επιστροφη στην Ελενη

46 2 2
                                    

Χορος...Η Νασια μας επριξε πια με αυτο το θεμα.Και πρεπει να παμε και πρεπει να παμε...Νταξει,απαπα!

Την περιμενα να γυρισει απο το φροντιστηριο με την Αλεξ να ερθουν να ετοιμαστουμε και τελος παντων αυτα που κανιυνε.Δεν εχω ορεξη για χορους και τετοια ομως...

Βγαινω στο σαλονι και περηχαινω τον κυριο Αχιλλεα να μαζευει χαρτια και να τα βαζει συη τσαντα του.Παντα φοραει ενα απο αυτα τα κολαριστα σακακια και τα τελεια σιδερωμενα πουκαμισα και φυσικα,μη ξεχασουμε,μια ταιριαστη καλα δεμενη γραβατα.

"Γεια σας"χαιρετησα επισημαινοντας την παρουσια μου στο δωματιο.Γυρισε για μια στιγμη προς το μερος μου

"Γεις σου κοριτσι μου"

"Αμ,θα ηθελα επι της ευκαιριας να σας ευχαριστισω που με φιλοξενιται εδω"εκατσα στον καναπε

"Κανενα προβλημα.Να κατσεις οσο θες,μας αρεσει η παρεα σου"εκλεισε την τσαντα και την εβαλε στον ωμο του βιαστικα.

"Καλη δουλεια"φωναξα λιγο οριν φυγει και ακουστικε ενα ευχαριστω καθως εκλεινε η πορτα.
Μονη...σε μιση ωρα τελειωνει η αλλη και θα ερθουν και μετα θα εχουμε....τρεις ωρες μεχρι την ωρα που υποθετικα αρχιζει ο χορος..

Ανοιξα λιγο την τηλεοραση να χαζεψω λιγο γιατι βαριεμαι να καθομαι να τις περιμενω.Πετηχα μια καλη εκπομπη με θεματα τεχνολογιας και ετσι.

Πεταχτηκα μολις ακουσα το κινητο μου και το σηκωσα.

"Hello"ο Γιωργος...

"Χαιρεται"του ειπα

"Τι κανεις;"

"Καθομαι.Πως περασες με την Αλεξ;Μονο με κατσαδιασες την αλλη φορα."

"Πολυ καλα.Ηταν υπεροχα."

"Χαιρομαι"

"Ξες,εγινε και κατι αλλο"

"Μμμ,τι εγινε;"ετοιμαστηκα για μια χαζομαρα..

"Αμ,τιποτα που θα μπορουσα να σου πω απο το τηλεφωνο"απαντησε.

"Τι εκανες ρε;"

"Δεν ειναι τι εκανα,αλλα κατι σχετικα με εμενα..."αυτα τα ενιγματικα του..

"Ειμαι στη Νασια μονη,θα ερθεις;"

"Τρεχοντας"εκλεισε και ειμαι σιγουρη πως το εννοουσε κυριολεκτικα.

Σε εικοσι λεπτα θα ερχοντουσαν και τα κοροτσια,πλην τον χρονο που χρειαζοταν να παει καο στην Αλεξ.Θα ειχαμε χρονο.

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now