δευτερο χτυπο.

"Συγνωμη αν ενοχλω,αλλα ηθελα να σου μιλησω."της ειπα.Ηταν δωκα και μιση το βραδυ.Λογικα μπορει να κοιμοταν.

"Οχι,οκ.Πες"

"Ρε συ,θελω να ερθω πισω!"κλαψουρισα κατευθειαν."Μου λειπεις!"συμπληρωσα.

"Κι εμενα ρε μαλακα μου!Κανε υπομονη.Θα βρεθουμε συντομα"με καθυσηχασε.

"Καλα.Συγνωμη αν σε ενοχλησα"της ειπα απολογιτικα.

"Δεν πειραζει ρε.Οποτε θες ξανα ξυπναμε"μου ειπε και μπορουσα να καταλαβω το παρηγοριτικο χαμιγελο της.

"Ευχαριστω"της ειπα.

"Παρακαλω.Καληνυχτα"μου απαντησε και εκλεισε το τηλεφωνο.Ηθελα να φυγω απο εδω.Ολος αυτος ο κλειστος χωρος και η ασφυκτηκη μυρωδια με προκαλουσε ανακατωμαρα.Επρεπε να βρω την Αλεξανδρα να την ειδοποιησω και θα εφευγα μαλλον με ταξι.

Καθως περπατουσα προς το τραπεζι που ηταν οι αλλοι καποιος μου εκοψε τον δρομο και επεσα πανω του.

"Προσεχε που πας!"του ειπα φωναζοντας για να ακουστω πανω απο την δυνατη μουσικη.

"Εσυ προσεχε που πατας"μου αντιγυρησε και σηκωσα το κεφαλι μου να δω το προσωπο του.Ηταν ενας γοητευτικος αντρας μπορω να πω.Ειχε σκουρα ματια και μαλλια και φορουσε ενα σκισμενο τζιν με μια μπλε μπλουζα με διαφορα πανω.

"Φυγε απο τη μεση να περασω"του ειπα νευριασμενη.Αυτος δεν κουνηθηκε καθολου και η ακρη των χειλιων του σχηναριζαν αργα ενα χαμογελο.

"Αλλως;"ειπε και με πλησιασε.

"Ρε φυγε που σου λεω"τον εσπρωξα.Γουρουνι!Τετοιοι ανδρες με αηδιαζαν.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now