Επιστροφη στο σχολειο ΙΙ

202 8 4
                                    

Οσο περισσοτερο τον κοιταω τοσο πιο ωραιος φαινεται.Οχι δηλαδη,οτι οταν τον ειδα δεν επαθα το λαλα μου,δηλαδη,ειναι ωραιος,οπως και ο Γιωργος που ειναι θεος και αυτος και ο Ανσρεας.Μαλακα ειμαι με τον Σωτηρη,πως μπορω να λεεω πως κατι παθαινω με τον Οδυσσεα!!;Μαλακα μου.

Του χαμιγελ;σα και αρχισα να κατεβαινω τις σκαλες.Ακιυσα να με ακολουθει και μετα ενα "ψιτ"γυρησα και ειδα την Νασια να τρεχει να μας προλαβει.

"Πως γραψατε;"ρωτησε μολις εφτασε διπλα μας.Εγω ανασηκωα τους ωμους και γυρησα να χαμογελασω τον Οδυσσεα.

"Αν δεν ειχα και μια βοηθεια..."ειπα εγω.Η Νασια μαλλον καταλαβε το υπονοουμενο και σηκωσε τα φρυδια της.

"Ε,τι να κανιυνε"ειπε ο Οδυσσεας και περασε το χερι του γυρω απο τους ωμους της Νασιας.Με αυτην την συχνει επαφη και την μυστικη σχεση που εχιυν μεταξυ τους,δεν ξερω τι με κανει και νοιωθω καπως.

Καθησαμε λιγο στο παγκακι μας μεχρι να χτυπησει το κιυδουνι.Ολη την ωρα,μεχρι να χτυπησει το κουδιυνι δεν παρακολουθουσα την μικτη συζητηση τους.Τι ειναι αυτο το πραγμα που με πιανει;...

"Μπορεις;"ακουσα την φωνη της Αλεξ στο προσωπο μου.Γυρησα αποτομα και κοιταξα με απορεια.

"τι;"ρωτησα και ακουσα τον Ανδρεα να γελαει.

"Να ερθετε σπιτι μου λεω.Εσυ και η Νασια.Μπορεις;"ξανα ειπε και ανασηκωσα τους ωμους μου.

"Εμας δεν μας θελετε;"ειπε ο Γιωργος πηγαινοντας κοντα της.Εκεινη οπισθωχωρησε επιφυλακτικα και μτον κοιταξε.

"Οχι"του χαμιγελασε ψευτικα.

"Γιατι ρε;Δεν θα σας βιασιυμε"λεει ο Ανδρεας κοιτωντας την Νασια δαν να την λεει το αντιθετο.

"Με εσενα κανεις δεν ξερει"Του απαντησε.

"Κοιτα ομορφη,εσυ θα τρεχεις απο πισω μου παρακαλοντας με να σε..."

"Ποτε!"ειπε με τσιριχτη φωνη η Νασια διακοπτωντας τον.Ολοι σκασαμε στα γελια και σε εμενα και την Αλεξ μας στραβοκοιταξε.

"Γυρησα!"φωναξα μολις ανοιξα την πορτα.Εκανα μια βολτα το σπιτι και καταλαβα πως ημουν μονη.Μπηκα στο δωματιο μου αφησα την τσαντα μου και εφυγα για το σπιτι της Αλεξ.

Στον δρομο συναστησα και την μαμα μου με ψωνια στα χερια.

"Που πας;"με ρωτησε.

"Στης Αλεξ."την απαντησα και συνεχισα να προχωραω.

Σε δεκα λεπτα ημιυν στο σπιτι της Αλεξ και περιμενα να με ανοιξει.Ακουσα βηματα και μετα να με καλωσοριζει ο αδερφος της τοπλες.Αυτο το παιδι...

"Εσυ μπλουζα δεν βαζεις πανω σου;"τον ειπα εκνευρισμενα.Μου χαμογελασε στραβα και εκανε στην ακρη για να μπω.

"Στο δωματιο της"ειπε κλεινοντας την πορτα.
Πηγα προς τα εκει και ανοιξα την πορτα.

"Τι κανεις αγ....Α,εσυ εισαι;"ειπε μολις με ειδε.

"Ναι,δεν μοιαζω και πολυ με τον αδερφο σου."της ειπα ειρωνικα.
"Η αλλη;"ρωτησα.

"Μου εστειλε μηνυμα πως θα αργησει.Εχει να κανει κατι και μετα θα παει απο τον Οδυσσεα να αφησει κατι αλλο και μετα θα ερθει"λεει αδιαφορα καθως αλλαζει μπλουζα.
Απο τον Οδυσσεα;Οκ...Τι με νοιαζει;

"Και δεν μου λες,τρεχει κατι;"εκανα την αδιαφορη.

"Με αυτους τους δυο;Οχι ρε!"μου απαντησε και συνεχισε"Απο μωρα γνωριζονται,ειναι κολλητοι απο τοτε που γεννηθηκανε."μιυ εξηγησε.Τωρα αμα πω πως ενα αισθημα ανσκουφησης με ησυχασε...;

"Μπραβο,μπραβο..."
Εκεινη την ωρα ανοιγει αποταμα η πορτα και μπαινει ο αδερφος της Αλεξ.

"Φευγω εγω"ανακοινωσε και εκλεισε την πορτα.

"Ο αδρφος σου μπλουζες δεν εχει και οποτε ερχομαι ειναι γυμνος;"της ειπα και γελασε.

"Δεν εχεις να πεις ομως,τελειο σωμα!"περηφανευτικε για τον αδερφο της.Ανασηκωσα τους ωμους μιυ και γελασαμε.

Οταν ηρθε και η Νασια συζητησαμε λιγο μεχρι που πηγε εξι και ειπαμε να βγουμε λιγο εξω.
Πηγαμε σε μια κοντινη καφετερεια και,καθησαμε

"Η Σταυρουλα ειχε να εμφανηστει καιρο"λεει η Ναδια και πηνει απο τον χυμο της.

"Ναι"συμφωνει η Αλεξ"Δεν ανακατευτικε καθολου μαζι μας μια βδομαδα."συμπληρωσρ και σηκωσε το κινητο της που χτυπουσε.Μας εδειξρ την οθονη που εγραφε "Αντρι".Ετσι μου ειπε πως τον φωναζε απο τοτε που αυτος την φωναζ Αντρα,απο το Αλεξαντρα,επειδη οι αλλοι την ελεγαν Αλεξ.

"Τι;"απαντησε στην κληση.Παυση για λιγο και μετα λεει"Οχι να μην ερθετε!"ειπε νευριασμενα.Ξανα παυση.
"Αχ,σκασε με τις μαλακιες σου.Στο τριγωνο ειμαστε"εκλεισε το κινητο της και μας κοιταξε.
"Ερχονται"μας ανακοινωσε.
Και ουτε δεκα λεπτα δεν περασαν και ο Ανδρεας τραβηξε μια καρεκλα διπλα απο την Νασια και εκατσε.

Και μετα ηρθε και αυτος.Ωραιος και ανετος.

//Κοριτσαρες!!!Ξερω πως αργησα και ζητω συγνωμη με αυτο το κεφαλαιο.Ελπιζω να ειναι καλο,δεν ειχα και πολυ εμπνευση.
Λοιπον,στην φωτογραφια η Νασια μας.Στο επομενο θα ειναι ο Ανδρεας.
Vote,comment;)Ξερετε εσεις
Kisses:*

Μην με αφήσειςWhere stories live. Discover now