Περπατουσαμε διπλα-διπλα και οι ωμοι μας αγγιζονταν.Ειναι πολυ ομορφος κατω απο το φως των ψηλων φωτων.Η νυχτα ειναι κρυα και σκοτεινη.Ισα που καταλαβαινω που βρισκομαι.Ειναι και καινουρια πολη.Αλλα να μου πεις μικρη ειναι,ομως στην Αθηνα νοιωθω πιο οικεια,φυσικα.Την ξερω σαν την παλαμη μου.Και τωρα που αναφερθηκα σε αυτι,πρεπει να παρω την Μελινα.
"Γιατι θες να αλλαξεις σχολη;"με ρωτησε ξαφνικα ο Οδυσσεας.
"Δεν με πολυ αρεσει εκει."τιυ απαντυσα ανασηκωνοντας τους ωμους."Αυτη η δασκαλα που εχω δεν κανει καλα μαθημα και δεν ξερει τιποτα απο συχρονο μπαλετο."του απαντησα.Στριψαμε στην στροφη και η πολυκατοικια μου
φανηκε.
"Ωραια,φτασαμε"ειπε και σταματησε μπροστα στην εισοδο.
"Ευχαρθστω που με εφερες.Δεν ειμαι σιγουρη αν θα εβρισκα το σπιτι."του ειπα και γελασαμε.
"Λοιπον,καληνυχτα"
"Καληνυχτα"του ειπα κι εγω και μπηκα μεσα.Ηθελα πολυ να κανω κατι αλλο απο το να παω σπιτι μου τωρα.Οπως να περπατησω λιγο ακομα μαζι του.Φαινεται το απλο και η ησυχια μεταξυ μας δεν ειναι αβολη,απο εμενα τουλαχιστον.Με τον Σωτηρη....τωρα γιατι αναφερω τον Σωτηρη.Εχουνε να μιλησουμε κι απο τοτε που εφυγα.Μαλλον πρεπει να τον παρω τηλεφωνο.
Ανοιγω την πορτα και μπαινω στο σκοτεινο σπιτι.Ανεβαινω προσεκτικα τις σκαλες μην τυχων και ξυπνησω την μαμα,αν κι απο τα χαχανητα που ακουω απο το δωματιο της μαλλον ξυπνια θα ειναι.
Το αγνοω και παω στο δωματιο μου. Βαζω τις πυτζαμουλες μου και πεφτω στο κρεβατι.Ειμαι πολυ κουρασμενη!
...
Την αλλη μερα ξυπνάω πιο νωρίς απο οτι εχω συνηθησει.Κοιταω το ξυπνητηρι και δειχνει εξι η ωρα.Θεε μου δηλαδη!Στο αρμεγμα θα παω...
Σηκωνομαι και πηγαινω στο μπανιο.Εχω ωρα μεχρι να φυγω,οποτε ενα καυτο μπανακι ειναι οτι πρεπει.Τυλιγω μια πετσετα γυρω μου και μπαινω ξανα στο δωματιο.Τι να βαλω;
Ανοιγω την ντουλαπα μου και βλεπω εναν χαμο.Ενταξει δεν ειμαι και ο πιο τακτοποιημενος ανθρωπος,ιδικα με το δωματιο μου.Και τωρα που το κοιταω καλυτερα...Πεταμενα περιοδικα στο πατωμα,η πυτζαμα μου πεταμενη αρτσουμπαλα στο κρεβατι...Βρωμιαρα.Θα τα μαζεψω μολις γυρησω.
Πιανω ενα ξεθοριασμενο τζιν,ενα πρασινο πουλοβερ και τα καφε μποτακια μου και κατεβαινω κατω να φαω κιολας γιατι εκοψε η λορδα.
DU LIEST GERADE
Μην με αφήσεις
RomantikΕλενη:Τελειωφητη της τριτης λυκειου.Εχει την κολλητη της,το αγορι της και τους φιλιυς της,οταν αναγκαστηκα τους αφηνει για να παει στην Αθηνα.Εκει γνωριζει νεα κολλητη,νεους φιλους και...ποιος ξερει,κατι ακομη καινιυργιο. Η ζωη της μπορει να αλλαζει...