και λιγο απο Νασια

34 3 1
                                    

Γυριζω πτωμα απο την προπονηση στο σπιτι και αντικριζω την Νασια και τον Ανδρεα αγκαλια να κοιτανε κατι στο κινητο.

"Επ!"κλεινω σιγα την πορτα

"Πως πηγε;"με ρωταει η Νασια και αφηνει κατω το κινητο

"Ειναι ηλιθια αυτη!"παραταω την τσαντα και πεφτω στον καναπε διπλα"μας εκανε προπονηση δυο μηνων"

"Αντε ρε κλαψιαρα"μου πεταει ενα μαξιλαρι ο Ανδρεας και γελαει.

"Βλακα!Παω να κανω μπανιο.

"Οκ,εμεις μαλλον θα φυγιυμε σε λιγο"

"Καλα να περασετε "λεω στην Νασια και μπαινω στο μπανιο.

Νασια

Με τον Ανδρεα αποφασιζουμε να παμε Μοναστηρακι και ετσι κανουμε.Δεκα λεπτα μετα καθομαστρ σε καποια σκαλια και γελαμε με ενα ανεκδοτο που μολις ειπε.

Ειναι υπεροχος αυτος ο ανθρωπος!Παντα με κανει να γελαω και του αρεσει πολυ να κανει πλακα.Ετσι οπως τον κοιταω μου βγαζει μια γαληνη και ηρεμια που δεν ειχα νοιωσει ποτε θαρρω.

"Ειμαι ερωτευμενη"γυρναει και με κοιταει εκπληκτος και καταλαβαινω πως το ειπα φωνακτα αυτο.Κατευθειαν νοιωθω να κοκκινιζω και κατεβαζω το κεφαλι μου.Αυτος βαζει τα δαχτυλα τιυ στο προσωπο μου και με γυρναει φιλοντας με απλα στα χειλη.

"Εγω να δεις ποσο ερωτευμενος ειμαι μαζι σου!"μιλαει σιγα πανω στα χειλη μου.Για καποιο λογο νοιωθω δακρυα να επιτηθωνται στα ματια μου και ο Ανδρεας με κλεινει στην αγκαλια του.
"Χαζουλα"με φιλαει στο κεφαλι και σηκωνεται.
"Ελα"πιανω το χερι του και με σηκωνει

"Που παμε;"αναρωτηθηκα

"Καπου που να μην εχει τοσο κοσμο."χαμογελαει και με τραβαει πιο κοντα του.Περασαμε αλλες τρεις ωρες μαζι καπου απομερα χωρις πολυ κοσμο και μετα απο πολλα φιλια και αγκαλιες και γελια σαν κυριος που ειναι με πηγε και σπιτι.

"Γιατι δεν ερχεσαι μεσα;"τον ρωτησα.

"Ξερω πως ειναι δυσκολο να με αποχωρηστεις,αλλα ..."

"Εισαι βλακας."τον πλησιαζω"ο δικος μου βλακας"και τον φιλαω.

"Ελα"χαμογελαω γλυκα και ανοιγω την πορτα.Μπαινει μετα απο εμενα μεσα και εκολητκοι και οι δυο κοιταμε τον Αχιλλεα να στρωνει το τραπεζι

"Μηπως να εφευγα;"ψιθυριζει στο αυτι μου.Του δινω μια αγκωνια και προχωραω.Ευκαιρια να τους συστησω.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now