Μετα απο λιγη ωρα ηρθε ο Λευτερηε πισω στο σαλονι και μετα απο λιγο ηρθε και ο Μηχαλης.Ηταν σφηγμενος και κοιτουσε τον τοιχο.Αποφασισα να του μιλησω γιατι δεν ηθελα να ειναι ετσι η μεταξυ μας σχεση,οποτε πηγα στο δωματιο του.Α,ο Οδυσσεας επρεπε να παει να παρει τη μικρη,ετσι μια παρενθεση.
"Να μπω;"χτυπησα την μισανοιχτη πορτα του.Καθοταν στο πατωμα και μαζευε κατι χαρτια.Με κοιταξε λιγο στραβα και συνεχισε τη δουλεια του.
"Μπορω να βοηθησω καπως;"πηγα διπλα του και εκατσα."Αρκετα εχουν γινει,φτανει"μου απαντησε αποτομα.
"Ξες,δεν θελω να μην μιλαμε.Το ξερω δεν ειναι οτι καλυτερο ολο αυτο,και για εμενα ειναι δυσκολο!Πολυ πιο δυσκολο!Ολη μου τη ζωη νομιζα πως με ειχαν παρατησει,πως αυτος ο πατερας που δεν ειχα ποτε δεν με ηθελε και οτι δεν υπαρχει καν.Νομιζα οτι ηταν νεκρος,αλλα οχι....Και εχω εναν αδερφο..Παντα ηθελα εναν αδερφο ,αλλα ποτε δεν τον ειχα γιατι η μανα μου δεν ηθελε να ξερω τιποτα επειδη ηταν μια εγωιστρια!"αρχιζα να κλαιω και αποφασισα να φυγω απο εκει και εξαφανιστηκα.
"Ελενη;"ακουσα τον Λευτερη αλλα εγω ειχα ηδη βγει απο την πορτα.
***
Μαζεψα οσους μπορουσαν να ερθουν και πηγαμε στην καφετερεια μας.Η Αλεξ,ο Γιωργος και ο Ανδρεας καθονταν μαζι μου και με παρηγορουσαν."Κοιτα,εγω δεν θα σου πω ψεματα"ειπε ξαφνικα ο Ανδρεας
"τα πραγματα θα ειναι δυσκολα.Θα πρεπει να το αντεξεις"ηπιε απο τον καφε του.Ειχε δικιο..."Πλακα πλακα...οντως Ελενη"λεει η Αλεξ"δεν τους ξερεις κιολας χρονια"
"Ναι,μπορει να μην ειναι αυτο που φαινονται"συμπληρωσε ο Γιωργος.
"Αχ ρε παιδια"εχωσα το κεφαλι μου στα χερια μου .
"Ολα θα πανε καλα"λεει η Αλεξ και μου χαιδευει την πλατη.
"Πανε με σπιτι"λεω τον Ανδρεα και σηκωνεται κατευθειαν
"Σορρυ παιδια...""Αντε σηκω φυγε ρε"με διακοπτει ο Γιωργις και γελω.Τι θα εκανα χωρις αυτους..;
***
Ειναι γυρω στις οχτω τωρα.Η Νασια και καλα θελει να βγουμε σημερα και φυσικα θα βγουμε,αλλιως δεν θα ζουμε...χα εκανα και ριμα.Η Νασια και καλα ηθελε να βαλω το κοκκινο φορεμα που "θα σε κανει πολυ σεξυ"
"Μα δεν θελω!Δεν νιωθω καλα για να το βαλω"
"Καλα,θα το βαλει η Αλεξ"γυρισε το βλεμα της σε αυτην.
"Μπααα"κουνησε το κεφαλι της."θα βαλω το σκισμενο τζιν με το ασπρο τοπακι"της εκλεισε το ματι.
YOU ARE READING
Μην με αφήσεις
RomanceΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...